Aparthotel

29 reviews over Aparthotel Anahtar in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Mirjam
26-6-2012

Anahtar is een mooi appartement, zeker prijs kwaliteit is het echt perfect. Dichtbij strand en winkeltjes. Wel wat ver van het echte centrum, dus namen wij vaak de bus. Dat is ook heel goed te doen. Lekker ruim appartement en ook een ruim balkon. Eigenlijk maar één minpuntje, wij hebben een "vriendin" in Alanya wonen en ik vroeg of ze kwam eten. Bleek later dat ik moest praten als brugman ( met de eigenaar ) om haar mee naar boven te nemen. Als uitzondering mocht dit één keer, dat was erg jammer. Personeel is vriendelijk en gezellig, wij hebben genoten en ik kan dit appartement zeker aanraden.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Prijs/kwaliteit is Top!

Chantal
24-6-2012

Mooi hotel, erg ruime appartementen die dagelijks worden schoongemaakt. Ook elke dag weer schone handdoeken. Wij hadden alleen ontbijt erbij, dat was gewoon goed. Het was geen lopend buffet, maar je had wel van alles op je bord liggen. Ligt dicht bij het strand, supermarkt, hamam, restaurantjes, genoeg te doen in de omgeving. Om naar het centrum van Alanya te gaan hebben wij toch wel elke keer de bus gepakt, want dat vonden wij wel te ver lopen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen bleven ze regelmatig aandringen om 's avonds in het hotel te blijven eten. Ik vond het een heel fijn om hier te verblijven, maar zoals eerder gezegd, verwacht geen 5 sterren hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

super vakantie gehad!!!!

rds chopper
20-6-2012

appartement was netjes en schoon, prijs/kwaliteit verhouding is ook goed, verwacht geen 5 sterren hotel maar n budget vakantie kan prima. mooie ligging bijna aan het strand, 1 min lopen. personeel van anahtar is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. wil je iets vraag erom en ze halen het voor je. zo hebben ze voor ons speciaal op verzoek turks eten gemaakt en ook de hamburgers zijn heerlijk. voor de warmere dagen , neem airco, wij hadden het niet nodig.

de boot tocht was super leuk er zwom zelf n dolfijn met onze boot mee, en je kan ervanaf springen, bbq was ook prima maar neem zelf drinken mee. verder hebben we nog een jeepsafarie gedaan ook super, probeer supermario jeeps te krijgen, die doen ook watergevechten en die verkoeling heb je nodig, met hun ga je op de dimcay rivier verse forel eten, super vet!!!!!!!! al met al hebben wij een super leuke en gezellige vakantie gehad. nooit gedacht maar turkije is ons goed bevallen we komen zeker eens terug.

Gereisd Met partner in Sat Jun 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

sabine
19-6-2012

Ruime aparthotel, dagelijke handdoekenwissel en schoonmaak van de kamer. Personeel is erg lief en behandelen je erg goed, je voelt je erg welkom. Ligt op echt 100 m van het strand en veel activiteiten te doen in de omgeving. Eten is erg goed en uitgebreid, doen veel moeite voor je als je wat wilt. Kortom een hele fijne, relaxte vakantie gehad.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

Genoten binnen 10 minuten wandelen in de drukte.

Martin
16-6-2012

Rustige ligging aan het begin van Alanya, dichtbij (100 meter) strandtent 22 aan het Kleopatra strand. Migros supermarkt 200 meter afstand indien dit voor u van belang is. Totaal vernieuwd restaurant gedeelte met vriendelijk en behulpzaam personeel binnen het kleine opgeknapte complex. Het is mij erg goed bevallen, dit was reeds de 17e keer dat ik in Alanya was en zoveel mogelijk een andere accomodatie heb gekozen. Bij terugkomst heb ik meteen weer geboekt voor 2 weken vanaf 18 september.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige ligging aan eind van de boulevard.

C.Klaassen
26-4-2012

Mede door het ontzettend vriendelijke personeel een leuke week vakantie. Nieuwe keuken en goede kok. Ruime kamers met dagelijks schoonmaak, schone lakens en handdoeken.

Gereisd Met partner in april 2012

2008

Wij hebben hier een super vakantie gehad

denise en henriette
19-6-2008

Wij hebben hier een super vakantie gehad. Ligging was perfect en lekker rustig. Personeel was erg vriendelijk. Het eten was wat minder, ze hadden geen eigen keuken en het werd dus bij een ander restaurant gehaald. resultaat: lauw eten. Bedden waren erg goed. zwembad simpel maar schoon. Centrum was makkelijk te bereiken met taxi busje voor 2 euro. Het strand was erg mooi.. alleen niet om een strandwandeling te gaan maken ( op blote voeten ) gevolg: blaren.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

Wij waren in oktober 2007 de laatste nederlandse gasten, 5

schuijt jl
18-10-2007

Wij waren in oktober 2007 de laatste nederlandse gasten, vier kamers bezet...heerlijk rustig een geen lawaai 's-nachts. Gebouw ligt aan het begin van Alanya, geen probleem. De stadsbus rijdt om de 5 a 7 min.en kost p/p 1 lira naar het centrum. Wij zijn al 6x in dit geb. geweest en personeel is elk jaar anders. Gebouw is van 1998, dus niet echt oud hoewel sommige dingen wel kunnen verbeteren. We zijn ook wel in een duurder app. geb. geweeest in de buurt maar daar is ook wel wat aan te merken...dus ..100% wordt het nooit dan moet je naar het Hilton...en betaal je daar ook naar.

Gereisd Met partner in oktober 2007

We zijn net terug van Anahtar maar voor mij eens maar Ze

c Vorstenbosch
29-7-2007

We zijn net terug van Anahtar maar voor mij eens maar nooit meer. Ze draaien kerst muziek in de zomer. Personeel kent zeer gebrekkig Engels en zegt bijna niets. Begluren je van achter een boom als je s'nachts terug komt in het hotel en willen je laten betalen voor Airco die we niet hebben gehad. Hotel ligt ver van het centrum en er stond in dat we sateliet tv hadden op de kamer maar deze was niet aanwezig. Saai hotel waar niets te doen is.

Gereisd Familie in juli 2007

Het Was Een Heel Saai Appartement Personeel Te Lui Om Mee

Shirin
27-7-2007

Het Was Een Heel Saai Appartement Personeel Chaggerijnig Nog Te Lui Om Mee Te Helpen Met De Koffers. jongen achter de receptie genoemd Salih een hele viezerik. er was niks te doen en geen aanrader groetjes Shirin

Gereisd Familie in juli 2007

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Anahtar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Anahtar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.