Hotel Acar

7,6

678 reviews over Hotel Acar in het Nederlands

Tineke Bennik
18-6-2019

Hotel Acar is een heel goed hotel, hele mooie schone kamers, eten heel goed en uitgebreid. Het strand ligt 200 meter van het hotel en het hotel ligt in een gezellige straat met allerlei winkels en restaurants. Wij komen er al jaren en altijd heel goed ontvangen door het personeel. Personeel staat altijd voor je klaar. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en iedere nieuwe handdoeken.

Fantastisch !

Abraham Zaaijer
17-6-2019

Super goed hotel , schoon en keurig verzorgd , goed eten en vriendelijk personeel ! Iedere avond animatie ! Wijn zijn er al een aantal keren geweest en komen er graag weer terug ! Mooi gelegen , en vlakbij het strand ! 👍

Gereisd Met partner in mei 2019

Te gek, fantastisch, en ik ga snel weer terug.

Hetty van Deun
17-6-2019

Hotel Acar is een super hotel, eten helemaal perfect, veel variatie, en alles vers. De kamers zijn prima, personeel een dikke pluim, en je wordt altijd correct geholpen.In een woord Fantastisch

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Preisdaler

voor de prijs, een heerlijke vakantie gehad

gina
20-12-2018

goed hotel, Vriendelijk personeel, nette en schone kamers. Elke dag schone handdoeken. Eten beetje eentonig maar wel goed bereid. Jammer dat er geen soort van lobbybar is waar je s'avonds of bij slecht weer kunt zitten. Je zit dan in de eetzaal. Wij hadden dan het gevoel dat we aan de keukentafel zaten.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Geen ster waardig

Wendy
18-10-2018

Waardeloos!!! Dit hotel toegewezen gekregen via een bingoreis van touroperator. Eten is slecht en koud! weinig keus elke dag het zelfde. wij hadden all in helaas alleen maar buiten de deur moeten eten. Slaapkamer vol met schimmel. Airco die lekte op het bed. Vervolgens komt er tot 2 keer aan toe een monteur en bij de 2e keer na het open maken van de airco was wel duidelijk waardoor die lekte. Allemaal vieze zwarte derrie die er uit kwam. Dat we hier nog niet ziek van geworden is echt een wonder! Zwembad klein en smerig. 2 families oorontsteking opgelopen door het vieze water. Dat zelfs het antimanie team vertelde dat het niet slim is om het water in te gaan zegt wel genoeg. al met al waren wij heel blij dat we weer naar huis konden!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

voor mij nooit meer

Martin van den Wijngaard
1-10-2018

Het is zeker geen hotel , Eten was koud en eenzijdig, s"morgens was het brood al om 8 uur op. We kregen maar 1x in de 3 dagen nieuwe handdoeken, Airco was kapot heb ik 3x aangegeven maar werd niets mee gedaan , de bar moest tot 11 uur open, maar die ging om kwart voor 11 al dicht, en het personeel zat tot vroeg in de morgen zelf te drinken, Heel veel Polen en Russen, die veel geluid produceren, Er lopen veel zwerf katten , bij het zwembad stint het naar katten en er ligt stront langs het zwembad

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Te veel lawaai,geen hotel voor ouderen wie rust wi

Vanderstukken Irma
16-9-2018

Centraal gelegen,gebouwd op een kleine oppervlakte,veel lawaai rond het zwembad waar de animatie zich s'avonds en s'nachts afspeelt.Kamers liggen rond de trechter van het zwembad , geen rust mogelijk. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel,kamers zijn zeer zuiver.Fruit onbeperkt aangeboden op de markt aan lage prijzen(perzikken,druiven,meloen,bananen,aardbeien,advovado…)maar zijn niet bij de maaltijden aanwezig . Voldoende variatie in vlees en vis en groenten. Geen spijsverteringsproblemen.

Gebouw dat gedeeltelijk gerenoveerd werd;dit zijn mooie kamer. Ouder gedeelte is gedateerd.Zeer vriendelijk receptie- en bedieningspersoneel. Zeer goede fietsmogelijkheid langs de kustlijn . Men moet ligzetel en drank aan de kust zelf betalen( 12 en nr 7) .Plaatselijke bevolking zijn zeer goede ambachtsmensen waar men kan gebruik van maken.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Relaxed

Tilly
24-7-2018

We hadden een verrassingsreis geboekt en kwamen hier terecht en dit beviel ons goed, we zaten niet in de buurt van het centrum, maar wel in de buurt van de zee en daar kon je makkelijk met een bus in het centrum komen, hotel was lekker relaxed niet te druk, maar gelukkig ook niet te rustig af en toe werd er 's avonds ook wat aan animatie gedaan

Gereisd Met partner in juni 2017

Zouden zo weer terug willen

anja vermeer/habraken
1-7-2018

We hadden gehoord dat het oud was. Niet was minder waar, flinke verbouwing geweest en hadden een super nette schone mooie moderne kamer. Mooie ligging voor uitstapjes en gezellig in gebied met winkeltjes en restaurantjes. Eten prima en veelzijdig. Vriendelijk personeel. Zelfs zo vroeg in het jaar soms animatie. Bar wel vroeg dicht. Ligging dicht bij strand dus boulevard. Busje om naar verder strand gebracht te worden reed af en aan. Mogelijkheid lekker buiten te eten. Voorjaar en toch al veel gezelligheid in deze streek. Goedkope prijs, waar voor ons geld!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Goedkoop. Bacteriele infectie gratis

Mikson
22-2-2018

Overwegend zeer vriendelijk personeel. Daar is niets mis mee. 90 % russen. Daar is meestal ook niets mis mee. Maar deze mensen spreken vrijwel alleen russisch. Dus weinig contact. Het eten was beperkt. En waarschijnlijk iets te vaak in de bakken teruggedaan of in allerlei variaties bewaard. Ik heb waarschijnlijk in de afgelopen 20 jaren zo'n dertig hotels in Turkije bezocht. Nooit eerder een bacterie opgelopen. Maar óok nooit eerder een hotel meegemaakt waarbij de waakhond in een kamertje op het dak werd opgesloten. Het beest blafte bij tijd en wijle de verdieping eronder wakker. ( de 5e) Toen ik dat zat was en klaagde, kreeg ik (eerlijk zeggen) de mooiste hoekkamer die het hotel heeft. Aan vriendelijkheid ontbrak het niet. Integendeel. Op een avond bleef de baas met vrienden en kennissen in het restaurant hangen met veel sterke drank en sigaretten, Gasten moesten altijd (terecht) buiten roken.Dus dit was wel een wat vreemde uitzondering.

Bij thuiskomst dus ziek. Veertig graden koorts.Volgens de huisarts een bacterie opgelopen. Antibiotica.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.