Aparthotel
7,9

106 reviews over Aparthotel Alanya Princess in het Nederlands

Ria raaijmakers
9-7-2019

Het is echt goed netjes alles goed verzorgd dus een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Top ga zo door 👍🏻👍🏻

Johny
22-3-2019

Goed verzorgde hotel goed en vriendelijke personeel goede sfeer ik je kan je zelf zeker vermaken in de avond

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Topvakantie!

Eva
21-7-2014

Wij zijn net terug van 8 dagen vakantie in Alanya Princess. Na een warm onthaal hebben we onze kamer bekeken, die niet groot, maar wel goed schoon was. Wat je nodig hebt is er, maar niet veel meer dan dat.

Het complex is dichtbij het strand en veel kleinere leuke eetgelegenheden. Dichtbij is een moskee, daar werden we wel regelmatig wakker van.

Wanneer je het personeel aansprak waren ze vriendelijk en correct, maar bij binnenkomst werd je niet altijd netjes gegroet. Dat vonden we jammer.

De vakantie is niet duur, de appartementen zijn goed schoon en worden ook elke dag schoongemaakt. Je hebt een erg gunstige ligging. De prijs/kwaliteit-verhouding vonden wij prima. Hou er wel rekening mee dat airconditioning en wifi extra geld kost.

Het restaurant van het complex stelt niet veel voor. Er zit vaak maar één tafel. Wij hebben hier alleen de laatste dag gegeten. Eten was wel goed.

Met partner vind ik de locatie geschikt, met kinderen minder. Voor hen is er weinig te beleven.

Gereisd Met partner in Sun Jul 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Herhalen

nelkal1549
11-7-2014

Deze accommodatie is vrij eenvoudig het is gelegen in rustige omgeving. Wij waren hier nu voor de vijfde maal in dit Appartement. Het personeel is behulpzaam als je wat nodig heeft je hoeft het maar te vragen en er word voor gezorgd. De prijs en kwaliteit voor dit Appartement was voor ons goed. Het restaurant is eenvoudig. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar dat wisten wij, al wat je nodig heb staat erin .Er word iedere dag schoongemaakt. Wel op zijn Turks maar geen klagen. De schoonmaaksters zijn erg aardig en lief vinden wij. Wij hebben het er weer reuze naar onze zin gehad. Bij het zwembad was het erg rustig toen wij er waren (dus niet vechten om bedje).Als je de straat uit loopt ben je zo bij het strand en de andere kant op zo bij grote winkel straat . Wij hopen hier zeker weer naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in Sun Jun 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Anne
24-10-2013

Op strandvakantie met vrienden in dit hotel gebivakkeerd. Goede tijd gehad, alles is ruim voldoende. Eten hier is ook goed en de nabijheid bij strand en uitgaansgelegenheden erg prettig.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima app. ruime kamer heerlijk balkon

meneer Tacx
30-7-2013

Het is een prima prijs kwaliteit app. Komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima appartement,vriendelijke mensen,schoon

mevrouw van Vroonhoven
29-7-2013

prima bevallen,schoon,ideale ligging ten opzichte van het strand en centrum en openbaar vervoer

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

mooie plek

Laura
4-7-2013

Voor het geld dat je betaald is het appartement/hotel zeer goed. Je hebt ruime kamers, mooi groot balkon en een goeie airco. Het eten is goed in het appartement/hotel. Om de hoek heb je een restaurantje 'Theo's place' dat is zeker een aanraden. kunnen allemaal Nederlands spreken en de vrouw zelf komt ook uit Nederland. Strand dicht bij zo'n 300 meter, Alanya is een mooie stad ongeveer 800 meter lopen en je bent in het centrum. Personeel van het hotel soms opdringerig. maar ze bedoelen het wel goed allemaal. Wij hebben in ieder geval een leuke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2013

Fijn vakantie

Fam Kalisvaart
1-7-2013

Van 9 mei t/m 23 mei weer bij Alanya Princess geweest het was weer goed vertoeven daar.Wij waren daar voor de 4 x voor het laats daar geweest in 2007.Vrij eenvoudige Appartementen waar wel eens wat aan opgeknapt mag worden.De service was perfect had je iets nodig kon je dat doorgeven en dat werd dan zo snel mogelijk geregeld.Zwembad is niet erg groot.Vriendelijk personeel dat je niet steeds lastig val of je daar wel wil blijven eten,wij hebben daar geen last van gehad.

Gereisd Met partner in mei 2013

zeer vervelend personeel voor de rest top!

eline
29-6-2013

eigenlijk was het een top vakantie maar het personeel was erg opdringerig en bleef je maar lastig vallen.. wij hadden express een appartement geboekt zodat we zelf konden beslissen waar wanneer en wat we gingen eten of doen.. maar dit personeel dwong je zo onderhand om bij het appartement te eten. wij hebben onze reisagent dit verteld en heeft ze er op aangesproken waarop het personeel andere personeels leden op ons afstuurde om ons te pushen.. en als je dat nee zij kreeg je of iedere keer de vraag why not? of you are ugly.. voor de rest ligging kamers zwembad was top maar het personeel is zeer slecht.

Gereisd Anders in Thu Jun 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alanya Princess in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alanya Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.