Hotel Monte Baia

Hotel Monte Baia

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Baia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monte Baia in het Nederlands

2007

Luxe en trendy lounge hotel pal aan de skipiste

Ditty
25-2-2007

Luxe en trendy lounge hotel pal aan de skipiste. Het hotel ziet er zeer schoon en verzorgd uit en heeft zeer ruime familiekamers. Naast een eigen skischool zijn er ook veel mogelijkheden voor vertier binnen, zoals zwembad, hamam, sauna, wellness center, game center, miniclub, internet cafe, bioscoop, chill lounge. Verblijf is op basis van volpension plus, wat inhoudt dat tijdens de maaltijden alle drankjes zijn inbegrepen, high tea om 5 uur en middernacht soep. Gratis gebruik van 7 skiliften in de nabije omgeving. Hoogste lift tot 4.000 meter. Rustig skigebied voor beginners tot vergevorderden.

Gereisd Anders in Sun Feb 25 2007 13:37:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • VerzorgingVolpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Baia in Uludag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Baia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.