Appartement Angora

• 8.7Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Angora in Alanya is een plek waar vakantiegangers naar terugkeren. Jolanda Kroonenberg legt uit hoe dit komt: ‘We hebben het net als de vorige keer weer fantastisch gehad, de eigenaars Murat en Izet doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, je voelt je hier dan ook direct thuis’. Is dit wat je zoekt in een accommodatie? Lees dan snel verder en ontdek wat dit appartement nog meer te bieden heeft.

Service en gastvrijheid

De eigenaren van Appartement Angora in Antalya spreken Nederlands. En dat is toch wel erg handig. Is er iets kapot in je kamer of wil je graag op excursie in de omgeving? Eigenaren Murat en Izet regelen het voor je. Reviewer Jolanda: ‘Alle excursies via Murat geregeld, goedkoop en goed’. In het restaurant kun je daarnaast erg lekker eten tegen een scherp prijsje. En de sfeer? Die is hier erg gezellig. Sandy over het restaurant: ‘Het eten was ronduit voortreffelijk.’ Uit jullie reviews blijkt verder dat dit een geschikt plekje is voor iedereen, want zowel gezinnen met kinderen als stelletjes en vriendengroepen vierden hier een leuke vakantie. Alex: ‘Aanrader voor families maar ook stelletjes jong en oud!’.

De kamers

De kamers in Appartement Angora in Turkije zijn ruim. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je hebt een kitchenette en kunt een kopje koffie of thee zetten. Op het balkon geniet je ‘s avonds van een drankje met uitzicht op zee, waarna je je bed in kruipt en goed slaapt dankzij de airconditioning. Niels den Boer over de kamers in Appartement Angora: ‘De kamers zijn groot, schoon en netjes en voorzien van grote tv met goede beeldkwaliteit. Daarnaast is er een uitstekende airco aanwezig. Een echte aanrader wat ons betreft!’.

Appartement Angora is een eenvoudig complex dat vooral heel gemoedelijk is. Je vindt hier dus geen overdreven veel faciliteiten. Wel is er een zwembad, volleybalveld en kun je een potje darten. In het winkeltje haal je de hoognodige boodschappen. Verder zit je hier goed wanneer je houdt van een rustige accommodatie zonder animatieprogramma. Al wordt er af en toe wel wat georganiseerd. Wat dacht je bijvoorbeeld van een voetbaltoernooi of een avondactiviteit? Gezellig is het in ieder geval altijd volgens Niels: ‘'s Avonds is het gezellig met zo nu en dan een Turkse avond of schuimparty’.

In de omgeving

Wanneer je een beetje bekend bent in Alanya heb je vast en zeker wel eens van het Kleopatrastrand gehoord, want dit strand wordt door velen gezien als het mooiste strand in deze badplaats. Reviewer Rolien Scholten vindt dit strand zelfs een van de mooiste van heel Europa. Vanuit Appartement Angora in Turkije sta je na 200 meter al op dit 3,5 kilometer lange zandstrand. Zie jij jezelf al liggen in de zon? Ook het centrum van Alanya ligt op loopafstand van dit appartement. Dankzij de gezellige boulevard flaneer je hier tot in de late avonduurtjes.

202 reviews over Appartement Angora

• 2018
    10Marti Van der zwan26-10-2018

Fantastisch sfeer en appartement

Het was een heel prettig verblijf ,heb er niks op aan te merken ,heel gezellig met murrat en izzet, ik zou zo weer terug willen,hele aardige eigenaars ,ik kom thuis bij Angorra, het eten in het restaurant was ook heel goed,ik hoop snel weer terug te komen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Janneke Tho-Bokholt, Berend van der Veen en gezin.16-10-2018

Fantastische Appartementen met de liefste familie.

ik kan wel zeggen mooi appartementen complex dicht bij strand en centrum. Dat is ook zo. Maar na een verblijf van drie weken waarvan de eerste dagen met gezin ( vier kinderen en kleindochter.) is mijn grootste compliment voor de fam. Kilic en personeel. Het eten is er zo heerlijk dat wij geen behoefte hebben gehad om ergens anders te gaan eten. En hoe ze je in de watten leggen is ongelofelijk. Deze familie is zo lief en gastvrij dat je in tranen afscheid neemt. Bedankt voor weer een heerlijke onvergetelijke vakantie. En extra bedankt voor de hulp toen ik onverwachts naar de tandarts moest. Jullie zijn meer dan toppers. Tot snel. Wij komen zeker terug. Liefde voor jullie. Echte liefde. Waar er regelmatig voor entertainment wordt gezorgd. Met live muziek die ook Nederlandse nummers zingen. Waar de broers Izzet en Murat hun dorpsdans voor je dansen met net zoveel passie als dat ze het eten voor je bereiden. Dus een topvakantie. Liefde.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9P.Schepers10-10-2018

Heerlijk

Voor de 4e keer geweest . Het blijft thuiskomen bij Izet en Murat . Er wordt super goed voor je gezorgd door deze lieve familie . Enig minpuntje gaat nu toch wel worden dat de appartementen verouderd zijn . Spulletjes zijn versleten , matrassen op de bedden zijn op . Stoelen op balkon zijn defect . Daar moet wel het nodige aan geïnvesteerd worden Eten en service is een dikke 10. Iedere dag schone lakens en handdoeken De warmte van de deze familie is een hoop waard en dat zie je aan de mensen die er al heel vaak zijn geweest en blijven terug komen. Ook diep respect voor moeder van de beide eigenaren die iedere dag van vroeg tot laat aanwezig is voor het bereiden van de broodjes Doner

Gereisd met partner in september 2018

• 9Margreet Van de schootbrugge17-09-2018

Fantastisch...

Echt een top lokatie.. met geweldige mensen..

Gereisd met partner in september 2018

• 10v straten18-08-2018

Fantastich

Na het lezen vd reacties hebben wij ook geboekt bij angora. Wij waren er van 3 tm 16 aug met 2 volw en 2 van 17 jr. Wat een toplocatie en wat een vriendelijke mensen. Wordt gerund door 2 broers izzet en murat wat een toppers zijn dil. Zee 4 min lopen winkels overal om je heen supermarkt op de hoek. Wij hebben een top vakantie gehad. Volgend jaar gaan we weer

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Stefan07-07-2018

Heerlijke appartementen op 200 mtr van het strand. Vriendelijke Nederlands sprekende eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Rafique14-01-2018

Super fantastisch

Zeer lieve mensen die je zeer gastvrij ontvangen en in alles voorzien. Met kinderen en partner een zeer goed week gehad in Angora appartement. Ruime kamers, perfecte locatie en alle voorzieningen in directe nabijheid. Eigenaar Izzet en kok/receptionist ;-) Adam zijn zeer vriendelijk en bedienen je op je wenken. We gaan zeker terug. Dhr Izzat en Adam dank jullie wel voor alles.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10sändy22-10-2017

volgend jaar weer

voor de derde keer in angora en alle lof voor de eigenaren . wat een lieve mensen zeg, al onze kinderen deze keer meegenomen en die raken niet uitgepraat over deze vakantie.. op 3 minuten afstand van de zee dus we hadden een mooi uit zicht.. op de dag dat we naar huis gingen hadden we de eigenaar gemist , maar na ruimschoots onder weg te zijn richting het vliegveld werden we rechts in gehaald en gedwongen tot stoppen het was de eigenaar die ons nog een zak verse broodjes kwam brengen en een fijne terug reis wenste .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Wilma Terpstra21-10-2017

Fantastisch schiet te kort. Het is echt super vet.

Alles top. We zijn 1 grote familie daar, ook al kom je voor de eerste keer, je wordt gelijk opgenomen door iedereen , echt uniek. En heb je behoefte aan rust, dan kan dat ook. Kortom je kunt in Angora jezelf zijn👍🏻.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Rob Groenendaal10-10-2017

Gewoon Heerlijk hier te zijn.

Zijn momenteel voor de 20e keer in Alanya en uiteraard weer bij Angora. Het is elke keer thuiskomen bij Izet en Muhrat. De kamers zijn schoon, het eten is heerlijk en goedkoop en de sfeer moet je gewoon meemaken. Hier kan geen enkel hotel in Alanya tegenop. In 1 woord gewoon heerlijk om hirr te verblijven.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Appartement Angora info