Hotel Antique Roman Palace

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Antique Roman Palace voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel Antique Roman Palace

• 9marga14-06-2016

het was weer een thuis komen

voor de 7 x hier in dit hotel, we werden vriendelijk verwelkomd, het eten vond ik altyd al lekker en goed,dit jaar ook weer heeerlijk, alles word zo goed schoongehouden, de tuin is ook netjes onderhouden. prachig die tuin, bij de green garden is het ook sfeervol ,heerlijk daar savonds te zitten. personeel net als altyd,heel vriendelijk, strand keurig .kamers schoon. als ik daar kom is het net of je een familie bent, september ga ik weer terug,

• 6Winter07-06-2016

Antique Roman, beetje vergane glorie

Kamer: Tapijt op kamer 2e jaar begreep,ik hou daar niet van. Kamer verder oké net als het bed, balkon wel erg klein (1 persoons balkon). Zwembad: ligt totaal verkeerd beetje verscholen tussen 2 gebouwen in ochtend ene kant zon middag andere kant. Eten: Ben je resort gewend dan doe je behoorlijk wat stapjes terug. Maar eten enzo op zich wel oké. Personeel vriendelijk en pluspunt hotel is dakterras. Kortom voor mooie prijs voor max. 8 dagen doen maar anders verder kijken. Ik betaalde 10 dagen 435,00 inclusief alles. Hotel is net als in hotels in (directe) omgeving ietwat vergane glorie. Uitgezonderd White gold en AsIan. Maar Asian kijkt op 1 kant uit op troosteloze huizen. Hotel zag er wel top uit,is net nieuw. Ps. Toerisme ligt momenteel op zijn gat.

Alleenreizend

• 10Marga21-12-2015

Het was weer thuis komen :)

Voor de jaar in dit hotel. Net als voorgaande jaren een super vakantie gehad. Super animatie.(casper alp) eten heerlijk voor elk wat wils . Kamers schoon en mooi. Had uitzicht op zee. En de mooie berg:) personeel aardig zo als altijd. En waarderen het als je steeds terug komt. Ik weet hier ga ik natuurlijk in september weer heen. I love Antique Roman :)

• 9danny11-10-2015

super goed en vriendelijk hotel

het is een is een super mooi en goed hotel ook kwa prijs zeker de moeite waard eten is altijd belangrijk en hoe schoon het hotel is en dat hebben ze zeker vriendelijke mensen goede bediening

• 9Kees25-06-2015

Mooi hotel van alle gemakken voorzien

Fijn hotel,vriendelijke mensen en alles goed verzorgd. Ligt direct aan de boulevard en in de buurt van Alanya. Eten is goed en voldoende.

• 10Eltjoo20-10-2014

weer een tevreden vakantie

ook dit jaar waren wij weer het hotel.het was weer een super vakantie, het personeel was weer vriendelijk net als voor gaande jaren mijn moeder was jarig.er werd van alles aangedaan om er een geslaagde verjaardag van te maken .de tafel was versierd,een mooie taart gemaakt voor haar, en werd het liedje happy bday voor haar gespeeld.het eten was lekker ,onbijt was ook ruime keus,iedere avond was er wel een show.als dat afgelopen was,gingen we nog gezamenlijk naar de green bar altyd gezellig ,we waren met een groepje Nederlanders wat regelmatig terug keerd in de zelfde periode...deze vakantie was weer goed gezellig.gewoon weg top...wil staf en personeel nog bedanken .voor allles..tot volgend jaar.

Anders

• 4p_vande_bunt21-09-2014

nooit meer

Om de woorden van Rob aan te halen hé Amigo your hot foodis to cold and yout colf food is to hot , kok doet ze best maar weing keuze patat ligt hele middag beneden in de green bar en gaat dan zo door naar boven het restaurant in 1 dag gegrilde kip dag 2 gebakken kip restant dag 3 kip in zure roomsaus kamers worden slecht schoon gemaakt en pas laat in de middag bij veel uit checkende mensen, ook touroperator toont zich hier van de slechtste kant dag 2 iemand gezien verder 9 dagen niemand geen exursie helemaal niets kortom mooie reclame maar slechte uitvoering in het echt

• 8Spanjersberg29-08-2014

Goede service

Hotel Antique roman palace is een heel gezellig en gemoedelijk hotel. De manager en zijn personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. De weg over steken en je zit op het strand. Er is twee keer per week een grote markt en de winkels zijn dichtbij. Voor 1 euro kun je met de bus naar Alanya. De prijs kwaliteit verhouding is hier meer dan goed. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht op de zee. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Kinderen zijn hier meer dan welkom . Ook het animatieteam doet ontzettend zijn best. Kortom een aanrader.

• 10Leo en Ellie van Oort23-10-2013

Weer een fantastische vakantie

Altijd het gevoel van een beetje thuis komen

• 8Keij21-08-2013

Mooi hotel

Mooi, net hotel. Tegenover het strand, maar dan moet je wel een drukke weg (ze rijden er als bezetenen) oversteken.

Met jonge kinderen

9 tips over Hotel Antique Roman Palace

• NSDS, 09-08-2013

Het dorpje Oba achter het hotel bezoeken, heel leuk dorpje met verschillende winkels en een kleine bazaar. Als je het strand tegenover het hotel zat bent, pak dan de bus naar het Kleopatra strand. Zeer de moeite waard! Prachtig zandstrand met heerlijk water! Boek je via Sunweb? Schaf dan een Sunweg kotingspas aan!

• Rita, 11-06-2013

Op woensdag is er een grote markt en er zijn veel excursie`s te boeken.Met 10 minuten met de dolmusbus in Alanya

• D.K., 08-08-2012

Bezoek Alanya met al z'n pracht en praal, de kasteel en de omgeving!

1 vraag over Hotel Antique Roman Palace

• mascha, 22-07-2012

wifi

weet iemand of de wifi inmiddels zo uitgebreid is dat je het op elke kamer kunt ontvangen?? vorig jaar ging dat alleen in de buurt van de receptie

D.K., 08-08-2012

Wifi is er in de kamers maar in het Deel B is de ontvangst minder, als je bij de Green bar bent is de connectie stukken beter. Bij het zwembad is het helemaal geen probleem.

• Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats