Hotel ACG Hotels Orient Family

Hotel ACG Hotels Orient Family

Score uit 1995 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor ACG Hotels Orient Family voor je op een rij gezet:

1995 reviews over Hotel ACG Hotels Orient Family in het Nederlands

Horror Hotel!! Nooit meer!!

Carla Linde
8-8-2018

Een verschrikkelijk slecht hotel wat zeker geen 5 sterren , maar nul sterren waard is.

Wij zijn hier 13 dagen geweest en het was verschrikkelijk. Ten tijde dat wij hier waren zijn er 17 families weggehaald en ondergebracht in andere hotels zo slecht was het er. Aangezien wij bij LMX hadden geboekt en niet de service hebben gehad om onder gebracht te worden in een ander hotel hebbe wij hier 13 dagen doorgebracht. Het was er zo vies, restaurant was vies, vieze borden en bestek. Het werd ook niet schoongemaakt. De kamers stonken in de 13 dagen is onze kamer niet schoongemaakt en is het beddengoed ook niet verschoond. We hebben 3x schone handdoeken gekregen door ze ook nog zelf op te halen. Het zwembadwater stonk heel erg en werd ook niet gereinigd. De parasols waren stuk en de meeste ligbedjes waren ook in slechte staat. Er zijn meerdere mensen ziek geworden en zelfs in et ziekenhuis beland .

Goede camping.

Hans
4-8-2018

Mooie plek en redelijk sanitair. Vlakbij winkels. Een nacht verbleven wat ook voldoende was. Mooie afgescheiden plekken.

Zeer goed

Fabienne
30-1-2018

Lekker eten mooie ligging

Geweldig hotel echte aanrader

Wendy van Son
17-6-2017

Kindvriendelijk hotel met een goede service en aardig personeel, heerlijk eten, goede Hygiëne een echte aanrader voor het gezin :-)

geweldig!

bier
17-1-2016

Super vriendelijk, zeker een aanrader!

internetten bulmanın kötülügü

yetersiz bir otel
17-7-2015

Otel yetersiz kalite düşük internette yazılanların hepsi dogru degil

Temizlik elemanları yeterli olmadıgı icin baştan savma temizlik yapılıyor

iki yetişkin bir cocuk icin oda tuttuk bize iki tek yataklı bir oda ve ilave olarak egreti bir yatak getirip koydular mini bar hikayesi yalan yalnızca üc tane su koyuyorlar tekevizyon uydu yayın degil eski tarz tv ve iyi cekmiyor odalarda

internet oaralı wi-fi yok yalnızca oturma salonunda var petsonelin pazıları

cok iyi ama cogu acemi dönemlik işci niyetine alınmış yemekler idare eder

BIR DAHA ASLA GELMEM

Vergane Glorie

groeneveld
14-7-2015

Sinds het hotel van eigenaar is veranderd is het bergaf gegaan met dit hotel. Slecht eten, vieze kamers, onvriendelijk personeel, veel te veel Russen, animatie (animatieteam bestaat alleen uit Russen) alleen in het Russisch en onverstaanbaar Engels. Lauw bier uit plastic bekers. Liften die regelmatig uitvallen. Dit hotel is echt een drama. En als je dan ziet welke prijzen ze durven vragen. Echt schandalig. Dit hotel moet je echt niet boeken. Zonde van je geld en je hebt een rot vakantie.

Goede accommmodatie

Manon
22-9-2014

Niet aan het strand gelegen, maar daar moet je met een busje naartoe vervoerd worden. Jammer. Hoewel het busje regelmatig rijdt, is het soms proppen, vooral op de terugweg als iedereen terug wil. Prima eten, veel keuze uit alcoholische drankjes. Kamers zijn mooi en modern ingericht.

nigdy więcej

jozef
        6-9-2014

Ten hotel to porażka.Ogólny syf, brud, i smród. po pierwszym dniu zmiana pokoju bo śmierdziąło i było jakieś wysypisko pod balkonem.Drugi pokój nad śmietnikiem ale lepszy widok.Wiecznie otaczające nas dziwne zapachy i smród.Po wejściu na stołówkę odechciewało się jeść ze względu na dziwny zapach,bród i niedomyte naczynia,talerze i zlewki obok jedzenia.Jedzenie porażka Do morza nie 800m tylko 1800m.Na plaże jeżdził bus ale nie zawsze punktualnie.Plaża w tym rejonie nieciekawa i brudna.Basen główny nie za czysty.Ciągłe wyłanczania prądu.Okolica nieciekawa.Do centrum jeżdził bus(cena 1euro).Byliśmy jednymi z nielicznych ,którzy nie zmienili hotelu.Podobno kilka lat temu było w tym hotelu nie najgorzej ale zmienił się właściciel i zostały tylko wspomnienia.PLUSY to klima w pokojach,zimne napoje ,dostęp do wody w butelkach.

MASAKRA !!!

ANETA
        1-9-2014

Hotel ACG Hotels Palace jest okropny, zasługuje na 1 gwiazdkę a nie pięć. Samo wejście do hotelu odstrasza, brudne szmaty, obsługa niechlujnie ubrana. Panuje tam ogólnie zamieszanie. Najpierw dostaliśmy pokój, w którym ktoś był zakwaterowany, natomiast w znajomych pokoju tak śmierdziało, że można było otruć się. Dwa razy zmienialiśmy pokoje bo nie dało się tam mieszkać. Jak już jakieś były znośne warunki w pokojach to okazało się, że nie ma prądu i wody w hotelu!!!!! Tłumaczono, że jest awaria, a w hotelu obok normalnie wszystko działało. W restauracji strach było cokolwiek zjeść, wszystko było jakieś podejrzane.W pokojach nic szczególnego a w łazienkach brud i pleśń. W tym hotelu wakacje byłyby porażką, ale na szczęście udało nam się zmienić hotel i to na własną rękę przez biuro podróży w Polsce, gdzie kupowaliśmy wczasy. Rezydentka z zaproponowała nam zmianę hotelu za dopłatą 350 euro i mówiła, że nie ma miejsc w hotelach. MASAKRA!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACG Hotels Orient Family in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACG Hotels Orient Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ACG Hotels Orient Family scoort een 8.01 uit 10 op basis van 1995 reviews.