Hotel Arsi

16 reviews over Hotel Arsi in het Nederlands

Nooit meer

Brant Miedema,
22-9-2018

Er was niets goed echt ranzig vies hier kun je geen gasten onderbrengen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Nooit meer.

Bart de Visser,
16-9-2018

Helaas, hier komen we nooit meer terug. Hotelkamer was goed en ontbijt ook. Maar voor de rest was het uitermate slecht. Eten was ijskoud, weinig variatie in eten, personeel was zeer onvriendelijk en er kon nog geen goedendag van af. We zijn elke dag bij een ander Restaurant gaan eten. Liever extra betalen dan zo slecht.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Het Arsi is een mooi 3 sterren hotel

n0ellee
19-7-2008

Het Arsi is een mooi 3 sterren hotel. Er wordt goed voor je gezorgd en de klantvriendelijkheid is heel goed.Ze halen alles voor je uit de kast. De obers zijn zo lief voor je.De ligging is heel ver van het centrum, je bent veel geld kwijt door de hele vakantie de taxi te nemen.Je zit overigens niet aan het Kleopatrastrand maar het Zuidstrand.Het eten moet je maar net van houden, veel rijst en kip. Af en toe frietjes of spaghetti maar niet vaak.De kamers zijn netjes, maar worden heel laat schoongemaakt, en soms héél vroeg.Om de drie dagen krijg je handdoeken.Verder hebben wij een hele leuke twee weken gehad in het arsi hotel en als het niet zo ver weg was van het centrum en het eten zou aangepast worden naar was meer internationaals, zouden wij zeker nog een keertje teruggaan.

Gereisd familie in juli 2008

D-reizen

Net terug van het Arsi hotel en het was heerlijk! Personeel erg vriendelijk. Goed eten en schone nette kamers. Afstand tot strand is 200 m. naar het echte centrum iets verder lopen. Voor een 3 sterren hotel was het gewoon goed.

Gereisd met partner in Sat May 24 2008 17:14:30 GMT+0000 (UTC)

Hotel Arsi is voor zijn 3 sterren een goed hotel om een vakantie door te brengen. Het strand is prima te belopen (ik denk 200 meter) en het zwembad is klein maar fijn. Wel zijn er in dit hotel weinig Nederlanders te vinden maar aan de bali is één Nederlandssprekende jongen. Het eten is matig. Niet heel veel keuze en variatie. Als je voor lekker eten gaat, moet je hier niet heengaan. Wel kun je 's avonds gemakkelijk alanta inlopen want de winkels en eettentjes beginnen al vrij snel in de straat. Het echte centrum van Alanya is verder lopen, maar daarvoor kun je ook de Dolmus nemen voor 50 cent ofzo. Het personeel is aardig, pas wel op voor 'grapjes' met rekensommen want voor je het weet verlies je je weddenschap en moet je ze twee pakjes sigaretten betalen! Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding maar voor wat luxe moet je het bij de 4 en 5 sterren zoeken.

Gereisd met partner in januari 2008

OMG! dit was een holiday om not to forget! the food also called 'het eten' was really bad not much choice but hell de prijs was ook niet zo hoog voor the rest was het wel okay, not amused over het personeel! vervelend and irritating! verder een leuk hoteletje.

Gereisd anders in januari 2008

2007

we zijn 12 dagen in hotel arsi geweest

melissa
22-8-2007

we zijn 12 dagen in hotel arsi geweest. we hebben een geslaagde vakantie gehad. het hotel was niet zo bijzonder. maar was wel heel netjes en schoon. 1 nadeel dat je maar om de 3 dagen handdoeken krijgt. maar als je dan eens wat geld geeft aan de schoonmaaksters dan krijg je meestal elke dag handdoeken. het eten was heel normaal. niet veel keuze maar wel lekker. wij hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in Wed Aug 22 2007 09:18:12 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel, of het nu de mensen achter de receptie zijn, het bedienend personeel,de koks, de security,schoonmaaktsters, iedereen is heel aardig en zeer gastvrij.Hotel is zijn prijs/kwaliteit waardig. Voor een low budget hotel, hebben wij het er prima naar ons zin gehad.Het eten was heerlijk, fijn zwembad,strand is a/d overkant v/d weg. 's Avonds had er af en toe wel iets georganiseerd mogen worden, nu was er niets te doen, en dan ben je eigenlijk verplicht om elders te gaan als je ergens nog ff gezellig wat wilt drinken......Er waren niet veel Nederlanders, de touroperators zouden dit hotel beslist meer aan moeten bevelen bij Nederlanders.Als je geen enorme hoge eisen stelt,wat een 5* hotel je bied, dan kun je hier prima vertoeven voor een redelijke prijs!Menig duur hotel had men het slechter dan hier...(gehoord op de luchthaven).Het kleinschalige van dit hotel is perfect, niet zo kolossaal...en je loopt ook niet de hele vak. met zo'n stom bandje om je arm.

Gereisd familie in juli 2007

Het personeel van het Arsi hotel is byzonder aardig en gastvrij; van receptie tot obers tot koks tot schoonmaakpersoneel, ze vinden het fijn om af en toe een praatje te maken, wij zijn zeer gastvrij ontvangen en prima behandeld.Eten washeerlijk.Er had 's avonds wel iets meer vertier mogen zijn bij het hotel,na het eten was er niets meer te doen, je bent dan eigenlijk verplicht om het centrum in te gaan,als je nog gezellig ergens iets wilt drinken.Bij dit hotel is prijs/kwaliteit prima in verhouding.Bij menig "duur" hotel krijg je minder waar voor je geld.Waren niet veel Nederlanders, de reisoperators moeten dit hotel beslist vaker aanbevelen bij hun Nederlandse klanten. Voor een "low budget" hotel was alles prima in orde.(voor fam. met kleine kinderen misschien iets minder.)

Gereisd familie in juli 2007

zeer goed gehad in hotel arsi personeel weet niet wat ze aan je doen moeten om je het naar de zin te maken

Gereisd familie in augustus 2007

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
      • BalsportenVolleybal
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arsi in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arsi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.