Hotel Klassis Golf & Country Club

1 review over Hotel Klassis Golf & Country Club in het Nederlands

Super

Cigdem
26-7-2012

Heel mooi hotel, super service, eten lekker, mooi uitzicht, buitenzwembad. Wij hadden een deluxe suit met balkon, heel mooi uitzicht over de zee, mooi om zo wakker te worden. Kamers zijn wel beetje gedateerd, maar het was schoon en van alles voorzien. Badkamer erg mooi. Voor ontbijten in de eetzaal is geweldig met uitzicht over de zee, heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klassis Golf & Country Club in Silivri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klassis Golf & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.