Appartement Ada 2 Suite

We hebben een aantal aanbieders voor Ada 2 Suite voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Appartement Ada 2 Suite in het Nederlands

Zeer leuke plek voor weinig geld.

peters
1-12-2009

Wij hebben dit hotel last minute geboekt. Het hotel ligt in een gezellig rustig straatje, 1 min lopen van het prachtige rustige Kleopatra strand. Om de hoek ligt een grote supermarkt (geen toeristen supermarkt, gewoon een supermarkt waar locals komen). Alanya zelf(de haven dus) is te doen met de voet maar dan ben je wel 30/45 min onderweg je kunt ook voor 5 euro met de taxi gaan die je voor je hotel afzet. Verder kun je je ookal goed vermaken buiten de haven met gezellige terrasjes en winkeltjes dit is allemaal vlakbij.

Het hotel zelf is natuurlijk niet te vergelijken met een super luxe all inclusive hotel, maar het is prima te doen. Mooi zwembad, zeer aardig personeel die altijd aandacht voor je heeft, kamers zijn zelf ruim, airco, mooie badkamer. Bed is wel hard, ook alle kamers met balkon. in de keuken is geen bestek pannen of fornuis aanwezig. maar dat hadden wij ook niet nodig want we hadden een all inclusive formule.

eten is wel wat minder, maar toch best te eten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Nee, niet meer.

Tonny
30-8-2009

Dit is een goedkoop hotel,maar achteraf toch duur. niet Het bedienend personeel (4 jongens)is vriendelijk. Het app. is ruim en de bedden prima, werd goed schoon gemaakt, jammer in de keuken geen bestek en zo. Het eten eentonig en niet smakelijk, veel rauwkost.Weinig groente of vlees, geen toetjes, vette cakejes of hard fruit.Het ontbijt 1 soort brood, kaas en vleeswaren beide bijna uitgedroogd. Niets gekoeld of afgedekt. Het eten was niet lekker. De laatste 2 dagen had men om 16.30 uur een broodje hamburger deze was smakelijk. Het drinken, goedkope 2L flessen cola, sinas of 7-up, daar was snel de prik uit. Verder kreeg je voor all-incl. wijn, bier of Vodka, de rest is extra,ice-tea sinasappelsap uit het pak , lokale sterke drank alles extra. Er is internet, alleen geen computer! Het damestoilt in het hoofdgebouw kan niet op slot. Kortom voor een all-incluisive app. heel weing.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 30 2009 15:30:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresSaray Mah, Belen Sok 8 07400
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Ada 2 Suite

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ada 2 Suite in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ada 2 Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.