Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°

142 reviews over Hotel Akropol in het Nederlands

nooit meer

nobis
14-8-2012

niet voor herhaling vatbaar. eten altijd hetzelfde. na 23uur drinken betalen. kussens werden uit de stoelen gehaald met andere woorden oprotten. en niks te doen. animatie zeer slecht

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Geen luxe maar verder prima

Kirsten
19-10-2011

De ligging van Akropol is niet ideaal indien je te voet de omgeving wilt verkennen. Het dichtsbijzijnde leuke stadje ( Oba) ligt op 3 km. Op zich te lopen, maar Akropol ligt op een redelijk steile berg. Rijden wel taxi's en 1 dolmus die voor hotel stopt. Alanya ligt op 7 a 8 km. Kamer vond ik prima, goed bed, goede douche, elke dag schoonmaak, klein balkon. Minpunt: overal vloerbedekking, maar zou veranderd worden. Personeel vriendelijk als jij ook vriendelijk bent, verstaan alleen weinig. Eten: ok, geen luxe, soms lauw. Geen idee of het hotel kindvriendelijk is, waren nauwelijks kinderen ( geen vakantieseizoen). Groot minpunt: transfer van Antalya naar Alanya --> bijna 4 uur ( maar luchthaven Alanya nu ook open)! Ander minpunt: bier en likeur telkens op, werd niet altijd aangevuld meteen of lauw ( einde seizoen?) Shuttleservice van en naar privestrand prima ( let op stenen in zee). Al met al een leuke vakantie gehad en je moet er zelf wat van maken!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

geen slaap nodig...dan perfect!!

marcel. schouten
26-8-2011

tegenover het hotel op ongeveer 500 meter is een discotheek die van 00:00 tot 05:00 zo hard muziek draait dat het halve hotel de halve nacht wakker ligt. dit is niet overdreven het is echt niet normaal zo hard als je het hoort in je kamer. en dit terwijl er ook nog geeneens mensen te vinden zijn.

kamers zijn zeer klein ,bed is kei hard

als je een late vlucht naar huis hebt heb je ook pech want je dient je kamer om 10:00 te verlaten,wil je toch gebruik kunnen maken van de kamer en lunch,diner dan moet je 15eu per persoon bij betalen.

heb geboekt bij touroperator en er stond op de site dat de minibar op de kamer gratis was,dit klopte dus niet en ik kon nog even 30eu afrekenen. als ik dit had geweten had ik er niks uit gehaald aangezien het beneden in het hotel allemaal gratis was.

animatie is echt een aanfluiting en slaat echt helemaal nergens op. hotel vol met aso russen. ligt een eind weg van centrum alanya.

geen aanrader dus.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Niets mis mee

Ron
26-2-2011

Hotel Akropol is een vrij goed hotel, zeker voor de prijs die wij er gezeten hebben, wij begrijpen niet dat het zo goedkoop kan. Heel behulpzaam personeel achter de balie (Sandra vooral, spreekt Nl en Turks) Wel een waarschuwing boek geen safari-jeep-uitstap bij het bureau tegenover het hotel. Wij hadden een kamikaze chauffeur, een volslagen gek! We zijn onderweg met 5 personen uitgestapt. Er vallen per seizoen 20 doden werd ons verteld met dergelijke uitstapjes

Gereisd Met partner in september 2010

goed hotel

Coby Hetharia
      3-1-2011

Prima verblijf, leuk personeel, kamers keurig elke dag opgeruimd en schoon beddengoed, gezellig hotel

Gereisd Met partner in januari 2011

Nooit meer!

hilda
      10-10-2010

Kleine kamers voor 4 sterren Hotel.Voor ons was het een 2 sterren.Dwars op het toilet zitten anders zat je met knieen tegen de douche wand.Vloerbedekking op gang uitermate vies.Personeel was wel vriendelijk alleen bij receptie gaf avond receptionist alleen maar verkeerde informatie.Ontbijt, lunch en diner zeer matig absoluut geen variatie.Eind september absoluut geen animatie, terwijl het hotel vol was!. Het enige wat wij goed vonden was de hammam en de kapper. Deze kapper is echt een aanrader. Voor een 4 sterren Hotel echt beneden niveau dat hebben we anders meegemaakt in Turkije

Gereisd Met partner in september 2010

vele malen geweest in akropol

TOPATAN
      5-10-2010

wij zijn al vele malen naar akropol hotel geweest en komen er altyd tyd te kort. de vakantie is er om voor je het weet we kennen het personeel en direktie die hebben we in de 25 jaar wel leren kennen en zien ook elk jaar weer de veranderingen die het hotel aanpast snap niet wat sommige mensen klagen over het eten maar thuis eet je allen soep ,aardappelen.vlees en toetje na daar is een heel uitgebreid buffet waar iedereen lekker van kan eten daarom gaan we donderdag 7-10-2010 terug voor 15 dagen isa we komen eraan de groetjes van topatan ,anita,rogier

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Zeker geen Europese 4 sterren

Janine en Theo
      19-8-2010

Goede airco op kamer. Kamer(430) aan krappe kant maar netjes. Badkamer wat outdated en je moet wijdbeens wil je op WC passen, dan nog zit je met je benen tegen de douchewand. Je moet met je kop onder douche duiken om je gat te kunnen vegen! Balkon heel erg klein. Vloerbedekking in gangen ontzettend vies. De liften: helemaal het toppunt! Veel te klein, geen ventilatie! Er zouden 5 pers. in passen, maar dan stond je ook echt tegen mekaar aan te schurken en kreeg je geen lucht! Personeel niet echt vrolijk, vriendelijk en servicegericht maar reageren wel correct op vragen. (Maar wij konden gedrag wel begrijpen gezien vele, lánge uren die de vaak jonge mensen achter elkaar moeten maken in 35 tot 40 graden hitte!) Hotel-hamam goed! Het eten vrij monotoon, weinig variatie, in ontbijt: géén variatie. Vliegen op buffetten waar niks aan gedaan werd. Ver van centrum. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooıt meer

daisy
      16-8-2010

Hotel Akropol, nu ik dit zit te schrijven zit ik nog in het hotel. Dus recenter zul je het niet vinden. Wij zijn nu 6 dagen in het hotel en hebben vandaag voor het eerst gegeten en gedacht dat we vol zaten. Het eten erg slecht en zeker niet lekker. De kamers waren wel elke dag schoon, en de airco werkte prima. Verder hadden wij ons er meer van voorgesteld. Maar al met al voor ons nooit meer ALL-INCLUSIVE!! Ik vind het ook erg tegen vallen dat er voornamelijk duits en turks en een klein beetje engels gesproken wordt. En als Nederlander zelfs een soort van ''genegeerd'' wordt. Wel was de service goed toen onze deur van het balkon niet goed sloot. Wij kregen zonder moeite een kluis van het huis.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Wij gaan zeker niet meer!!!!!!!!!

Fam. Mans
      13-8-2010

Ons is een 4-sterren hotel beloofd, maar wij hebben het ervaren als minder dan 2 sterren. Het uitzicht is wel mooi maar daar is alles mee gezegd. Het eten bood je niet voldoende keus in warm eten; bijna elke dag hetzelfde. Niet echt warm of gekoeld genoeg en bij het ontbijt wemelde het van de vliegen. Ons is ook beloofd dat er om half twaalf soep zou zijn, maar dat was er helemaal niet!! In een 4 sterren hotel hoort het personeel niet over je eten af te ruimen!!!!!! Bah!!! Het personeel sprak onvoldoende of helemaal geen engels en als zij je niet begrepen werd er verder geen moeite gedaan je te begrijpen. je kuntje kont nauwelijks keren in de badkamer. Verder was de kamer wel opgeruimd. Ook wil ik een ieder, die nog eens wil gaan, aanraden even een kijkje te nemen achterin waar de pizza's (snack) worden gemaakt. Achter de toonbank is smerig en de kok heeft zijn schoenen samen met de gereedschappen in de zelfde wasbak gewassen, smerig en vies; mag helemaal niet!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Eten en drinkenLunch
      • VerzorgingAll inclusive, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand400 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akropol in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.