Hotel ACG Hotels Orient Family

Hotel ACG Hotels Orient Family

Score uit 1993 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor ACG Hotels Orient Family voor je op een rij gezet:

1904 reviews over Hotel ACG Hotels Orient Family in het Nederlands

Zeer goed

Fabienne
30-1-2018

Lekker eten mooie ligging

Geweldig hotel echte aanrader

Wendy van Son
17-6-2017

Kindvriendelijk hotel met een goede service en aardig personeel, heerlijk eten, goede Hygiëne een echte aanrader voor het gezin :-)

Oude reviews (archief)

geweldig!

bier
17-1-2016

Super vriendelijk, zeker een aanrader!

Vergane Glorie

groeneveld
14-7-2015

Sinds het hotel van eigenaar is veranderd is het bergaf gegaan met dit hotel. Slecht eten, vieze kamers, onvriendelijk personeel, veel te veel Russen, animatie (animatieteam bestaat alleen uit Russen) alleen in het Russisch en onverstaanbaar Engels. Lauw bier uit plastic bekers. Liften die regelmatig uitvallen. Dit hotel is echt een drama. En als je dan ziet welke prijzen ze durven vragen. Echt schandalig. Dit hotel moet je echt niet boeken. Zonde van je geld en je hebt een rot vakantie.

Goede accommmodatie

Manon
22-9-2014

Niet aan het strand gelegen, maar daar moet je met een busje naartoe vervoerd worden. Jammer. Hoewel het busje regelmatig rijdt, is het soms proppen, vooral op de terugweg als iedereen terug wil. Prima eten, veel keuze uit alcoholische drankjes. Kamers zijn mooi en modern ingericht.

Kan niet slechter,dit hotel...

W. Henfriks
        17-8-2014

Dit hotel niet boeken, allemaal russen die je vuil aan kijken, alles is vies en het stinkt overal ( afval ). Alles is op Russisch afgesteld, vieze zwembaden en slecht eten, kapotte kluizen etc. Door het personeel bestolen in de hotelkamer (vandaar de kapotte kluizen ).airco's die lekken in de hotelkamer.

Waardeloos!!!!!!!!!!!

wouter
        10-6-2014

Niet gaan!! Personeel heel eigenwijs en slechte service. kamers wel groot maar worden niet schoon gemaakt. het zwembad was vies, vol mer lichaamshaar van andere mensen en het wordt niet schoon gemaakt.Heel ver van het centrum met de bus kan je komen tot 21uur .je wordt niet geholpen.Eten valt best mee en ook veel te doen voor de kids. animatie team is 2 keer veranderd tijdens mijn verblijf zo slecht. Veel turken uit het oosten van het land. personeel ook. dat betekend erger dan onbeschofte polen of russen. Owja en zelfs voor een pijnstiller sturen ze je naar de apotheek!! alcohol is alleen vodka raki en bier verder moet je betalen. Er is wel een disco maar met 2 mensen er in waarvan 1 de beveiliger. Hun eigen strand is ook niet leuk slechte bedden en vies achtergelaten. zwemmen lukt niet met 1 meter diepte. Dus als je gaat ben je letterlijk dom bezig voor oude mensen is het te doen maar voor onder de 40 raad ik je ander hotel aan. Geldverspilling dus dit hotel

geweldig personeel maakt je vakantie

Suzanne
        15-10-2013

wij hebben ontzettend genoten van de vriendelijke mensen op het park en dan heb ik het over de mensen die werkzaam zijn bij Orient van de bellboy tot de manager tot de eigenaar van het park ze stonden de hele vakantie klaar! niks was te veel en alles werd geregeld! wij hebben een upgrade gekregen naar een penthouse omdat wij met een groep van 6 waren en 2 kamers hadden terwijl we er graag 1 wilde.. geen probleem werd dezelfde dag nog gefixt .. wij hadden werkelijk waar uitzicht over heel alanya! Genieten!! het eten was het enige waar ik niet zo over te spreken ben maar dat is een kwestie van smaak mijn reis genoten hebben prima gegeten! Oh ja.. wat jammer is .. de reisgezelschappen van touroperator! Russen zijn niet leuk en onbeschoft!! maar goed het mocht de pret niet drukken!

Dit nooit meer

Marc
        2-9-2013

Ik kan alleen maar bevestigen wat de voorgaande commentaren van 2013 waren. Dit hotel zou eigenlijk niet meer aangeboden mogen worden. Als je wil ziek worden, geconfronteerd worden met dronken Russen, slechte bediening krijgen etc... Dan is dit the place to be.

Ronduit slecht. Drank uit bekers, vaak stinkende bekers! Uit een glas drinken is bijna onbestaand en als je dan een glas krijgt is de kans groot dat het nog vuil is. Eten is slecht, lauw en altijd hetzelfde. Dit is absoluut geen 5 sterren waard. Jammer dat dit nog aangeboden wordt.

Dit hotel is volledig afgeleefd, vuile kamers(hebben 24uur op onze kamers moeten wachten), vuil zwembad. Het eten was beneden alle peil. Hebben 9 dagen na elkaar hetzelfde buffet gekregen, KIP,KIP,EN NOG EENS KIP, geen enkele variatie!!!!! Het buffet was slechter dan slecht! Personeel deed hun best, maar het hotel is één chaos. Begrijpen niet dat reismaatschappijen dit nog aanbieden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACG Hotels Orient Family in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACG Hotels Orient Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ACG Hotels Orient Family scoort een 8.04 uit 10 op basis van 1993 reviews.