KinderhotelWeer vandaag21°14°

443 reviews over Hotel Ark Suite in het Nederlands

Geweldig

Denise De looze,
25-9-2018

Het is een mooi gerenoveerd hotel/appartementen complex. Mooie luxe kamers met frisse meubels en luxe douche. De ligging is voor ons perfect. Niet helemaal in het centrum, en toch dichtbij alle faciliteiten. Het personeel is vrij vast. Elk jaar zien we zelfde gezichten die zich inzetten voor een goede vakantie. Het hotel is van alle gemakken voorzien en voor vrijwel elke doelgroep geschikt. Met uitzondering mindervalide. Hou er rekening mee dat je voor het hotel te bereiken een stijle heuvel opmoet en dat een flinke dobber is met een rolstoel.

Dit was de 5e keer hier en zeker niet de laatste keer. Ik ben een keer alleen geweest, een keer met een vriendin, 2 keer met een kind en 1 keer met het hele gezin!

Het all in concept is prima. Maar staar je niet blind op culinaire hoogstandjes. Het is prima maar simpel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Top !!

John,
14-9-2018

Ik heb genoten van me vakantie en de hotel was prima !! Goed te doen zeker voor herhaling vatbaar !!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig familie hotel

Loes,
28-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het Ark Suite Hotel. De mensen zijn heel vriendelijk en gastvrij. Wij hadden op basis van half pension. All in konden we eventueel bij boeken. Het is gunstiger er in Nederland niks bij te boeken en daar All in er bij te doen. Stuk goedkoper. Shuttle bus naar het strand voor 25 TL incl 2 bedjes en parasol. Wordt bij het strand afgezet en weer ontvangen door een ander die met ons naar een bedje loopt. Het eten is goed. Wij waren verbaasd over de kwaliteit voor een 3 sterren hotel. Alles warm, krokant en gaar. Typisch Turks eten. Niet altijd mijn ding maar elke dag zat er ook voor mij en de kinderen bij. Mijn vader en man waren razend enthousiast. Echt voldoende keuze. Zwembaden goed onderhouden, de hele dag vertier voor de kleintjes. Alleen jammer dat alle bedjes smorgens om 9.00 uur al bezet waren en er hooguit 4 man lag. Ruim app lag aan de drukke weg aan de achterkant, dat gaf overlast snachts.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar..

Van Maren- Swart,
10-8-2018

Wij hadden een voordeel kamer geboekt, dit is niet aan te raden. Wij hadden geen terras en keken uit op de receptie. Ze wilden ons ook geen andere kamer geven maar na bemiddeling van onze reisleider kregen we een andere kamer met uitzicht op het zwembad en zee en dit was helemaal super! Het restaurant personeel is heel aardig, De Mensen van de winkeltjes ook. Met de taxi kun je makkelijk en goedkoop naar het centrum. Het eten is niet echt variabel. zwembaden zijn wel leuk. Al met al een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!!!!

Christa,
5-8-2018

Hoi allemaal. Wij zijn op dit moment nog in ark and suite en ik wil meteen een receptie plaatsen want wij snappen alle negatieve recensies echt niet!!!

Het eten is ontzettend goed met heel veel afwisseling, het eten word warm geserveerd en er is elke dag wat anders. De meeste Hollanders houden van aardappelen maar je bent wel in het buitenland dus logisch dat je ander eten krijgt maar dat is super. Voor de airco voor 2 weken betaal

Je 85 bij. Personeel is super behulpzaam en wil alles voor je doen! Beetje lawaai op de hotel kamer maar goed onze dochter slaapt er door heen en wij ook.

We konden een andere kamer krijgen maar vinden het helemaal prima. We gaan de laatste dagen nog lekker genieten!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Toppie. Wij zijn er Iedere jaar geweldig

Sylvia de jong,
29-7-2018

Ik ga er met mijn moeder inmiddels al 80 jaar. Zij wordt daar ophanden gedragen

En we zijn er al 8x geweest.

Wij zeggen TOP

Wij houden van iedereen die werken bij ARK suite in Alanya . Toppie

Gereisd met vrienden in juni 2018

Jammer, het eten was slecht!

Stefan en Erika plus kids,
23-7-2018

We zijn afgelopen 12 dagen in dit hotel geweest. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn groot en hebben een hele mooie badkamer. Ligging is niet perfect, ver van het strand en ook ver van het uitgaansleven. Het eten is koud en smaakt niet lekker, salade is niet koud maar warm. Het eten is geheel gericht op Turkse bevolking en Engelse bevolking. Veel Nederlanders klagen hierover. Het is dan ook opmerkelijk dat ze hoog scoren met eten. S'avonds was het gezellig aan de bar en met mooie muziek. Als het eten goed was geweest dan waren we zeker volgend jaar weer gekomen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Mesut, RESEPSİYONİST, 25-7-2018

Hii Dear

In our hotel, guests from finland, denmark, netherlands, english countries are staying intensely. And the intensity of the children is very high, we serve dishes that everyone can choose.

Thank you for your valuable comments and suggestions.

fantastisch

Wendy van gurchom,
22-7-2018

Super appartement super mooie kamers het eten was super we hadden al inn geboekt zowel de ochtend lunch en avond 7 warme gerechten salades vers fruit toetjes echt keuze genoeg verse omelet verse pannekoeken bij het ontbijt.alle personeel even vriendelijk vooral bar man Karim maakt de avonden heel gezellig ik zeg tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader !!

Van heel bart,
20-7-2018

4de x voor ons in Ark Suite ! Zeker een aanrader al het personeel is er vriendelijk en staan voor je klaar ! De kok / de barmannen / de kapper / de manager ... echt iedereen ik kan niks slechts van dit hotel zeggen ! Heb je kinderen , dan is de miniclub zeker een aanrader het is naast het zwembad dit is zo fijn je kan gewoon op je bedje liggen terwijl je de kids ziet spelen in de miniclub! Ze zijn zo zorgzaam en zo aardig! Ze doen er ook alles aan om het je naar je zin te laten hebben ... bv: wij vroegen anti slip maten bij de miniclub en het zwembad want was zo gevaarlijk voor de kids , nou zaterdags gevraagd en s'maandags geregeld !!! De kamers heel ruim en netjes onze koelkast sloot niet goed meteen door gegeven en s avonds hadden we een geheel nieuwe !! Dus wat wil je nog meer !!! En ze tolereren geen russen in dit hotel haha heerlijk !!!

Wij gaan zeker nog eens terug !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top vakantie

Ron,
12-6-2018

Wij zijn al een aantal keren geweest en gaan in augustus weer. Telkens is het genieten en je merkt dat het het personeel erg hun best doet om je een topvakantie te bezorgen. Eten is goed, personeel is vriendelijk en alles wordt goed schoon gehouden. Weet iemand welke entertainer er dit jaar werkt?

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ark Suite in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ark Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.