Hotel Alaaddin Beach

Hotel Alaaddin Beach
7,4

11 tips over Hotel Alaaddin Beach

Savannah, 29-11-2013
Loop beide kanten de boulevard op
peetski62, 23-10-2013
Bevalt de kamer niet? Vraag dan meteen een andere kamer. Dit is geen enkel probleem. Dagelijks zijn er mensen die van kamer wisselen.
Mohammed, 5-9-2013

Zorg dat je overal met Lira betaald en ga eerst naar andere winkels om te kijken wat daar de prijs is.

Aanrader is de excursie JeepSafari €20 en Boottocht €20 de hamam kan je beter in de hotel doen, de service en hygenie is beter.

Verder moet je met een lege hoofd er na toe.

We hebben een aantal aanbieders voor Alaaddin Beach voor je op een rij gezet:

dorothea mijnders-dosker, 27-6-2013

De bazaar, de haven waar zich de disco's bevinden, een boottochtje maken, de burcht (Kalle)op, kan ook met de bus, prachtig uitzicht, de pier op bij avond, mooi uitzicht op alle verlichte appartementen op de bergen, de Dimçay rivier en de stuwdam, Dimçay grot en Sepadera canyion zijn beiden erg mooi, markten een keer bezoeken,.Cultuur Cappadocia,

Aspendos, Antalya, Efeze, Pamukkle, maar zijn wel lange trips de moeite waard.

Vd Wiel, 31-1-2013

Wij hebben bij Ottoman house restaurant gegeten, erg goed en goedkoop.

kirsten_oelen, 18-9-2012

Het kasteel is een aanrader vanwege het uitzicht. Het kasteel zelf is niet bijzonder.

De bar Grand Pearl Beach is erg gezellig. Niet ver van het hotel en elke avond entertainment.

Een jeepsafari is ook erg leuk. Een reis pilletje is niet overbodig. Onderweg houd je water gevechten met de andere jeeps, je bezoekt een moskee en Dimcayi.

De hamam is natuurlijk ook niet te missen. Boek dit zelf en niet via de hostess. Via de hostess kom je in een hele grote hamam (net een fabriek)

truusen jan, 9-9-2012
een betere verhouding tussen ligging en accommodatie is er bijna niet te vinden.
C.G.J. Poort, 16-7-2012
Voor interessante bezienswaardigheden moet je meer richting Side zitten maar hier is het buiten dat om echt genieten!
Mirjam, 11-7-2012

Restaurant : Bistro Floyd ( hollands eetcafé) vanuit hotel linksaf aan de boulevard.

Restaurant: Golden Tulip, ook hollands nederlandse kaart en friet met frikandellen speciaal :D. vanuit hotel rechtsaf richting centrum lopen aan je rechterhand, net na mac donalds.

via sunweb : manavgat boottocht, hele dag vermaakt en weer eens wat anders gezien.

Elly Tijssen, 12-5-2012
Als je voor meerdere dagen een ligbedje betaaldvoor het strand krijg je er extra dagen gratis bij. Te regelen bij de receptie

We hebben een aantal aanbieders voor Alaaddin Beach voor je op een rij gezet: