Hotel Zurich

• Sauna

7 reviews over Hotel Zurich

• 7carla076412-07-2014

Prima hotel

Kamers ruim en schoon. Uitzicht van onze kamer was op binnenplaats. Niet erg mooi dus. Prima ligging om oude stad te bezoeken. Tram is 5 minuten lopen. Assortiment van ontbijt is ruim. Wij vonden de broodjes droog. Geen jus d'orange maar een siroop. Ook warme gerechten. Personeel is correct maar maakt geen/weinig contact met de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8wilma25-06-2012

Prima hotel

Prima hotel,heerlijk ontbijt met prachtig uitzicht op het water. Goed gelegen,veel bezienswaardigheden in de buurt,tram op loopafstand. Wij vonden de kamer prima,er werd elke dag schoongemaakt. Personeel is behulpzaam. Restaurant bij hotel beviel ook goed,we hebben er lekker gegeten,vriendelijk personeel. We hebben er een fijne tijd gehad,ons prima vermaakt ,zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8jankloet21-10-2011

Mooi hotel. Ontbijt (restaurant) een aanrader

Mooie ruime kamer. Modern hotel. Ontbijtbuffet absoluut top; ontbijtrestaurant op de 7e etage heeft schitterend uitzicht over de zee van Marmaris. Op benedenverdieping eenvoudig trestaurant met goed kaart en beschaafde live muziek. Ligging ten opzichte van openbaar vervoer en attracties prima.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8kristien13-09-2010

Aangenaam hotel

Mooie kamer, erg netjes. Ruim onbijt. Op wandelafstand van centrum. Enkel saunafaciliteiten waren nogal prijzig, we dachten dat die inbegrepen waren in de prijs van de kamer.

Gereisd met partner in september 2010

• 8R. Tholen07-02-2008

Hallo,

Het is een rustig centraal gelegen hotel. Schone kamers. Verbeterpunten:

• Talenkennis (duits en engels) van bali personeel laat te wensen over, het hoeft geen vloeiend engels of duits te zijn, maar je mag wel iets verwachten in zulke hotels
    • Toeristische informatie over Istanbul aan bali laat te wensen over: voorbeeld: we waren op zoek naar een bepaald restautant wat zeer druk bezocht is en reeds 4 jaar bestaat, en bleek te liggen in de grote winkelstraat in nieuwe gedeelte van Istanbul. Toen we vroegen of ze wisten waar het lag kregen we als antwoord dat ze het restaurant niet kenden en ook niet wisten waar het lag, maar de prijs per persoon mintens € 120,00 zou zijn en betere naar hun restaurant konden gaan of naar het de sultans avond konden gaan.

Als je de mensen in de stad informatie vraagt krijg je alle informatie die je maar hebben wil.

Zakelijk gereisd in februari 2008

• 7L&J en familie14-11-2007

Hotel Zürich is per metro vanaf het vliegveld prima en goedkoop (eur 0,80 pp) bereikbaar. Vanaf eindpunt Aksaray zo'n 14 minuten lopen. Het hotel ligt net buiten het centrum, de Grand Bazaar is lopend te doen. De rest prima per tram. Als je de receptionist treft die drie woorden Engels spreekt heb je pech. Kamers in het hotel zijn perfect, heerlijke bedden. Kluis voor € 10 deposit. Turks ontbijtbuffet is goed, alleen jammer van de drab die ze koffie en thee noemen. Voor sapjes en een omelet moet betaald worden, 3 dollar(!) per item. Jammer. Opmerkelijk: veel oosteuropeanen in het hotel. Ook de buurt Laleli kent veel oosteuropese winkels.

Gereisd met familie in november 2007

Hotel Zurich info