Hotel Acar

Geen ster waardig

Wendy,
18-10-2018

Waardeloos!!!

Dit hotel toegewezen gekregen via een bingoreis van touroperator.

Eten is slecht en koud! weinig keus elke dag het zelfde. wij hadden all in helaas alleen maar buiten de deur moeten eten.

Slaapkamer vol met schimmel. Airco die lekte op het bed.

Vervolgens komt er tot 2 keer aan toe een monteur en bij de 2e keer na het open maken van de airco was wel duidelijk waardoor die lekte.

Allemaal vieze zwarte derrie die er uit kwam. Dat we hier nog niet ziek van geworden is echt een wonder!

Zwembad klein en smerig. 2 families oorontsteking opgelopen door het vieze water. Dat zelfs het antimanie team vertelde dat het niet slim is om het water in te gaan zegt wel genoeg. al met al waren wij heel blij dat we weer naar huis konden!

Kenmerken

Geen ster waardig

Wendy,
18-10-2018

Waardeloos!!!

Dit hotel toegewezen gekregen via een bingoreis van touroperator.

Slaapkamer vol met schimmel. Airco die lekte op het bed.

voor mij nooit meer

Martin van den Wijngaard,
1-10-2018

Het is zeker geen **** hotel , Eten was koud en eenzijdig, s"morgens was het brood al om 8 uur op. We kregen maar 1x in de 3 dagen nieuwe handdoeken, Airco was kapot heb ik 3x aangegeven maar werd niets mee gedaan , de bar moest tot 11 uur open, maar die ging om kwart voor 11 al dicht, en het personeel zat tot vroeg in de morgen zelf te drinken, Heel veel Polen en Russen, die veel geluid produceren, Er lopen veel zwerf katten , bij het zwembad stint het naar katten en er ligt stront langs het zwembad

Te veel lawaai,geen hotel voor ouderen wie rust wi

Vanderstukken Irma,
16-9-2018

Centraal gelegen,gebouwd op een kleine oppervlakte,veel lawaai rond het zwembad waar de animatie zich s'avonds en s'nachts afspeelt.Kamers liggen rond de trechter van het zwembad , geen rust mogelijk. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel,kamers zijn zeer zuiver.Fruit onbeperkt aangeboden op de markt aan lage prijzen(perzikken,druiven,meloen,bananen,aardbeien,advovado…)maar zijn niet bij de maaltijden aanwezig .

Voldoende variatie in vlees en vis en groenten. Geen spijsverteringsproblemen.

Gebouw dat gedeeltelijk gerenoveerd werd;dit zijn mooie kamer. Ouder gedeelte is gedateerd.Zeer vriendelijk receptie- en bedieningspersoneel.

Zeer goede fietsmogelijkheid langs de kustlijn .

Men moet ligzetel en drank aan de kust zelf betalen( 12 en nr 7) .Plaatselijke bevolking zijn zeer goede ambachtsmensen waar men kan gebruik van maken.

Relaxed

Tilly,
24-7-2018

We hadden een verrassingsreis geboekt en kwamen hier terecht en dit beviel ons goed, we zaten niet in de buurt van het centrum, maar wel in de buurt van de zee en daar kon je makkelijk met een bus in het centrum komen, hotel was lekker relaxed niet te druk, maar gelukkig ook niet te rustig af en toe werd er 's avonds ook wat aan animatie gedaan

Zouden zo weer terug willen

anja vermeer/habraken,
1-7-2018

We hadden gehoord dat het oud was. Niet was minder waar, flinke verbouwing geweest en hadden een super nette schone mooie moderne kamer. Mooie ligging voor uitstapjes en gezellig in gebied met winkeltjes en restaurantjes. Eten prima en veelzijdig. Vriendelijk personeel. Zelfs zo vroeg in het jaar soms animatie. Bar wel vroeg dicht. Ligging dicht bij strand dus boulevard. Busje om naar verder strand gebracht te worden reed af en aan. Mogelijkheid lekker buiten te eten.

Voorjaar en toch al veel gezelligheid in deze streek. Goedkope prijs, waar voor ons geld!

Goedkoop. Bacteriele infectie gratis

Mikson,
22-2-2018

Overwegend zeer vriendelijk personeel. Daar is niets mis mee.

90 % russen. Daar is meestal ook niets mis mee. Maar deze mensen spreken vrijwel alleen russisch. Dus weinig contact.

Het eten was beperkt. En waarschijnlijk iets te vaak in de bakken teruggedaan of in allerlei variaties bewaard.

Ik heb waarschijnlijk in de afgelopen 20 jaren zo'n dertig hotels in Turkije bezocht.

Nooit eerder een bacterie opgelopen. Maar óok nooit eerder een hotel meegemaakt waarbij de waakhond in een kamertje op het dak werd opgesloten. Het beest blafte bij tijd en wijle de verdieping eronder wakker. ( de 5e)

Toen ik dat zat was en klaagde, kreeg ik (eerlijk zeggen) de mooiste hoekkamer die het hotel heeft. Aan vriendelijkheid ontbrak het niet. Integendeel.

Op een avond bleef de baas met vrienden en kennissen in het restaurant hangen met veel sterke drank en sigaretten, Gasten moesten altijd (terecht) buiten roken.Dus dit was wel een wat vreemde uitzondering.

Bij thuiskomst dus ziek. Veertig graden koorts.Volgens de huisarts een bacterie opgelopen. Antibiotica.

Vertrouwd plekje !

Gooitske Olde,
17-6-2017

Hotel Acar in Alanya is een fijne plek waar we al jaren terugkomen. Vriendelijk personeel, fijne kamers met balkon aan op het gezellige winkelstraatje.. altijd wat te zien! Het eten is prima, klopt met prijs/kwaliteitverhouding. Het strand is op paar honderd meter, het straatje uit lopen..naar het gezellige Beach7.

Niet boeken

Jessica,
29-12-2016

Zitten nu 3 dgn in hotel Acar...kamer is ok maar er is weinig te zien dat er gerenoveerd is. Geen WiFi op de kamers, alleen in het restaurant en lobby. Op dit moment is het 'snachts best fris en geen dekbedden aanwezig zoals beschreven wordt. Nadat ik de eerste nacht heb liggen rillen van de kou 2 extra dekens gevraagd en de airco/verwarming werkt eindelijk nadat deze 2 dgn 24 uur aan heeft gestaan. Het eten is echt vreselijk. Ik ben niet kieskeurig,maar koud eten en al 3 dgn kip van het spit gaat me te ver. Jammer maar de rest van het verblijf eten we buiten de deur. Enige positieve aan dit hotel is het vriendelijks personeel, maar dat is ook het enige. 1 tip: Niet boeken, zonde van je geld en zeker voor de stemming

Nog steeds fijn

Gooitske
26-10-2016

Vroeger iets gemoedelijker...

Na verbouwing is de kwaliteit van de kamers iets beter..

Eten blijft matig. Nite zo heel gezellig, weinig nederlanders.

Maar blijft leuk, ik ga zeker terug!

eens maar nooit meer

j Versendaal
14-9-2016

Het is opzich een goed hotel maar vier sterren is het zeker niet waardig, de bedden zijn klein en hard.

Het eten is eentonig maar vooral KOUD.

jammer dat er na 2300 niets meer te doen is bar dicht als je nog wat wil moet je naar buiten toe ! Het personeel is vriendelijk en doet zijn of haar best

Oba is gezellig

Freesun.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.