Appartement Angora

• 8.7Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Angora in Alanya is een plek waar vakantiegangers naar terugkeren. Jolanda Kroonenberg legt uit hoe dit komt: ‘We hebben het net als de vorige keer weer fantastisch gehad, de eigenaars Murat en Izet doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, je voelt je hier dan ook direct thuis’. Is dit wat je zoekt in een accommodatie? Lees dan snel verder en ontdek wat dit appartement nog meer te bieden heeft.

Service en gastvrijheid

De eigenaren van Appartement Angora in Antalya spreken Nederlands. En dat is toch wel erg handig. Is er iets kapot in je kamer of wil je graag op excursie in de omgeving? Eigenaren Murat en Izet regelen het voor je. Reviewer Jolanda: ‘Alle excursies via Murat geregeld, goedkoop en goed’. In het restaurant kun je daarnaast erg lekker eten tegen een scherp prijsje. En de sfeer? Die is hier erg gezellig. Sandy over het restaurant: ‘Het eten was ronduit voortreffelijk.’ Uit jullie reviews blijkt verder dat dit een geschikt plekje is voor iedereen, want zowel gezinnen met kinderen als stelletjes en vriendengroepen vierden hier een leuke vakantie. Alex: ‘Aanrader voor families maar ook stelletjes jong en oud!’.

De kamers

De kamers in Appartement Angora in Turkije zijn ruim. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je hebt een kitchenette en kunt een kopje koffie of thee zetten. Op het balkon geniet je ‘s avonds van een drankje met uitzicht op zee, waarna je je bed in kruipt en goed slaapt dankzij de airconditioning. Niels den Boer over de kamers in Appartement Angora: ‘De kamers zijn groot, schoon en netjes en voorzien van grote tv met goede beeldkwaliteit. Daarnaast is er een uitstekende airco aanwezig. Een echte aanrader wat ons betreft!’.

Appartement Angora is een eenvoudig complex dat vooral heel gemoedelijk is. Je vindt hier dus geen overdreven veel faciliteiten. Wel is er een zwembad, volleybalveld en kun je een potje darten. In het winkeltje haal je de hoognodige boodschappen. Verder zit je hier goed wanneer je houdt van een rustige accommodatie zonder animatieprogramma. Al wordt er af en toe wel wat georganiseerd. Wat dacht je bijvoorbeeld van een voetbaltoernooi of een avondactiviteit? Gezellig is het in ieder geval altijd volgens Niels: ‘'s Avonds is het gezellig met zo nu en dan een Turkse avond of schuimparty’.

In de omgeving

Wanneer je een beetje bekend bent in Alanya heb je vast en zeker wel eens van het Kleopatrastrand gehoord, want dit strand wordt door velen gezien als het mooiste strand in deze badplaats. Reviewer Rolien Scholten vindt dit strand zelfs een van de mooiste van heel Europa. Vanuit Appartement Angora in Turkije sta je na 200 meter al op dit 3,5 kilometer lange zandstrand. Zie jij jezelf al liggen in de zon? Ook het centrum van Alanya ligt op loopafstand van dit appartement. Dankzij de gezellige boulevard flaneer je hier tot in de late avonduurtjes.

202 reviews over Appartement Angora

• 9G van Midden02-09-2015

Dit app hotel is een echte aanrader,wat een vriendelijke mensen zij laten je echt voelen dat je welkom bent,het voelt als thuis komen,het eten is heerlijk de sfeer fantastisch men doet er van alles aan om je het naar de zin te maken,het belang van de gasten staat voorop,Murat en Izzet bedankt voor deze fijne vakantie we gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10sandra29-08-2015

Gastvrij Fantastisch

Een grote warme familie met vriendelijkheid en gastvrijheid

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Jolanda23-07-2015

Top!

Wij hadden een groot appartement, zeer schoon en zag er allemaal nieuw uit. De eigenaren Murat en Izet (die allebei goed nederlands spreken) doen echt alles om het je naar de zin te maken. Het eten was heerlijk. Heel dichtbij het strand. Alle excursies via Murat geregeld, goedkoop en goed. Enige minpuntje was het zwembad, deze was erg klein. Verder voor alles een dikke 10 !!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Niels09-07-2015

Relaxed

Dit is het enige hotel/restaurant waarbij je niet wordt aangesproken als je er langs loopt. Voor ons was dit de ideale oase in een drukke/opdringerige omgeving. 's Avonds is het gezellig met zo nu en dan een Turkse avond of schuimparty en de familie (waarvan 2 broers uitstekend Nederlands spreken) zorgt voor een fijn en gastvrij verblijf. Dit is zeker een aanrader voor je vakantie in Alanya.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10keje03-07-2015

Zeker voor herhaling vatbaar

Gastvrij, gezellig en genoten.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Weerden02-07-2015

Prima dr luxr

Een fam. App met de liefste fan. Izzit. goed eten gezelligheid je voelt je bijzondet

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10Dana24-06-2015

Voor de tweede keer naar Angora geweest. Het voelde een beetje als thuis komen. Ze hebben ons goed verzorgd en wat was het een fantastische vakantie. Volgend jaar gewoon weer terug naar Angora

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Hoekstra22-06-2015

Absolute aanrader!

Net terug van ons tweede bezoek aan Angora en het voelde echt als thuiskomen. Wat hebben we genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Paula23-10-2014

Super plek!

Vorige week zijn wij terug gekomen van een ontzettend leuke vakantie in Turkije. Voor 80% hebben wij het zo leuk gehad doordat we het zo ontzettend goed hadden bij appartement Angora! We voelden ons onwijs thuis. We waren met 4 dames( 21 jaar) en hadden soms best veel lawaai. maar niks was te gek en altijd alles was mogelijk! 2 van mijn vrienden werden ziek tijdens de vakantie en dit hebben wij besproken met Murat. Binnen een half uur stond de apotheek bij ons op de stoep! Onwijs vriendelijke mensen en altijd bereid te helpen! We hebben ons elke dag welkom en thuis gevoeld!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10sandy22-10-2014

Op moment van beoordelen, zaten we er nog. Vriendelijke mensen en als er wat is doen ze er meteen iets aan. Elke dag schone handdoeken en beddengoed. Uitzicht op zee Eten was ronduit voortreffelijk. Zelfs voor ons achterhoekers (wat de boer niet kent.....) koffie zet apparaat aan wezig en zelfs droog rek aan de muur.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Appartement Angora info