24 vragen over Appartement Angora

• Richard Smoorenburg, 18-01-2019

koffiezet apparaat

Hallo weet iemand of er een koffiezet apparaat is voor filterzakje en gemalen koffie.Dus elecktrisch.

John, 25-05-2019

Er is een koffiezet apparaat en een waterkoker aanwezig

• Sebastiaan Hendriks, 22-09-2018

Handdoeken

Zijn de appartementen voorzien van handdoeken en beddengoed.

• J. Vd Helm , 09-08-2018

Ontbijt

Hoe duur is de ontbijt?

• V leeuwen, 23-01-2018

Strand en zwembad

Wij hebben geboekt voor aug 2018. Is het zwembad te doen oogt nl super klein en lijkt mij snel vol. En kan iemand mij vertellen wat de bedden + parasol op het strand kosten Tkhs

Ingrid, 01-06-2018

Zwembad is inderdaad klein Bedden en 1 parasol is 12 lira met een voucher van Angora anders is het 15 lira Omgerekend is dat €2,20

We hebben een aantal aanbieders voor Angora voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Prettig Reizen
    Prettig Reizen
    Corendon
    Corendon

• --, 24-01-2015

Weet iemand ook of het erg druk is op het strand, of dat het wel redelijk rustig is?

• Marco, 15-09-2014

Supermarkt

Hallo,

Zijn er ook supermarkten in de buurt van Angora?

Sjaak, 21-09-2014

ja, vele. op einde straat zowel links als rechts Ook één onder Angora. Is wel klein en vrij duur.

• Mieke Wiendels, 15-09-2014

Wifi en tv

Hallo, wij hebben geboekt voor november in hotel Angora. Mijn vraag is, is er wifi en is er een tv in het appartement?

Sjaak, 21-09-2014

Er is mooie tv met echter alleen Turkse zenders. In begin was wifi op kamer goed. Daarna slecht. Receptionist heeft reset uitgevoerd. Bleef slecht. Met eigenaar besproken. Nieuwe routers geinstalleerd. Hij zou er naar laten kijken. Na paar dagen nog slecht. Volgens eigenaar was signaal goed, doch hij zou er weer naar laten kijken. Tot op einde van ons 14 daags verblijf echter geen of slechte verbinding. Wel verbinding in lobby.

• piet mooten, 02-07-2014

koffiezetapparaat

Wiw weet of er op de kamers een koffiezetapparaat is?

Roelof Hooijer, 06-07-2014

Er is een koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. Wordt alleen veel oploskoffie gebruikt.

• froukje, 19-01-2014

is er veel jeugd

Is het een gezins accommodatie of een jeugd accommodatie?

D. van den Heuvel, 20-01-2014

Er zit zowel jeugd als gezinnen. Geen last gehad van overlast afgelopen zomer. Wel iets meer gezinnen!

• Nynke, 17-01-2014

Hoe lang is de transfer van het vliegveld naar app

Ik kan nergens terugvinden bij de reisorganisaties hoe lang de transfer naar het appartement is. Na slechte ervaringen (meer dan 2 uur in een hete bus) benieuwd hoe dit hier is. Verder lijkt het me een ideale vakantie :) Alvast bedankt!

Linda, 17-01-2014

Hoi Nynke, als je vanaf Antalya komt moet je al gauw rekening houden met een uurtje of 2.5. Als je vanaf gazipasa komt is het een klein uurtje. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je van te voren af moet zetten. Wij gaan dit jaar ook naar angora :-).