Hotel Anilgan

5Matig

44 reviews over Hotel Anilgan

• 5Marsyl24-01-2011

eens maar nooit meer

Met de kinderen, toen 10 en 6, geweest maar ik schrok van de accomodatie!! Dit was een afbraakpand wat helemaal gerestaureerd moest worden. De kamerdeur ging al niet goed dicht, de stopcontacten hingen uit de muren, er was geen raam in het badkamertje en je zat met je knieen onder de wastafel als je naar t toilet moest. De tv stond op het ijskastje en de gordijnen waren volgens mij al jaren niet meer gewassen! Hingen ook uit de rails enz.....nee het enige pluspuntje was dat het hotel direct aan het strand ligt, je hoeft de straat maar over maar de kinderen hebben niet eens gebruik kunnen maken van het zwembad, zo vies was dat. Bij het ontbijt lagen gewoon de electriciteitskabels onder de lekkende koffiekannen!! Te gek voor woorden....maar ondanks deze horror hebben wij wel zelf een hele leuke vakantie ervan weten te maken. Echter, hier keren wij dus NOOIT meer terug. (snap zowiezo niet dat het nog bestaat!)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 2Fully04-02-2010

Wat een teleurstelling!

Toen we in de ochtend aan kwmenen mochten wij pas in de middag onze kamers in! Helaas stonk onze badkamer verrot! De ligging was perfect straatje oversteken en je had strand. Het eten was niet te vreten en 1 van de obers zei: als je de keuken ziet zul je hier nooit eten! En het personeel was heel gemeen tegen de schoonmakers. En ik zag er alleen maar Russen die in de ochtend al aan de wodka zaten!

GEEN AANRADER!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 5klarakoe06-08-2008

Gunstige ligging, maar kamer laat te wensen ver

Kleine badkamer, stonk enorm. Personeel sprak geen Engels. Slechts 1x in de week werd je beddengoed en handdoeken verschoond. Ontbijt was prima. Avondeten niet erg uitggebried. Verder wel redelijk in het centrum (10 min lopen) en direct aan het strand.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6van es26-10-2006

Voor die prijs een prima hotel. Hotel kamers zijn wat klein. Na een kleine verbouwing ging het wat beter.

Gereisd met partner in september 2005

• 5Marieke03-04-2006

Het is nou eenmaal een heel klein eenvoudig hotelletje, maar het is ook goedkoop. Toen we afgezet waren bij ons hotel hadden we echt zoiets van; is dit wel een hotel =)Ik lees veel reacties dat de kamers niet goed schoon gemaakt waren, nou dat was bij ons wel goed. Maar in de nacht dat we aankwamen kregen we een kamer die echt zo erg stonk. Maar we waren heel moe en wilden slapen. De volgende ochtend ging ik naar de receptioniste om dat te vertellen,nou dat viel niet mee, maar toen ze het begreep kreeg ik een andere kamer die ook weer stonk en ik kreeg weer een andere kamer die niet meer stonk en ja deze was ook nog met zeeuitzicht.Het water was vaak koud, Mmar dat was vooral zo rond 19.00 uur, want dan gingen de meeste douchen.Het ontbijt was erg simpel en het avondeten was goed.De ligging is perfect; straatje oversteken naar de zee en kwartiertje lopen naar het centrum.

Gereisd in april 2006

• 1sandra23-04-2005

Service was slecht. Schoonmaken liet te wensen over. Zeer onvriendelijk personeel, die ook amper Engels spreken.Ondanks de behoorlijke ligging (vlak langs strand, maar aan de verkeerde kant van Alanya) is de prijs/kwaliteitverhouding, m.n. door de slechte service toch negatief.

Gereisd in april 2005

• 1Willy23-04-2005

Bedroevende service en kwaliteit. Wanner je een beetje plezierige vakantie wil hebben, mijdt dan dit hotel!

Gereisd in april 2005

• 8Michiel23-03-2005

Ik ben hier in 2004 geweest,smaen met een vriend.We hadden een klein budgte en wilden toch graag 15dgn op vakantie.Met een positive instelling naar het personeel en de andere gasten toen,is het hier leuk verblijven!Wat er wordt gezegd over het eten kan ik alleen maar beamen,dat is echt 3x niks...wij hebben na 3keer eten en een week diarree gewoon ergens anders gegeten...Het dak terras is werkelijk waar fantastisch,hier worden turkse avonden gehouden en kan je heerlijke(en spotgoedkope) coctails bestellen,die je kan drinken uit een watermeloen!!Het zwembad met bar is gezellig maar inderdaad klein en vies.Als je alleen voor de excuries of het uitgaan gaat is dit een perfect hotelletje

Gereisd in maart 2005

• 2Petra16-03-2005

Het enige positieve is dat je de zee vlak voor je deur hebt!!

Gereisd in maart 2005

• 5Linda18-02-2005

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest. 3 dagen diaree gehad. eten zou ik daar niet doen! Onze deur van het balkon kon niet opslot. en stond daardoor altijd op een kier.

Maar .... Wij hadden zee uitzicht. Douche deed het, en onze kamer was ook schoon. En het personeel was vriendelijk (stond alleen wel een 15jarig meisje achter de balie, wat ik wel raar vond maar ok ..)

Ik zou er nog wel een keer naar toe gaan, als ik dezelfde kamer krijg. Maar ik ga er niet eten

Gereisd in februari 2005

Hotel Anilgan info