Aparthotel Almera

Meer aparthotelinfo

40 reviews over Aparthotel Almera

• 9Anoniem01-09-2019

Heerlijk!

2 weken verbleven bij Almera Park. Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar ivm wateroverlast. Hebben toen een nacht in het bijgebouw geslapen. Als compensatie kregen we 2x gratis ontbijt en paar dagen gratis airco. Super service! Uiteindelijk na twee dagen kregen wij een grotere kamer in het hoofdgebouw dan dat we geboekt hadden met uitzicht op zwembad&zee. Locatie is prima, te voet alles goed te bereiken en anders kost de taxi ook niks. Kleopatra beach is een aanrader! De jongens die in het hotel werken doen er alles aan om het gezellig te maken. Wij hebben ook vaak bij ze aan de bar gezeten. Wij kunnen iedereen een vakantie naar Almera Park aanraden!

• 9Albertus Blankestijn26-08-2019

Top personeel en schoon

Schoon en gezellig appartementen complex. Aan de bar werken leuke jongens. Receptie was ook aardig.

• 6Bibia13-08-2019

Geen rust

Na een heel jaar hard werken is rust hier niet te vinden. Het lijkt wel alsof de gasten noch het personeel geen rekening houden met elkaar. De schoonmakers communiceren luidruchtig door de gangen. In de ochtend staat er een schreeuwende vrouw onder je balkon van de jeepsafari de groepen in te delen. Deze zijn erg luidruchtig. Naast het hotel zijn ze aan t bouwen met flink wat geluidsoverlast. Daarbij de straatkant bij een speeltuintje veel bomen met krekels en verkeer. De kamers zijn erg luidruchtig doordat er geen plafond in de badkamer zit. Het zwembad in t nieuwe gedeelte is erg druk, zwemmen is haast niet te doen en er is bijna nooit plaats. In t oude gedeelte heb je een klein zwembad maar gemoedelijk. Helaas wordt deze niet schoongemaakt. De muizenkeutels liggen onder de bedjes. Pluspunt " personeel bij de bar is erg aardig. Met name Fathi en huseyin daar mag de manager nog een voorbeeld aan nemen. Strand omgeving super!!

• 10Dennis01-08-2019

Super fantastisch

Is echt gezellig hier en echt een aanrader hele leuke mensen goed eten en schoon we hebben echt een super vakantie gehad

• 9Jp bartels12-05-2019

Anytime

1 kamers ruim en schoon 2 service van de mensen 3 ligging ( zee op loopafstand) 4 garantie voor een goeie vakantie gewoon. Nu voor de derde x hier en nog nooit iets te klagen gehad. Absolute aanrader

Met vrienden

• 2018
    10Diana Chris04-09-2018

Fantastisch hotel topper

Fantastisch hotel en super vriendelijk personeel en super mooie appartement op nieuwe gedeelte met alle voorzieningen die je nodig hebt eten aan het zwembad is niet duur en ook nog eens goed lekker rustig winkel aan straat is ook goed en niet duur in één woord fantastische dagen gehad kom er graag terug

• 8Angelique Van Beek30-08-2018

Fantastische lieve mensen,behulpzaam. Was fijn.

A.s. zaterdag vliegen wij weer naar huis na 15 dagen genieten van zee,strand en de zon. Almere park appartement daar is waar wij verblijven. Er zit aan de overkant van de weg het hotel almerapark hotel. Bij aankomst erg vriendelijk en behulpzaam. Het aparte gedeelte waar wij zitten is wat verouderd en zwembad leeg. Maar kamers zien er netjes uit en worden elke dag schoongemaakt. In het hotel zelf weet ik niet hoe het eruit ziet maar is vrij nieuw. Ontbijt smorgens is lekker maar niet uitgebreid. Bedden zijn prima. Jongens aan de bar zijn uiterst vriendelijk en doen alles voor je.Als je iets wilt dan regelen ze het meteen voor je. Leuk en vriendelijk hotel.

Met vrienden

• 2017
    9Anoniem16-09-2017

Top hotel vriendelijke mensen iedereen welkom

Mooi net hotel vriendelijk persineel erg gastvrij

Alleenreizend

• Oude reviews

1Léon17-06-2016

Arrogante figuren

Graag wil ik beginnen met de positieve punten. Bij aankomst zat er een zeer vriendelijke man achter de receptie. Dit was de nachtportier. De kamer was prima, leuk balkon, fatsoenlijk bed,nette badkamer met grote douche, alles zonder schimmel en netjes schoongemaakt. Het zwembad ziet er goed uit, leuke glijbanen voor de kids (en oudere jeugd), echter, deze gaan maar twee (2) keer per dag aan. Men is zeer laks met de tijden waarop de glijbanen aan gaan. Regelmatig pas 45 minuten later dan aangegeven op de informatieborden en dan ook nog 5 minuten eerder weer uit zetten. Tevens is men gierig en zet de waterpomp niet volledig open om energie te besparen. Hierdoor kan men de naden van de blauwe glijbaan als pijnlijk ervaren. Dat is mijn ervaring en ik hoorde meerdere gasten hier ook over klagen. Mijn vriendin heeft meerdere keren moeten aangeven dat het echt tijd was de glijbanen aan te doen. Dit deed men dan ook, vaak met verveeld gezicht. Jammer, want de kindjes waren vol verwachting. Het kwam zelfs voor dat het tot twee maal toe gevraagd moest worden. Dit terwijl het personeel onderuitgezakt hing aan de bar, dus druk zijn lijkt mij geen excuus.

Wat ernstig storend was is het zeuren om dingen af te nemen, van drankjes tot foto's of BBQ-avonden. Ik snap dat de mensen van toerisme moeten leven en dus omzet willen draaien. Dat is geen probleem, maar na 12 positieve ervaringen met verblijven in Turkije, viel Almera Park op dit punt echt negatief op. Vooral het afwijzen van een dienst kon rekenen op zeer zure gezichten en herhaaldelijk bijna stalken om alsnog naar bijvoorbeeld de BBQ te komen.

De kwaliteit van de bar en het restaurant was in mijn optiek ondermaats. Mijn soort kebab was ronduit droog en taai. Dit hoorde zo aldus het personeel. Vreemd, want dan doen de andere restaurants in Alanya het dus fout...

De cappuccino die ik voor mijn vriendin bestelde, leek wel slootwater. Dit is zeker geen aanrader. Oploskoffie moet je roeren.. Er zaten letterlijk klonten als kiezelstenen in en de melk werd vervangen door slagroom uit een spuitbus. Dat gaat dus schiften.

De liften worden vermoedelijk zeer slecht onderhouden. Dit bleek uit de vele malen storing. Jammer dat mijn vriendin en 4-jarige dochter dit moesten ondervinden. Zij zaten in een lift die er mee stopte. 15 minuten in het pikke donker is geen pretje. Het betrof geen stroomstoring in het gebouw. Na diverse malen met de receptie gebeld te hebben werd er uiteindelijk opgenomen. Kwam de wat dikkere receptionist hijgend boven met sleutel. Kreeg hij de lift niet open. Grote paniek droop van zijn gezicht af. Na wat telefoontjes zei hij mij: "They are comming" en wilde weglopen. Ik vroeg de sleutel en gelukkig lukte het mij wel de lift te openen.

Toen wij op de vertrekdag een paar uur later wilden uitchecken, wilde men 80 lira zien. Slecht gevoel over omdat ik nooit meer berekend heb gehad dan 50 lira en wij de eerste dag niet gebruikt hebben vanwege aankomsttijd. Daarbovenop bovenstaande ervaringen maken dat gevoel niet beter. De dikkere receptionist gaf aan dat hij er niets aan kon doen. Dat snap ik, dus vroeg hem zijn baas te bellen. Dus gewoon wel een betere prijs gekregen.

Ik kijk op vakantie echt niet op een paar lira, maar principieel wil je soms gewoon wat compensatie zien na slechte ervaringen.

Het winkeltje kan je beter links laten liggen. De dame die daar staat rookt liever buiten en spreekt nagenoeg geen Engels. Prijzen ongunstig en 0.0 klantvriendelijkheid. Alle winkeltjes in de omgeving zijn wel goed. Beter prijzen, betere service en stuk voor stuk vriendelijke mensen.

Begrijp me niet verkeerd, we hebben een goede vakantie gehad. Heerlijk weer, leuke plaats, net appartement. Jammer dat het personeel van Almera Park daar afbreuk aan doen, want Alanya is een topplaats. Bezoek bijvoorbeeld eens Queens Garden als je wat gaat drinken. Het strand vlakbij Almera Park is de moeite waard. Minder druk dan Kleopatra Beach, maar een mooie plek!

Met jonge kinderen

• 7Vincent02-10-2014

Prima complex

We hebben onze vakantie doorgebracht in Almera Apart (het groene gebouw op de foto's). Dit is het verouderde appartementencomplex van Almera Park.

Bij aankomst heb je de keuze om een airco te nemen, waarbij de prijs op de website niet klopt met de werkelijkheid. We hebben we de 1e dag gereisd (20.00 vanuit amsterdag, waardoor we pas rond een uur of 3 snachts aan kwamen), maar moesten we de dag wel betalen. "alleen het complete pakket of anders niks".

De volgende dag werd ons aangeboden om in het nieuwe appartementencomplex te overnachten, hier kwam dan wel een extra bedrag bij van €10,- per nacht, wat we overigens niet gedaan hebben.

Er gaan verhalen over de slechte staat van Almera park, maar die hebben we zelf niet ondervonden. Natuurlijk is het verouderd en zijn er altijd kleine punten te vinden, maar daar is de prijs ook naar.

Ook werd er elke dag schoongemaakt door vriendelijke mensen.

2 tips over Aparthotel Almera

• Jeroen, 11-09-2013

Gratis bus en strandstoelen van Havana beach club (sunweb voordeelpas) Winkel op de hoek is goedkoper Vraag de gratis wifi code Ze hebben puppy hondjes (september 2013) super schattig

• DEwouds, 01-09-2013

In de buurt zit een grote supermarkt Kipa, veel keuze en goed geprijsd. De Sunweb card voor 5 euro heb je er uit als je naar Havana beach club gaat.

3 vragen over Aparthotel Almera

• Alice, 23-11-2014

Rolstoelvriendelijkheid

Hallo, graag zou ik willen weten in hoeverre dit appartement rolstoelvriendelijk is (trapjes/hoge drempels...enz.). En of ik eventueel bij het strand kan komen?

• Gabriel, 21-10-2013

Hotel of een appartement?

Ik had een vraagje..:) Ik en mijn zus willen dus misschien naar Almera park, omdat het er heel modern en netjes uit ziet. Maar ik zie ook foto's voorbij komen met een heel klein zwembad en oude kamers? Is het apart/hotel Almera nou verbouwd of kan je ook een oude kamer krijgen? Want op de foto's van Subweb zie je alleen nieuwe mooie kamers, met flatsscreem, keuken, koelkast enz.

Dus mijn vraag was misschien of iemand mij kan vertellen of je nou een hotel kamer krijgt of een appartement kamer. En of je ook in het oude gedeelte terecht kan komen?

alvast tanks for respons! :)

Vincent, 02-10-2014

Hallo,

Bij aankomst werden wij in ons geval in het oude complex gestopt, maar werd ons de volgende dag aangeboden naar het "luxe" gedeelte te verhuizen tegen een betaling van €10,- per nacht. Wanneer je hier rekening mee houdt en dit direct aangeeft moet dit mogelijk zijn. (ik heb zelf niet kunnen vinden dat dit direct boekbaar is.

Groet, Vincent

• Hanneke, 07-08-2013

Kindvriendelijkheid

Benieuwd of dit appartement geschikt is voor een kindje van 1,5? Veel te beleven in de omgeving? Is er op loopafstand een domus halte?

DEwouds, 01-09-2013

Prima kinderbad en na ongeveer 200 meter is er een bushalte en taxistandplaats. In de buurt goede supermarkt. Prima appartement voor kleintjes.

Aparthotel info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages