Hotel Alaiye Kleopatra Hotel

Hotel Alaiye Kleopatra Hotel
7,4

11 tips over Hotel Alaiye Kleopatra Hotel

Pernille, 11-9-2014
Probeer niet een connected room te nemen. Deze kamer hadden wij als eerste en het is zeer gehorig en niet prettig. Probeer een kamer te nemen aan het einde van de gang.
SV, 18-8-2014
Ik zou naar dit hotel terug gaan maar dan geen all inclusieve meer pakken dit is echt niet de moeit waard.. kan je beter gaan uiteten, er liggen in de omgeving genoeg lekkere restaurants voor een betaalbare prijs!!
JVB, 8-7-2014

- Als je een bedje bij het zwembad wilt moet je je asociale schoenen aantrekken en je handdoek rond 8 uur op een bedje leggen.

- Als je het eten beu bent raden wij aan te gaan eten bij Bistro Floyd; een Turks/Nederlands sfeervol restaurant waar je goed kunt eten voor ongeveer 20 euro per persoon (drie gangen).

We hebben een aantal aanbieders voor Alaiye Kleopatra Hotel voor je op een rij gezet:

lisette & Maarten , 8-7-2014

- Boek je excursies bij de lokale winkeltjes die met borden buiten staan. Dat is echt veel goedkoper dan dat je dat via je reis organisatie boekt en word ook super geregeld!

- betaal alles in lira's en ding overal af!

- Fotoshoot in het hotel is echt fantastisch!!

- nederlandse TOP kroeg met heineken bier en super eten(ook hollands) Tullip garden (c.a. 10 min lopen vanaf het hotel en vanaf het hotel rechts af)

Fam Paap, 29-6-2014
Reserveer bijtijds ,een zeer geliefd hotel als je even rust wil.
Kimberly, 11-10-2013

Wij hadden geboekt en der stond snackbar aanwezig wat bleek,

Dit was alleen in hoogseizoen dus niet in de herfst vakantie.

alexanderjcs, 5-10-2013
september is werkelijk fantastisch in Alanya want de avond temperaturen zijn altijd tot 2 uur in de nacht 26-28 graden!!!!! het lijkt Curacao wel!! laat staan in juni juli en augustus daar, shopping is ronduit goedkoop en geweldig restaurants fantastisch qua keuze shopping is 3 x groter dan marmaris waar wij 4 x zijn geweest ook dit jr nog in mei 2013 Alanya gaat op Antalya lijken 4 jr terug groot zeer veel te doen, geweldig vonden wij het.
Elise, 8-6-2013
Alanya is een prachtige stad waar je veel kan ondernemen. Zelf hebben we een scooter gehuurd en zijn we de berg op gereden bij de haven om het kasteel van dichtbij te bekijken. Een goed tip hierbij neem altijd turkse lyra mee. Omdat ze niks anders aan nemen moet je zorgen dat je euro wisselt voor lyra bij een wissel kantoor. Anders moet je op de berg wisselen en daar wordt je opgelicht omdat je daar meer betaald.
Marieëlle, 13-5-2013
Het strand is heel heet, slippers noodzakelijk of dicht bij het water gaan liggen. water is heerlijk warm.
Rob , 4-12-2012

(1)Neem een taxi naar het centrum, is best een eindje!

(2)Als je een ligbedje wilt, ben er snel bij! Worden al vrij vroeg in de morgen gekaapt door de andere gasten.

(3)Draag slippers op het strand, anders branden je voeten van je benen vandaan.

(4)Voor jongeren: Ga naar de haven: Super discotheken daar. Alanya is tot nu toe de beste uitgaansstad geweest die we tegen zijn gekomen.

(5)Als je voor het hotel staat, is links van het hotel een winkel waar je allerlij activiteiten kunt boeken. Top.