Hotel Alaiye Kleopatra Hotel

Hotel aan zeeWeer vandaag16°9°
Hotel Alaiye Kleopatra Hotel
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Alaiye Kleopatra Hotel voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Alaiye Kleopatra Hotel in het Nederlands

nooit meer

jos mulder,
28-9-2017

waren er 10 dagen. 's avonds hoofdgerecht kip, kip kip. 10 dagen lang, Bediendend personeel super chagrijnig. Op zondag roasted bread (casino) op????. Bij de gerechten geen bordjes wat, wat was. Salade X. Chef manager, receptie en personeel op strand zeer goed. Maar All Inclusive?? op Strand betalen voor bedjes en drank en eten???. zeker geen 4 sterren. 3-. Gaan er nooit meer heen. alsmede nederlandse en engelse gasten. Jammer. Komt goed over op de web. Maar in werkelijkheid?

Over het algemeen vriendelijke medewerkers, ligging is super, all inclusive formule waardeloos. Het eten is niet geweldig, beter kunnen ze overgaan op logies ontbijt en hier wat meer aandacht aan besteden als de all inclusive formule aanhouden. Publiek is divers, veel Engelsen en Duitsers.

Kamers zijn prima, schoonmaak van kamer is goed en netjes onderhouden. Ligt op loopafstand van het strand, weg oversteken en je loopt zo naar het strand. Als het hotel ook alleen logies ontbijt zou aanbieden zou ik zeker teruggaan maar niet meer met de all inclusive formule. Er klaagden veel mensen over het eten en veel aten dan ook buiten de deur. Ze mogen ook wel zorgen dat er minder kinderstoelen komen, dit was vaak een probleem. Niet voor ons maar heb dit wel opgemerkt.

Fijne vakantie gehad!

joey prince
14-7-2016

Prima gelegen hotel. Nette kamers, goed zwembad. Eten is minder. Service top

Dear Guest,

Thanks to choose our Hotel Alaiye Kleopatra for your accommodation. We wish you had a nice holiday here. We would be very happy to welcome you at our hotel again.

D-reizen

zoals elk jaar fantastısch!

K de leeuw
4-6-2016

Wederom een heerlıjke kamer dıe elke dag netjes en goed werd schoongemaakt,

Mustafa ESKIL en Görkem bıj de receptıe zıjn er aardıg en behulpzaam.

Het eten ın het hotel zelf vınd ık wat mınder dat komt omdat ık lıever buıten eet.

dıt hotel ıs ook zeer geschık wanneer je van het strand houd het ıs enkel de straat over steken en je bent op het lekkere kleopatra beach.

helaas dıt jaar nıet elke dag avond anımatıe maar dıt kwam omdat het hotel nıet compleet volgeboekt was.

Mıj zıen ze hıer zeker terug.

Dear K de Leeuw,

Heerlijk

SAM
2-6-2016

Heb een superleuke tijd gehad wil helemaal nog niet naar huis. Mustafa Eskil van de receptie was zo vriendelijk gaf tips over van alles. Alleen het zwembad is een beetje klein maar wat wil je midden in het centrum.

Dear Sam

Alaiye Kleopatra Hotel

26 juli 2015 vertrokken naar turkije voor een (feest)vakantie met vrienden! Hotel was erg netjes en werd vaak schoongemaakt! Erg vriendelijk personeel en de Hamam is zeker een aanrader ook al kost het geld. Wij vonden de kwaliteit van het eten niet geweldig, de kip was vaak droog en het leek of het fruit en de groente er al weken stond. Het gratis drinken van 10:00-23:00 is wel erg fijn en je hebt keuze uit aardig veel lokale alcoholische dranken. Het uitgaansleven is op ongeveer een kwartier lopen, maar wij pakten heen vaak voor 15 lira (5 euro) de taxi. Het uitgaan is gezellig, maar niet heel spetterend.

Uiteindelijk was het dus een hele gezellige vakantie, maar voor het eten moet je het niet doen.

Dear Bram

Gewoon goed!

Gewoon goed!
12-6-2015

Niet super, zeker niet slecht...gewoon goed hotel. Vriendelijk personeel in het ganse hotel, gelegen op een boulevard maar helemaal geen last van lawaai tijdens de nacht, zwembad niet groot en niet veel ligbedjes (ideaal buiten seizoen maar zeker niet in hoogseizoen wanneer er veel volk is), het strand was vlakbij en ideaal, bedjes kan je huren voor 1 dag aan de receptie van het hotel. Het eten in het hotel was lekker en vrij variabel. animatie was minder maar 's avonds zijn er genoeg leuke dingen te doen. Je kan gerust te voet naar het centrum op amper 1 km wandelafstand met massa's winkeltjes, teveel zelfs :). Mijn partner en ik hebben er toch van genoten die week en...klagen kan je altijd hé.

Alaiye Kleopatra Hotel

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar!

trudievaneck
9-5-2015

Meer dan vriendelijk personeel, goed en schoon hotel met een geweldige ligging, midden in het centrum en 100 meter van de zee af. Eten en drinken was goed verzorgd. Zoveel lieve mensen die daar werken en hun best doen om het jou naar je zin te maken, animatie door Erkan goed verzorgd, de obers Osman, Emre, Omer, Teskin, Umit en alle andere moeilijk te onthouden namen hebben ons een geweldige vakantie bezorgd!

Goed hotel

tinekedoddema
20-10-2014

Hotel heeft wat pluspunten maar ook zeker minpunten, kamers zijn goed maar de bedden zijn slecht, veel te hard. Sommigen van het personeel zijn merkbaar aan vakantie toe in oktober, kortaf en niet vriendelijk, anderen daarintegen zijn super vriendelijk, met name Mr Bean die iedereen het naar zijn zin probeerde te maken. Eten is redelijk, wat voor een 4* hotel in Turkije te verwachten is. Zwembad is veel te koud, misschien lekker in de zomer maar je bevriest erin in de winter. Hamam behandeling stelt niet veel voor, met drie personen in een dik uur klaar ! Ligging is super, dicht bij het strand en centrum !

Alaiye Kleopatra Hotel

Het hotel is, door een weg, gescheiden van het strand. Het is een prachtig gerenoveerd hotel meteen uitstekende service. De all-inclusive is niet geweldig. Je moet bijvoorbeeld betalen voor de bedjes, voor de ijsjes en het eten en drinken na 23:00 uur. Echter, het hotel besteed veel aandacht aan feedback van gasten. Verder een prima hotel met een goede ligging en mooie kamers.

Dear Pernille,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaiye Kleopatra Hotel in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaiye Kleopatra Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.