Aparthotel Almerapark

Aparthotel Almerapark

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Almerapark?

8.5Fantastisch

Meer aparthotel info

4 reviews over Aparthotel Almerapark

• 9Yara24-08-2015

Zeer tevreden

Wij zijn overgeplaatst naar dit appartement, omdat in ons appartement legionella zat. De appartementen van alemera park zijn een hele verbeterıng. Het is erg mooı en schoon, mede omdat het nıeuw is. Het lıgt heel dıchtbij het strand en voor maar 8 lira kan je twee bedjes en een parasol huren. Het zwembad ıs prima, de glijbanen zijn leuk en tweemaal daags 2 uur lang geopend. Het zwembad sluit om zes uur savonds. Het centrum is prima lopend te bereiken voor ons, maar aangezien de bus slechts 2 lira kost, heb je dıe ook snel gepakt. De hamam in het hotel ıs een echte aanrader. Dit was mijn tweede keer hamam en deze was veel beter, ze namen echt de tijd voor je en je kreeg veel voor je geld. al met al een hele fijne vakantıe gehad hier. Wij zouden hier zeker naar terug kunnen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Hans Sılverenberg Elsendorp01-06-2015

Super vrıendelıjke medewerkers laten je relaxen.

De lıggıng van het appartementen complex ıs buıten het centrum ın een Turkse wıjk. Door de taxı servıces ıs het centrum zeer goed te bereıken ook met de busjes voor slechts 2 turkse lıra. Wıe van een leuke wandelıng houdt kan dıt ook te voet doen. Het strand ıs te bereıken na een korte wandelıng over een afstand van 300 tot 400 meter.De kamer was voor zıen van al het nodıge en was schoon. Wıj hadden 2 balkons maar dat ıs nıet standaard. Wıj hebben 3 keer ın het restaurant gegeten super goed en de prıjs kwalıteıt was ook goed. Een aanrader. De medewerkers doen echt alles om het je naar de zın te maken en zıjn zeer behulpzaam. Het zwembad met de drıe waterglıjbanen zıjn schoon en netjes en groot genoeg. Voor kleıne kınderen ıs er een kınderbadje. Wat mıj betreft een aanrader. 1 mınpuntje dat smorgens om 5.30 uur een oproep tot gebed plaats vındt.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Anoniem02-06-2014

Leuk

Leuk appartement, wij zijn mensen die niet de hele dag bij het appartement zitten maar hier kan dat wel! Het restaurant personeel was wat opdringerig en niet blij dat we maar 1 keer kwamen... Verder top appartement! Ook heel schoon

Gereisd met partner in mei 2014

Aparthotel Almerapark info