Hotel Alaaddin Beach

Hotel Alaaddin Beach
7,4

65 reviews over Hotel Alaaddin Beach in het Nederlands

Prachtıg hotel aan het strand

Jane Kooıjman
12-10-2017

Goede kamers en bedden. Worden goed schoongemaakt en het eten ıs goed.

Nooit meer

Yvon en bob
17-9-2017

Met pijn in ons hart na jaren erg goed geweest nu erg slecht eten en drinken en roken in zwembad eten slecht koud en veel het zelfde erg veel jongen lui die het hotel de baas is personeel zijn de jongens niet de baas het is al een party hotel voor mensen van buiten af personeel aan gesproken en lachen en durfen niets receptie zeg bij de baas moet je zijn maar zeggen niet wie dat is glas in en buiten het zwembad veel.drank en harde muziek echt een rampe zooi geworden erg jammer Mensen uit andere hotels liggen bij het zwembad eigen mensen kunnen daar niet liggen het is geen goedkoop hotel maar echt niet je geld meer waard bij hun draait het nu om de mensen van buiten af die daar veel geld aan drank uitgeven zeer jammer ik had verwacht om daar eigenlijk oud teworden om ieder jaar terug tegaan maar echt niet meer

Niet helemaal zoals beschreven

Hakan caloglu
23-8-2017

om te beginnen, het eten is niet helemaal ideaal voor iemand die gewoon lekkere snacks wilt. Het is heel weinig en turks, verder worden de kmers om de 3 dagen schoon gemaakt (bed/laken) ik vond het echt niet fijn. En het personeel kijkt je heel strak aan.

Oude reviews (archief)

positieve ervaring

bert
17-10-2015

Prima hotel op een mooie locatie .Let op dat je een goede kamer krijgt ,er zijn ook kleine kamers .Vraag zeezicht .Kamer 319 is goed. Goed eten .vriendelijk personeel.

Dit hotel is een oase van rust tussen al die hoge hotels .Hotel ligt echt aan het strand.

Men mag wel iets doen aan het reserveren van stoelen rond het zwembad, om 7.00 uur liggen de handdoeken er al en blijven de hele dag liggen! Tijdens het avondeten verschijnen sommige gasten in een hemd !Vinden wij onsmakelijk .Dit is een kwestie van fatsoen . Hotel kan regels opstellen.

Aanrader!

A-M
9-8-2015

Mooie, goed verzorgde accommedatie. Schone, ruime kamers met mooi balkon. Strand en zee grenzen aan het hotel en zwembad. Maaltijden zijn goed en voldoende keuze.Ligging aan het begin van de boulevard....ideaal! (Adult only is ook erg fijn!)

Fantasisch hotel en ligging

Annelijn
21-4-2014

Heel mooi gerenoveerd hotel! Kamers waren zeer schoon en mooi, je krijgt om de dag nieuwe handdoeken. We hadden ook een balkon met zee uitzicht :)

Ligging was ideaal! Aan het strand en ook nog een fijn zwembad.

Er stopt een bus voor het hotel, rijdt om het kwartier overdag, en je bent binnen 5 minuten al in het centrum.

Avondeten was lekker en gevarieerd, veel Turkse gerechten, alleen niet erg heet. Ontbijt was ook erg lekker en veel keuze.

Daarnaast hebben ze nog een gewone kaart voor het restaurant tegen betaling. ( is het proberen waard)

Ook is er een erg leuk en goed restaurant schuin tegenover het hotel. Het heet M'ocean. Erg vriendelijk personeel en goede cocktails!!

De trip naar het kasteel is erg leuk met mooi uitzicht, kasteel zelf daarbinnen is niet zo erg bijzonder.

Dus dit hotel is zeker een aanrader als je een mooie plekje wilt in Alanya!

Netjes, schoon en gastvrij!

mevrouw Dingenouts
11-4-2014

De ligging is perfect, het is rustig en kleinschalig! Het hotel ligt pal op het strand, erg mooi! Veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Het was een heerlijke vakantie en we gaan zeker terug naar dit hotel.

Geweldig

Savannah
29-11-2013

Mooie locatie, direct aan het strand.

Kamer met uitzicht op zee, personeel vriendelijk.

Geen borg, en alles is achteraf te betalen.

Prachtig

Marco
31-10-2013

Net terug van 8 dagen Alaadin Beach. Wat eerder al geschreven is klopt. Ik ben geen liefhebber van grote resorts en dir resort is wat kleinschaliger en persoonlijker. Rustig en prima gelegen. Drukte is op te zoeken omdat het aan de rand van het centrum van Alanya ligt. 10 minuten lopen en prima te doen om tussen de winkels en restaurantjes te belanden. Nette en gerenoveerde kamers en je loopt zonder een weg er tussen zo van het zwembad het strand op. Ontbijt en avondeten vond ik prima. Voor de rest is alles al gezegd. Wat mij betreft een pareltje en aan te raden !!!

Perfecte locatie

peetski62
23-10-2013

Uitstekende ligging direct aan het strand en op loopafstand van het centrum. Diverse winkels en restaurants direct om de hoek.

Kamers op de bovenverdieping zijn aan de kleine kant en hebben een laag plafond. De balkons zijn erg klein, daar passen net 2 stoelen en een krukje op.

Het ontbijt is simpel maar toch voldoende. Het avondeten is heerlijk, wel typisch Turks.

Wij kregen eerst een kamer op de "zolderverdieping" aan de zijkant, direct onder de airco. De 2e dag konden we verhuizen naar de 1e verdieping, met zeezicht, echter zonder balkon. De dag erna verhuisden we naar een ruimere kamer op de begane grond, met zeezicht en balkon.

Ik vond de bedden goed, maar mijn partner vond ze wat hard en zij kreeg meteen een zachte matras op de boxspring.

Voor een ligbed bij het zwembad moet je vroeg op. Er worden om 7 uur al handdoeken gelegd. Wij hebben 2 bedjes met parasol op het strand gehuurd. Dit kost slechts 60 lira voor een hele week en dan worden ze nog voor je gereserveerd ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Alaaddin Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaaddin Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaaddin Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alaaddin Beach scoort een 7.37 uit 10 op basis van 68 reviews.