Hotel Yasmak Sultan

Hotel Yasmak Sultan
8,3

69 reviews over Hotel Yasmak Sultan in het Nederlands

Anders

Geweldig hotel met ideale ligging

Madelon
15-3-2016

Zeer vriendelijk personeel. Standaardpakket is niet groot maar voldoet prima, koffie, thee, water gratis op kamer. Minibar,zwembadje gratis, gebruik sauna en Turks stoombad 10 euro. Ruim gesorteerd ontbijt, o.a omelet, fried erg, wafels versgebakken. Yoghurt, fruit, groot assortiment brood/gebak, scrambled eggs, verschillende warme ontbijtmogelijkheden, sappen. Versgeperst tegen meerprijs 8 tot 10 TL). Enig minpuntje maar dat is persoonlijk is een dekbed dus als je onrustig slaapt ligt partner zonder dekbed. Vervoer van vliegveld was reuze (incl zakje met pakje drinken en koekjes in fijn busje). Het diner vonden wij alle 4 geweldig, kwaliteit tegen redelijke prijs.

Prima hotel!

Michel en Berdine
10-5-2013

Zojuist 5 dagen in het Yasmak Sultan hotel verbleven. Werden opgehaald bij het vliegveld, prima service! Hotel is fantastisch gelegen tussen o.a. de Aya Sofia, Topkapi, Egyptische markt en Grand Bazar. Kamers zijn netjes. Enig minpuntje voor lange mensen zijn de korte bedden (ca. 1.90 m). Ontbijt is zeer uitgebreid, met o.a. heerlijke verse muntthee en aardbeien. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom: aanrader!

Genieten!

Kinij
28-10-2012

Net hotel op loopafstand van veel bezienswaardigheden in Istanbul. Je loopt zo naar het Topkapi, de Aya Sofia en de Blauwe Moskee. Ook 'de Brug' en de Galatatoren zijn goed te belopen. Bovendien stopt de tram T1 om de hoek die behalve bij bovengenoemde bezienswaardigheden ook stopt bij o.a. het museum voor moderne kunst.

Kamers waren prima. Ik lees veel dat ze klein waren en in vergelijking met bijvoorbeeld een van der Valk hotel is dat ook wel zo. Voor een stadshotel echter prima. De bedden zijn wel wat kort, ik denk 1.90 meter. Er wordt netjes schoongemaakt en de linnenwissel is ook goed. Enige minpuntje was eigenlijk dat de Wifi de eerste dagen nauwelijks werkte maar personeel helpt overal bij, dus ook dit probleem was gauw verholpen.

Ontbijt was goed en uitgebreid (uiteraard geen producten van varkensvlees).

Op de heenweg hadden wij een privétransfer vanuit het hotel van € 35 en op de terugweg een transfer met een busje (ook via het hotel) voor € 5 p.p. (Atatürk airport)

Vakanties.nl

Mooie kamers, prachtige ontbijtruimte met dakterras en prachtig zicht op de stad Istanboel, heel uitgebreid ontbijtbuffet (koud en warm), echt een aanrader!

Goed hotel met perfecte ligging

Reislustig
15-6-2012

Zeer centraal gelegen hotel op 300 meter van het Topkapi Paleis. Tram op 100 meter. Zeer schoon hotel met nette (iets kleine) kamers. Service aan de balie is prima. Op de bovenste verdieping bevind zich het restaurant annex ontbijtruimte met uitzicht over de Bosporus en de Aghia Sophia. Wij hadden een kamer op de 5e verdieping direct hieronder gelegen met als enig minpunt dat er hierdoor wel wat geluidsoverlast was van rammelend serviesgoed en op en neer lopende mensen. Verder een prima hotel voor een lang weekend in deze gezellige stad. Leuke restaurantjes en terrasjes achter het hotel.

Yasmak Sultan is ons prima bevallen. Een echte aanrader voor een verblijf in Istanbul. De kamers zijn weliswaar wat verouderd, maar voldoen nog steeds. Het ontbijt was uitstekend. Niet alleen de ligging van het restaurant op de bovenste verdieping met een schitterend uitzicht op de omgeving, maar er was ook ontzettend veel keus en variatie bij het ontbijt. Het hotel is bijzonder gunstig gelegen voor de vele bezienswaardigheden. Alles op loopafstand. Aan het eind van de straat (100m) de tramhalte en de geldautomaat.

En in de directe omgeving zijn vele restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De "turkse keuken" is ons prima bevallen.

Aanrader

Lies en Paul
9-11-2011

Terug van 3 dagen Istanbul. In een prima hotel met een mooie kamer en een uitstekende douche.Direct gelegen naast alle toppers van deze bijzondere stad.De tramhalte op 100m en niet ver Eminonu ( prachtige uitkijk op de Bosporus) Zeer klantvriendelijk personeel wat bereid was ( in het Engels) uitleg geven op onze vragen.Met een kleine groep 4/5 is het mogelijk om met de hotelbus naar de luchthaven gebracht te worden voor 10€ per persoon. Normaal is dat 15€. In ons geval de luchthaven Sabiha Gokcen ( 50 min. reistijd)

Fantastisch hotel!

Es
25-5-2011

Een fantastisch hotel met een uitstekende ligging. Op loopafstand van de Aya Sophia, de Blauwe Moskee, het Topkapi Paleis, de Grand Bazar, musea en de Bosporus.

Ontzettend vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wij hadden een jarige op de dag van aankomst (70) en werden ontvangen met taart en drinken.

De kamers varieren in grootte, we hadden 1 grotere en 1 vrij kleine kamer. Zeer schoon, in de badkamer is alles aanwezig (zeep, shampoo, body lotion, wattenstaafjes; zelfs slofjes).

Het ontbijtbuffet is prima en wordt goed aangevuld. Het diner in het rooftoprestaurant is goed maar vrij eenvoudig.

Tegen betaling kan gebruik gemaakt worden van de sauna; het binnenzwembad en de fitnessruimte is gratis.

Dit hotel is een echte aanrader als uitvalsbasis voor een stedentrip!

Geweldig!!!!!

J.A. Sharifu-van der Werf
10-10-2010

Hotel Yasmak Sultan.

Ligging is uitstekend alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vanuit de slaapkamer uitzicht op de Aya Sophia (net een sprookje).

De kamer is ruim en schoon. Badkamer voldoende handdoeken, 2 badjassen, 2 paar slippers, zeep, shampoo en conditioner.

Ontbijt (buffet) ruime keuze en heel lekker.

Het restaurant is aan te bevelen (vooral gerechten uit de Turkse keuken), uitzicht grandioos.

Medewerkers receptie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze regelen je taxi,

bespreken restaurant en entree dansvoorstelling. Ze wisten zelfs een probleem met mijn computer te verhelpen.

Sauna werd verbouwd, we konden de sauna van het hotel aan de overkant gebruiken (dit heb ik niet gedaan).

Aan de overkant van het hotel is een kapper. Zij masseren ook je voeten. Heerlijk na een hele dag slenteren.

Ik kom hier graag terug!

Uitstekende ligging in Sultanahmet

Ronald van der Boom
8-10-2010

Perfecte ligging in de oude stad van Istanbul. Het rooftop restaurant serveert eenvoudig doch smakelijk eten, hygiene is goed. Kamers zijn eenvoudig en schoon. Vanuit het restaurant heb je een fenomenaal uitzicht over de Bosporus, Aya Sofia en Topkapi. Beide monumenten bevinden zich op loopafstand van het hotel. Istanbul is een heerlijke stad waar veel te zien is. Tramhalte is voor de deur van het hotel.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasmak Sultan in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasmak Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.