13 tips over Appartement Angora

• fam. van Boven, 15-07-2012 Rapporteren

Een auto huren zonder al teveel poespas of kans op discussies en gezeik achteraf. Gewoon even Murat aanspreken en die regelt het allemaal. Op het afgesproken tijdstip staat er een bijna nieuwe Renault Symbol (incl. airco en verzekeringen) voor de deur voor je klaar. Prijs: 35€. ( bij huren voor 1 dag)

Probeer daarnaast eens de Nasi of sandwich tonijn van de kaart of pak gewoon eens een Wrap Kebap mee. Lekker en zeker niet duur.

• welshterrier, 11-09-2013 Rapporteren

Boottrip, altijd leuk,overal te boeken voor 20,00 euro

• Roelof Hooijer, 06-07-2014 Rapporteren

Met de dolmush naar de burcht (vertrekt onderaan de weg naar de burcht) en eventueel terug lopen. Boven op de burcht prachtig uitzicht en ook onderweg naar beneden mooie vergezichten en winkeltjes.

• carolien makkink, 11-09-2013 Rapporteren

gewoon daar eten.niet duur en super goed

We hebben een aantal aanbieders voor Angora voor je op een rij gezet:

• Natasja, 11-07-2013 Rapporteren

meatballs in casserole bij angora zelf is overtreffelijk lekker

• saskia leenders, 10-08-2012 Rapporteren

we zijn naar de canyon geweest boven in de bergen,echt een aanrader,wel een jasje meenemen. ook zijn we naar waterplanet geweest,je moet met een zwemband veel omhoog sjouwen en met 40 graden valt dat niet zo mee,het strand was leuker.

• Sanne, 02-08-2012 Rapporteren

De Turkse avond is een echte aanrader!

• fam van Boven, 14-07-2012 Rapporteren

Probeer eens de nasi of bami speciaal, een broodje Kebab of sandwich tonijn en kom erachter dat je niet ver moet lopen om lekker en voordelig te eten. Een auto huren zonder al teveel gedoe of kans op dicussies en gezeik naderhand. Gewoon even aan Murat vragen. Die regelt het allemaal. Voor 35 € staat er dan een bijna nieuwe Renault Symbol ( incl. airco en alle verzekeringen) de volgende dag op het afgesproken tijdstip voor de deur klaar. Kortom perfect

• Diana, 17-07-2014 Rapporteren

Wij hadden kamer 103, en was super. Lekker ruim en heerlijk balkon. In de middag schaduw, en dat vonden wij erg prettig. Wanneer je iets wil ondernemen, excursie o.d. Vraag het aan de eigenaren, en zij helpen jou graag. Echt top!

• D. van den Heuvel, 20-01-2014 Rapporteren

Probeer "Mama's Special" en eet een authentieke Turkse maaltijd!

• bartoomen538, 02-09-2014 Rapporteren

Voor goed eten wat ook nog eens goedkoop is zou ik de keuken van Angora aanraden, probeer de Turkse maaltijd eens, verrassend lekker! Voor de lunch is de Durum een aanrader, alles wordt vers gemaakt, niet zo'n kleffe vette hap als je hier vaak voorgeschoteld krijgt, dat mag je voor 4 TL (€1,30) echt niet missen. Mag het iets meer kosten dan kun je leuk eten in de haven (voor/hoofdgerecht incl drinken ong. 20/25 euro p.p.), restaurants Alanya Port, Harbour en Red Tower Brewery zijn erg leuk!

• Niels, 09-07-2015 Rapporteren

's Middags kun je ongestoord een heerlijke dürum kebab nemen voor een prikkie!

• Elles de Caluwé, 11-08-2014 Rapporteren

Geen uitjes boeken via de reisleiding maar via Murat of Izzet (eigenaren hotel). Scheelt je enorm veel geld en je hebt gegarandeerd een topdag!