Appartement
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Appartement Angora in Alanya is een plek waar vakantiegangers naar terugkeren. Jolanda Kroonenberg legt uit hoe dit komt: ‘We hebben het net als de vorige keer weer fantastisch gehad, de eigenaars Murat en Izet doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, je voelt je hier dan ook direct thuis’. Is dit wat je zoekt in een accommodatie? Lees dan snel verder en ontdek wat dit appartement nog meer te bieden heeft.

Service en gastvrijheid

De eigenaren van Appartement Angora in Antalya spreken Nederlands. En dat is toch wel erg handig. Is er iets kapot in je kamer of wil je graag op excursie in de omgeving? Eigenaren Murat en Izet regelen het voor je. Reviewer Jolanda: ‘Alle excursies via Murat geregeld, goedkoop en goed’. In het restaurant kun je daarnaast erg lekker eten tegen een scherp prijsje. En de sfeer? Die is hier erg gezellig. Sandy over het restaurant: ‘Het eten was ronduit voortreffelijk.’ Uit jullie reviews blijkt verder dat dit een geschikt plekje is voor iedereen, want zowel gezinnen met kinderen als stelletjes en vriendengroepen vierden hier een leuke vakantie. Alex: ‘Aanrader voor families maar ook stelletjes jong en oud!’.

De kamers

De kamers in Appartement Angora in Turkije zijn ruim. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je hebt een kitchenette en kunt een kopje koffie of thee zetten. Op het balkon geniet je ‘s avonds van een drankje met uitzicht op zee, waarna je je bed in kruipt en goed slaapt dankzij de airconditioning. Niels den Boer over de kamers in Appartement Angora: ‘De kamers zijn groot, schoon en netjes en voorzien van grote tv met goede beeldkwaliteit. Daarnaast is er een uitstekende airco aanwezig. Een echte aanrader wat ons betreft!’.

Appartement Angora is een eenvoudig complex dat vooral heel gemoedelijk is. Je vindt hier dus geen overdreven veel faciliteiten. Wel is er een zwembad, volleybalveld en kun je een potje darten. In het winkeltje haal je de hoognodige boodschappen. Verder zit je hier goed wanneer je houdt van een rustige accommodatie zonder animatieprogramma. Al wordt er af en toe wel wat georganiseerd. Wat dacht je bijvoorbeeld van een voetbaltoernooi of een avondactiviteit? Gezellig is het in ieder geval altijd volgens Niels: ‘'s Avonds is het gezellig met zo nu en dan een Turkse avond of schuimparty’.

In de omgeving

Wanneer je een beetje bekend bent in Alanya heb je vast en zeker wel eens van het Kleopatrastrand gehoord, want dit strand wordt door velen gezien als het mooiste strand in deze badplaats. Reviewer Rolien Scholten vindt dit strand zelfs een van de mooiste van heel Europa. Vanuit Appartement Angora in Turkije sta je na 200 meter al op dit 3,5 kilometer lange zandstrand. Zie jij jezelf al liggen in de zon? Ook het centrum van Alanya ligt op loopafstand van dit appartement. Dankzij de gezellige boulevard flaneer je hier tot in de late avonduurtjes.

200 reviews over Appartement Angora in het Nederlands

Super ervaring

Jake hogervorst
13-8-2019

Het is hier zoooo leuk de eigenaars zijn echt geweldig ik moest huilen in de bus toen we weer terug gingen

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Peter en Annette
5-8-2019

Fantastisch appartement. Met Murat en Izzet krijg je 2 fantastische eigenaren, die alles voor je over hebben. Zij spreken zeer goed Nederlands, altijd makkelijk. De rest van de familie/personeel is trouwens ook fantastisch. Het eten is abnormaal goed, van de overheerlijke pepersteak t/m de mixed grill. Heb je ontbijt geboekt dan mag jezelf bepalen wat je wilt. Pannenkoek, tosti, een gebakken ei, noem maar op. In de avonduurtjes is het ook lekker gezellig. Verwacht geen luxe kamers. Ze zijn gewoon goed. Zwembad is niet groot, voor een strandmens maakt dat niet uit. 50 meter naar het strand. Wij gaan nooit 2x achter elkaar naar dezelfde locatie maar dit word zo goed als zeker een uitzondering. MURAT en IZZET BEDANKT VOOR EEN FANTASTISCH VERBLIJF.

Geweldig!!

Charley Haveman
18-7-2019

Gezien de eerdere reviews hebben wij 15 dagen geboekt. Wat andere gasten hebben geschreven klopt precies! Een gezellig familiebedrijf. Ze willen alles voor je doen/uitzoeken. Murat en Izet (eigenaren) spreken vloeiend Nederlands en kennen onze cultuur vrij goed. Het eten was fenomenaal. Vers, lekker en goed bereidt. Prijzen ook goedkoper dan een gemiddeld restaurant in Alanya. Normaal gesproken willen we allerlei eet tentjes bezoeken, echter was dit zo goed dat we eigenlijk alleen maar in het hotel hebben gegeten.

Enige 'minpunt' is het zwembad als je een "zwembad mens" bent. Vrij klein, vaak druk met de bedjes. Zelf altijd naar het strand gegaan. Om even af te koelen is het een prima zwembad.

Kamer netjes en erg schoon. Echt een geweldige vakantie gehad bij Angora. We gaan zeker weer daar naar terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Thuis komen!

J Benabou
12-7-2019

Elk jaar komen we weer terug, Ik kan me niet voorstellen om in Alanya naar een ander hotel te gaan.

De eigenaren zijn in 1 woord top! En de Lokatie is perfect, je bent binnen 2 minuutjes op het strand 🌞🍦

Grote aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke relaxte vakantie

Patrick en Jolanda
16-6-2019

Net terug van een heerlijk vakantie, na het lezen van de reviews waren we benieuwd wat wij van Angora vonden. We komen al vele jaren in Alanya, maar dat je hier zo warm ontvangen werd was voor ons ook nieuw, wat een lieve mensen Murat, Izet hun vrouwen,Lara en al hun personeel. Het eten was buitengewoon heerlijk, we hadden een heerlijke kamer. Een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug komen. Patrick en Jolanda uit Sint Oedenrode ( rooi)🤣🤣

Gereisd Met partner in juni 2019

Redelijk

k van Erp
8-6-2019

Goed eten voor een redelijke prijs zeer vriendelijk personeel en beheerders kamers zijn redelijk kan maar een minpunt opnoemen het zwembad maar dat geld alleen voor mijn en mijn broer wij zijn geen strand mensen voor de rest naar de zin gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Gewoon doen

Shirley
4-6-2019

Eerste keer hier verbleven. Alles dat hier geschreven wordt klopt. De twee broers zijn zo oprecht aardig en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook een leuke ligging, wel aan een drukke straat. Wij vonden Alanya centrum opdringerig en druk. Eten lekker en zeer goed betaalbaar. Prachtig strand met lekkere eettenten. Eten daar tegen zonsondergang is een dikke aanrader. Alleen maar lof voor Angora! Dankjulliewel sjatjes :)

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Goed, beter, Angora apart!

Nico van ruler
11-2-2019

Tja ik was hier denk ik voor de 12e keer ofzo. Ben gestopt met tellen. Waarom verder zoeken als je hier alles hebt. Heerlijk eten. Perfecte locatie, ruime kamer en het belangrijkste: Murat en Izzet en de hele familie waarderen hun gasten enorm.en dat zien ze terug in de steeds weer terugkomende gasten. Voordeel als je alleen gaat, dan ben je hier nooit alleen. En wil je naar de hamam dan staat er binnen 2 minuten een taxi voor!! Niks dan lof! Liefde voor de familie Kiliç. ❤

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Fijn appartement met heel aardig personeel,!

Jolanda kroonenberg
17-11-2018

Voor de 2e maal naar Angora app.geweest en we hebben het net als de vorige keer weer fantastisch gehad, de eigenaars Murat en Izet doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, je voelt je hier dan ook direct thuis. Ze spreken ook Nederlands dus dat is ook fijn. Goed appartement met lekker veel kastruimte, goede bedden en goede douche. Je kan er ook heerlijk eten s'avonds. Ontbijt is pas vanaf 9 uur. Om bij het Kleopatra strand te komen hoef je alleen maar de straat uit te lopen en de weg over te steken. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd Met partner in november 2018

Arie
30-10-2018

Super gastvrij hotel met een Top restaurant! Lieve eigenaren die je overal mee willen helpen en je het naar je zin te maken. We hadden van te voren de review’s gelezen van vorige vakantiegangers dat het Top was! Bij deze kunnen we dat bevestigen. Izet en Murat bedankt voor jullie gastvrijheid!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Overige servicesAutoverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angora in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.