Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa

Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alan Xafira Deluxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa in het Nederlands

5 * resort ultra all inn

Leo van Zutphen
26-9-2018

Geweldige vakantie gehad, we hebben extreem genoten van alle luxe en dat was nogal wat. Zeker een aanrader!

Mooi resort

M Vos
9-9-2018

Heel groot resort voorzien van alle luxe, eten was erg uitgebreid en lekker. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de glijbanen en het animatie team. Bij het zwembad vers fruit en ijs heerlijk. Van alles te doen op het resort.

Heerlijk hotel!

Anneke
2-9-2018

We hebben het fijn gehad, hotel was werkelijk prachtig !! Eten was heerlijk !! Zwembaden met super glijbanen, we zijn 1 keer naar het prive strand geweest maar dat was minder vanwege de kiezels. Voor ons zeker een tweede keer!

Niet voor herhaling vatbaar

Wilma
7-8-2018

Niet goed was het eten wat warm hoort te zijn is koud en wat koud hoort te zijn is warm ook veel te druk in een wachtrij bij het eten

Heel gehorig de kamers je hoort alles ook het water van de zwembaden veel te warm

afkoelen lukt niet

Ook aan zee is er niks aan vieze bedjes overal grote stenen dus zeker waterschoenen aan

Personeel praat geen engels

Hotel super mooi ,zwembad ,ook kamers alles is mooi maar kwalitijd is niks

Prima hotel

A.
16-7-2018

Het is een heel mooi hotel. Alleen de ligging is wat minder. Je moet een heel stuk lopen om bij de bussen te komen die richting Alanya enz. Rijden. Naar het strand is ook een best stuk. Je wordt er wel heen- en teruggereden met een traktor ofzo. Wij zijn maar niet geweest. Hygiëne kon echt beter op de toiletten. De rest van het gebouw was netjes schoon. De Russen maakten het ook een stuk minder leuk. Ze zijn erg asociaal en kruipen overal voor in het restaurant. Het hotel zat serieus bom vol met Russen.

Prima hotel

Harry lentinga
2-6-2018

Dit hotel is mooi alleen het strand heeft vervelende kiezelstenen, vindt het meer een hotel voor gezinnen voor ons (mijn partner en ik) te druk en vrij harde muziek bij het zwembad. het eten was goed en gevarieerd. Wij vonden het strand minder prettig echt vervelende kiezelstenen. Wel erg veel Russen ook buiten het hotel, zelfs bij de winkels veel Russen.

Fantastisch !

Fleur
24-5-2018

Door alle reviews hadden we onze twijfels gekregen maar alles was super in 1 woord! Het eten was lekker en zeer uitgebreid het hotel werkelijk prachtig als je binnenkomt de glijbanen vonden de kinderen super. We waren hier in de meivakantie 10 dagen

Super hotel

Melanie vos
24-5-2018

Super hotel lekker eten en voor de kindjes zeer fijne glijbanen in het aquapark we zijn hier 10 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad het eten is zeer uitgebreid en goed,zeker tot volgend jaar!

Super slecht!!

Ano
5-10-2017

Super slecht !! Alles is slecht vooral personeel en eten. Personeel is gewoon zeer onbeleefd en onprofessioneel, managers die daar werken zijn nog erger dan personeel. Eten steeds het zelfde super vies en niet te eten zeker niet hier naar toe gaan raad het niemand aan !!!!

Afschuwelijk hotel

Guler
15-8-2017

Zo een vies hotel nog nooit meegemaakt betaald voor iets wat niet eens waard is via touroperator. Poep op de grond bij de wc, haar uit eten, flessen wat gevuld uit kraan die op tafel staan! Vlekken op je lakens en nog veel meer! Voor mij nooit meer dat hotel

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.