Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAlanya

6.8VoldoendeScore uit 57 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

57 Reviews over Alan Xafira Deluxe Resort & Spa

• 7Mustafa Hayranoglu10-08-2021

Eerlijke review!!

Beste mensenWees niet bang om dit hotel te boeken. Het is gewoon een goed hotel. Natuurlijk word er zowat elke dag hetzelfde gekookt maar je kan zelf ook kiezen om een keer wat anders te eten. Er is de hele dag door genoeg te eten, we zonden alleen de hamburgers wel minder smaken. Friet is ook niet echt op zn Hollands helaas. Het hotel ligt zoeen 18 km buiten de stad en 500m van het strand. Er is wel een shuttle naar het strand. Er is niet veel te beleven op het strand en is best klein. 7 is wel op zn plaast. Wifi is ook niet best trouwens. Leuke glijbanen van jong tot oud.

• 10Bouke09-02-2020

Goed hotel

Fijn hotel met veel luxe zeker voor herhaling vatbaar, wel veel Russen maar daar hadden wij geen last van waren mooie dames bij dus vindt dat niet erg om naar te kijken Haha. Nee hoor grapje maar echt een super de luxe resort een aanrader eten is ook heerlijk

• 8Maurice en Nicolien24-10-2019

Super

Plus punten over algemeen net mooi schoon hotel onze kamer ruim en heerlijk ruim balkon kamer zelf was minder luxe was ergens stuk behang tussen geplakt en. Parasol op balkon was kapot. De ruimte maakte veel goed. In algemeen kamer schoon alleen even verder kijken stuit op voeze hand en vinger afdrukken op hout werk -punt. Animatie team leuk doen hun best foam party was top eten goed lekker genoeg em vooral veel keuze zwembad top heerlijk groot keuze uit meerdere zwembaden. Tafeltjes bij zwembad mogen wel beter schoon gemaakt worden en ook dames toillet aan zwembad beter bij houden vaak smerig deuren die niet sloten enz 2 trapjes in grote zwembad zatten los best gevaarlijk. Service bij receptie dikke 8. Proberen mee te dénken hier willen we zeker nog x terug komen eten goed genoeg keuze en lekker minder dat de geur van eten op de kamers hangt als je bv airco aanzet miss tip om hier na te kijken. Ons verblijf was aangenaam en goed

• 1gzd21-07-2019

tam bir fiyoska oldu tatilimiz

hotel çok kötüydü ,tatilimiz rezil oldu,her yerde sıra var,barlarda elaman azlıgından kuyruk var,temizlik çok kötü,yemekler tam bir rezalet.animosyon çok kötü,havuzlar az ve küçük yetmiyor,tatil rezil oldu,sakın sakın gitmeyin ,

• 3Ewout03-05-2019

Het betreft hier een waardeloos hotel, ga niet.

Wij zijn vandaag 03 mei 2019 terug gekomen van onze vakantie in Hotel Alan Xafira de Luxe. Elk jaar bezoeken wij Turkije in de meivakantie. Nog nooit hebben zij zo'n slecht hotel meegemaakt als dit. Het hotel ziet er prachtig uit u maar is met name in de service waanzinnig slecht. Hieronder een kleine opsomming van onze ervaring.

1) Het personeel steelt. Tijdens onze vakantie zijn er oorbellen en games gestolen uit onze kamer. Dit in 2 keer. Daarnaast zijn oogde nootjes die we hadden achter gelaten in de kamer tijdens het schoonmaken opgegeten door het personeel. Guest relations houd je aan het lijntje totdat je weg gaat. 2) Het eten is slecht en koud. 3) De kamers zijn uitermate gehorig. 4) De liften zijn onbetrouwbaar en staan vaak stil. 5) 80% van de gasten is Rus en zo gedragen ze zich ook. 6) Het personeel spreek geen woord Engels of Duits. 7) Het personeel is onbeschoft en loopt zo weg.

Nooit meer dit hotel

• 9Bica01-05-2019

Mooi resort , veel luxe.

Mooi resort, uitstekend restaurant, mooi zwembad, mooie ruime kamers, strand dichtbij prima aan te lopen. Verschillende bazaars om de hoek. Anders taxi naar Konakli voor nog meer winkeltjes.

• 9Leo van Zutphen26-09-2018

5 * resort ultra all inn

Geweldige vakantie gehad, we hebben extreem genoten van alle luxe en dat was nogal wat. Zeker een aanrader!

• 10M Vos09-09-2018

Mooi resort

Heel groot resort voorzien van alle luxe, eten was erg uitgebreid en lekker. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de glijbanen en het animatie team. Bij het zwembad vers fruit en ijs heerlijk. Van alles te doen op het resort.

• 9Anneke02-09-2018

Heerlijk hotel!

We hebben het fijn gehad, hotel was werkelijk prachtig !! Eten was heerlijk !! Zwembaden met super glijbanen, we zijn 1 keer naar het prive strand geweest maar dat was minder vanwege de kiezels. Voor ons zeker een tweede keer!

• 4Gulbey29-08-2018

Nooit meer Ilk ve son

Hic tavsiye etmem 5 yildizli sacma bi otell buyuk gosterisli bir otel ama hepsi o Otelde internet yok parali 3 gunlugune 7 dolar para aliyolar ve sadece 1 kisi kullanabiliyorr deniz cok uzak plaj cok pis tasli bakimsiz Icecek alirken snac alirken cok sira bekliyorsun hele gozlemede kavga sirasi varr disiplin hic yok Insanlar elbisesi ile havuza giriyor o sekilde yemek bolumune geciyorlar dusen dusenee Otel altindaki dukkanlar cok sacma pahalii Tekel urunu sigaralari bile farkli satiyorlarr Cok guzel yemekleri cikmiyorr cocuklarla gittik cok pismaniz Ilk ve sondu paramiza yazikkk

Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden