Hotel Acar

668 reviews over Hotel Acar in het Nederlands

Goedkoop. Bacteriele infectie gratis

Mikson
22-2-2018

Overwegend zeer vriendelijk personeel. Daar is niets mis mee.

90 % russen. Daar is meestal ook niets mis mee. Maar deze mensen spreken vrijwel alleen russisch. Dus weinig contact.

Het eten was beperkt. En waarschijnlijk iets te vaak in de bakken teruggedaan of in allerlei variaties bewaard.

Ik heb waarschijnlijk in de afgelopen 20 jaren zo'n dertig hotels in Turkije bezocht.

Nooit eerder een bacterie opgelopen. Maar óok nooit eerder een hotel meegemaakt waarbij de waakhond in een kamertje op het dak werd opgesloten. Het beest blafte bij tijd en wijle de verdieping eronder wakker. ( de 5e)

Toen ik dat zat was en klaagde, kreeg ik (eerlijk zeggen) de mooiste hoekkamer die het hotel heeft. Aan vriendelijkheid ontbrak het niet. Integendeel.

Op een avond bleef de baas met vrienden en kennissen in het restaurant hangen met veel sterke drank en sigaretten, Gasten moesten altijd (terecht) buiten roken.Dus dit was wel een wat vreemde uitzondering.

Bij thuiskomst dus ziek. Veertig graden koorts.Volgens de huisarts een bacterie opgelopen. Antibiotica.

Vertrouwd plekje !

Gooitske Olde
17-6-2017

Hotel Acar in Alanya is een fijne plek waar we al jaren terugkomen. Vriendelijk personeel, fijne kamers met balkon aan op het gezellige winkelstraatje.. altijd wat te zien! Het eten is prima, klopt met prijs/kwaliteitverhouding. Het strand is op paar honderd meter, het straatje uit lopen..naar het gezellige Beach7.

Niet boeken

Jessica
29-12-2016

Zitten nu 3 dgn in hotel Acar...kamer is ok maar er is weinig te zien dat er gerenoveerd is. Geen WiFi op de kamers, alleen in het restaurant en lobby. Op dit moment is het 'snachts best fris en geen dekbedden aanwezig zoals beschreven wordt. Nadat ik de eerste nacht heb liggen rillen van de kou 2 extra dekens gevraagd en de airco/verwarming werkt eindelijk nadat deze 2 dgn 24 uur aan heeft gestaan. Het eten is echt vreselijk. Ik ben niet kieskeurig,maar koud eten en al 3 dgn kip van het spit gaat me te ver. Jammer maar de rest van het verblijf eten we buiten de deur. Enige positieve aan dit hotel is het vriendelijks personeel, maar dat is ook het enige. 1 tip: Niet boeken, zonde van je geld en zeker voor de stemming

Oude reviews (archief)

Nog steeds fijn

Gooitske
26-10-2016

Vroeger iets gemoedelijker...

Na verbouwing is de kwaliteit van de kamers iets beter..

Eten blijft matig. Nite zo heel gezellig, weinig nederlanders.

Maar blijft leuk, ik ga zeker terug!

eens maar nooit meer

j Versendaal
14-9-2016

Het is opzich een goed hotel maar vier sterren is het zeker niet waardig, de bedden zijn klein en hard.

Het eten is eentonig maar vooral KOUD.

jammer dat er na 2300 niets meer te doen is bar dicht als je nog wat wil moet je naar buiten toe ! Het personeel is vriendelijk en doet zijn of haar best

Oba is gezellig

Zeer goed

Annemarie van Turnhout
14-6-2016

Kamers en personeel geweldig eten was goed alleen eentonig

fantastisch

sietse van dijk
13-6-2016

goede service, dichtbij het centrum en strand

Waar voor zijn geld

JHH Duyvestijn
31-1-2016

Eten, kamer, bediening is goed.

Af en toe Russen is wat minder.

top en een mooie streek

jac heugen
31-10-2015

verbouwd hotel , netjes , goed eten , mooie streek

Zo, zo...

Lia
30-9-2015

Ligging is prima, receptionisten zeer stug en onvriendelijk.

Wij zaten in een niet gerenoveerd gebouw, redelijke familiekamer, bij aankomst geen handdoeken, ook na de volgende dag drie keer vragen pas eind van de middag gekregen.

Moesten naar de kamer door een vieze stinkende opgang waar het licht stuk was, dus oppassen op de trap!

Eten matig, alles slap en koud, weinig vlees gezien, wel kip in alle verschijningen, rauw, zwart verbrand, of droog! dus oppassen!

Na elf uur alles dicht in hotel, dan kun je er niks meer krijgen.

Wel redelijk schoon, personeel verder vriendelijk en netjes!

In hotel verder niks te doen, misschien einde seizoen?

Oba verder zeer gezellig!

We hebben een aantal aanbieders voor Acar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acar scoort een 7.57 uit 10 op basis van 688 reviews.