Hotel Zurich

7,6

6 reviews over Hotel Zurich in het Nederlands

Prima hotel

carla0764, 12-7-2014

Kamers ruim en schoon. Uitzicht van onze kamer was op binnenplaats. Niet erg mooi dus. Prima ligging om oude stad te bezoeken. Tram is 5 minuten lopen. Assortiment van ontbijt is ruim. Wij vonden de broodjes droog. Geen jus d'orange maar een siroop. Ook warme gerechten. Personeel is correct maar maakt geen/weinig contact met de gasten.

Prima hotel

wilma, 25-6-2012

Prima hotel,heerlijk ontbijt met prachtig uitzicht op het water. Goed gelegen,veel bezienswaardigheden in de buurt,tram op loopafstand. Wij vonden de kamer prima,er werd elke dag schoongemaakt. Personeel is behulpzaam. Restaurant bij hotel beviel ook goed,we hebben er lekker gegeten,vriendelijk personeel. We hebben er een fijne tijd gehad,ons prima vermaakt ,zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel. Ontbijt (restaurant) een aanrader

jankloet, 21-10-2011

Mooie ruime kamer. Modern hotel. Ontbijtbuffet absoluut top; ontbijtrestaurant op de 7e etage heeft schitterend uitzicht over de zee van Marmaris. Op benedenverdieping eenvoudig trestaurant met goed kaart en beschaafde live muziek. Ligging ten opzichte van openbaar vervoer en attracties prima.

Aangenaam hotel

kristien, 13-9-2010

Mooie kamer, erg netjes. Ruim onbijt. Op wandelafstand van centrum.

Enkel saunafaciliteiten waren nogal prijzig, we dachten dat die inbegrepen waren in de prijs van de kamer.

Hallo, Het is een rustig centraal gelegen hotel

R. Tholen, 7-2-2008

Hallo,

Het is een rustig centraal gelegen hotel. Schone kamers.

Verbeterpunten:

- Talenkennis (duits en engels) van bali personeel laat te wensen over, het hoeft geen vloeiend engels of duits te zijn, maar je mag wel iets verwachten in zulke hotels

- Toeristische informatie over Istanbul aan bali laat te wensen over:

voorbeeld: we waren op zoek naar een bepaald restautant wat zeer druk bezocht is en reeds 4 jaar bestaat, en bleek te liggen in de grote winkelstraat in nieuwe gedeelte van Istanbul. Toen we vroegen of ze wisten waar het lag kregen we als antwoord dat ze het restaurant niet kenden en ook niet wisten waar het lag, maar de prijs per persoon mintens € 120,00 zou zijn en betere naar hun restaurant konden gaan of naar het de sultans avond konden gaan.

Als je de mensen in de stad informatie vraagt krijg je alle informatie die je maar hebben wil.

Hotel Zürich is per metro vanaf het vliegveld prima en pp)

L&J en familie, 14-11-2007

Hotel Zürich is per metro vanaf het vliegveld prima en goedkoop (eur 0,80 pp) bereikbaar. Vanaf eindpunt Aksaray zo'n 14 minuten lopen. Het hotel ligt net buiten het centrum, de Grand Bazaar is lopend te doen. De rest prima per tram.

Als je de receptionist treft die drie woorden Engels spreekt heb je pech. Kamers in het hotel zijn perfect, heerlijke bedden. Kluis voor € 10 deposit. Turks ontbijtbuffet is goed, alleen jammer van de drab die ze koffie en thee noemen. Voor sapjes en een omelet moet betaald worden, 3 dollar(!) per item. Jammer. Opmerkelijk: veel oosteuropeanen in het hotel. Ook de buurt Laleli kent veel oosteuropese winkels.

We hebben een aantal aanbieders voor Zurich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zurich in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zurich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zurich scoort een 7.56 uit 10 op basis van 7 reviews.