Hotel Eser Diamond Hotel & Convention Center

ZorghotelWeer vandaag11°7°
Hotel Eser Diamond Hotel & Convention Center

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Eser Diamond Hotel & Convention Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eser Diamond Hotel & Convention Center in het Nederlands

hotel in renovatie met oudbollige kamers

zoover_82
22-6-2013

Dit hotel is een renovatie van een ouder hotel (Prince of Odrys) uit de jaren 90.Het hotel is nog helemaal niet af. Alleen de hal en gangen zijn gerenoveerd, de kamers zijn nog oubollig. De junior-suites zijn gewone kamers met extra slaapkamer zonder ramen, te weinig stopcontacten om zelfs de lege minibar aan te sluiten of de waterkoker (zonder koffie of thee).Ook de badkamer is oubollig met rode tegeltjes en een spaarlampje als verlichting. De balkonnetjes zijn erg klein zonder meubilair (wel de uitlaat van de airco). Men vraagt wel het schandalige bedrag van 150 euro per nacht.De minisafe deed het ook niet, zelf na reparatie niet.

Het ontbijt is dramatisch,weinig keuze, gesmolten boter, o.a. een vat met voorgemaakte thee in een ongezellige hal met enorme ronde tafels. Niet alle liften zijn in werking. Zelfs de oprit is nog in aanleg. Door de spaarlampverlichting in alle hallen en liften) die automatisch aangaat, maar ook na 10 s weer uit, doet zeer luguber en unheimisch aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eser Diamond Hotel & Convention Center in Silivri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eser Diamond Hotel & Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.