Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa

Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alan Xafira Deluxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel

A.
16-7-2018

Het is een heel mooi hotel. Alleen de ligging is wat minder. Je moet een heel stuk lopen om bij de bussen te komen die richting Alanya enz. Rijden. Naar het strand is ook een best stuk. Je wordt er wel heen- en teruggereden met een traktor ofzo. Wij zijn maar niet geweest. Hygiëne kon echt beter op de toiletten. De rest van het gebouw was netjes schoon. De Russen maakten het ook een stuk minder leuk. Ze zijn erg asociaal en kruipen overal voor in het restaurant. Het hotel zat serieus bom vol met Russen.

Prima hotel

Harry lentinga
2-6-2018

Dit hotel is mooi alleen het strand heeft vervelende kiezelstenen, vindt het meer een hotel voor gezinnen voor ons (mijn partner en ik) te druk en vrij harde muziek bij het zwembad. het eten was goed en gevarieerd. Wij vonden het strand minder prettig echt vervelende kiezelstenen. Wel erg veel Russen ook buiten het hotel, zelfs bij de winkels veel Russen.

Fantastisch !

Fleur
24-5-2018

Door alle reviews hadden we onze twijfels gekregen maar alles was super in 1 woord! Het eten was lekker en zeer uitgebreid het hotel werkelijk prachtig als je binnenkomt de glijbanen vonden de kinderen super. We waren hier in de meivakantie 10 dagen

Super hotel

Melanie vos
24-5-2018

Super hotel lekker eten en voor de kindjes zeer fijne glijbanen in het aquapark we zijn hier 10 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad het eten is zeer uitgebreid en goed,zeker tot volgend jaar!

Super slecht!!

Ano
5-10-2017

Super slecht !! Alles is slecht vooral personeel en eten. Personeel is gewoon zeer onbeleefd en onprofessioneel, managers die daar werken zijn nog erger dan personeel. Eten steeds het zelfde super vies en niet te eten zeker niet hier naar toe gaan raad het niemand aan !!!!

Afschuwelijk hotel

Guler
15-8-2017

Zo een vies hotel nog nooit meegemaakt betaald voor iets wat niet eens waard is via touroperator. Poep op de grond bij de wc, haar uit eten, flessen wat gevuld uit kraan die op tafel staan! Vlekken op je lakens en nog veel meer! Voor mij nooit meer dat hotel

We hebben ons uitstekend vermaakt

Willem
23-10-2016

We zijn hier in de herfst vakantie één week geweest met onze kinderen met hun partners.

we gingen met twijfels weg omdat als je al de recensies leest je erg gaat twijfelen maar toch bewust voor dit hotel gekozen. Achteraf gelukkig.

We kwamen zaterdagmiddag on een uur of vijf aan en werden keurig aangesproken we konden kiezen in het Duits of Engels. Zijn keurig naar onze kamers gebracht en hebben uitvoerig uitleg gekregen over onze kamer hoe alles werkt (TV, Kluis, Airco, verlichting, Mini bar)

Eerste dag iets te laad naar het restaurant gegaan (is open van 18:30 tot 21:00) en daardoor was de keuze van dessert iets minder.

Volgende dag gewoon om 19:30 gegaan en niet aan de hand.

voldoende keuze alleen persoonlijk had ik iets meer koude voorgerechten willen hebben (maar dat was ik alleen).

Ook hadden ze hier ook voldoende langere tafels waar je met een groep van 6 personen (ons geval) en ook nog een aantal tafels voor 8 personen. Zodat er niet veel met tafels en stoelen hoeft te worden gesleept. (natuurlijk ook tafels voor 4 personen)

Zwembad is uitstekend alleen wel veel ligbedjes waar doorgezakt gaas in zit.

Aquapark was goed alleen jammer dat er twee glijbanen buiten gebruik waren je kon het aquapark (ander kant van de weg) veilig door een tunnel bereiken.

Strand werd je met een shuttlebusje heen gebracht maar was ook lopend te doen.

Stand viel tegen een klein gedeelte met ligbedden wel een groot kustgras voetbalveld (wat niet gebruikt werd) de doeken boven de ligbedden had zijn beste tijd gehad. en ook een mijns inziens te groot terras voor de stand bar.

als ze het terras kleiner hadden en het voetbalveld niet hadden konden ze een veel uitnodiggeer strand er van maken.

Natuurlijk staan er rijen bij de bar maar waarom wil iedereen van die cocktails drinken daar gaat gewoon tijd in zitten om ze te maken.

Kort om we hebben geen spijt dat we voor dit Hotel hebben gekozen.

We kunnen terug kijken op een geslaagde vakantie.

Niet voor herhaling vatbaar

Conny
25-6-2016

Het hotel is mooi,we hadden ook een mooie kamer.

Maar waren genoeg minpunten om niet nog een keer te gaan.

Hadden de recensies al gelezen,maar soms kunnen de mensen echt zeuren.

Dus vonden het geen reden om niet te gaan.

Het is een groot hotel,met te weinig gelegenheden om te eten.(a la carte kan ook,maar 1 keer gratis)

Alleen bij het grote restaurant en bij het zwembad.

Airco staat nergens aan,dus niet in het restaurant,maar ook niet in de lobby,waar je eventueel ook wat zou kunnen drinken.

Overal is glas,in de liften hangt een temperatuurmeter,meestal was het dus 36 graden in de lift.

Die inderdaad een eigen leven leiden daar.

Een was ook aantal dagen kapot,totdat er uiteindelijk eens een monteur kwam.

Maar daarna deed ie het nog niet,zodat je hem niet durft te pakken.

Want stel je komt vast te zitten in dat ding,met ongeveer 36 a 38 graden binnen in.

Vaak ellenlange rijen om een ijsje te halen of een pizza.

Zodat je denkt laat maar!!

Ze zeggen ultra all inclusive,mini bar wordt dus alleen met water bijgevuld,de rest dus niet.

Aantal keren ook geen wc papier gekregen,zodat we er zelf iedere keer voor moesten bellen.

Dan beloofde ze dat ze kwamen,terwijl we na 4 keer bellen en daarna erg boos worden(1 uur verder)

Mijn man naar beneden ging,konden ze niks mee geven,want ze hadden niks daar!!!

En je kan niks uit de gewone toiletten halen,want dat zijn dichte.

Kamer zag er mooi uit,maar er zaten op de nachtkastjes en het bureau plakkerige plekken.(toen kwamen we net aan)

Die werden dus heel de week niet afgedaan,zaten er tijdens ons verblijf heel de week op.

Personeel bij de bar wel erg vriendelijk.

Sommige praten totaal geen Engels,vooral niet bij het restaurant.

Dan vraag je wat,maar ze begrijpen je helemaal niet.

Dan heb je nog een kluisje wat gratis is,dus we legden onze spullen er in,bleek dat de kluis gewoon los zat.

Dus die kan iemand zo meenemen,kreeg je zo uit het kastje.

Maar ze zijn uiteraard niet verantwoordelijk.

En dan nog het strand,bedden kapot en het zag er niet uit,dus we zijn na een half uur terug gelopen.

Kortom,geen tweede keer voor ons!!

prachig hotel

ruhican
6-5-2016

leuk hotel met vriendelijk personeel.

perfecte vakantie bestemming met een korte afstand tot het centrum van alanya en konakli.

animatie ook leuk met vele activiteiten.

Fantastische hotel, prachtige ligging

Yusuf Sivrikaya
5-5-2016

Zeer mooie en fantastische vakantie met de Kids gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa scoort een 5.76 uit 10 op basis van 46 reviews.