Hotel Wyndham Istanbul Old City

Hotel Wyndham Istanbul Old City

9.1Fenomenaal

Turkije, Marmara, Istanbul

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Istanbul Old City voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

15 reviews over Hotel Wyndham Istanbul Old City

• 8gertm24-07-2011

Verzorgd hotel

Wij verbleven hier in februari 2011 voor 2 nachten. Hotel ligt buiten het centrum, maar vlak bij het hotel is een tramhalte. De kamer die wij hadden was groot en had een ruime badkamer. De kamer was gelegen op een hoek. Er drong wel geluid van buiten naar binnen. Echter (voor ons) niet hinderlijk. De kamerprijs was een aanbieding. Daardoor een gunstige prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9roos.damen07-10-2010

Goed hotel, goed ontbijt, ruime kamers

Prima hotel, zeer ruime kamers, let wel op dat je geen kamer aan de moskee zijde hebt! Lekkere bedden, prima tramverbinding naar het oude centrum.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Karien21-09-2010

Heel goed hotel!

Voor een citytrip naar Istanbul is dit een echte aanrader! Probeer een hoekkamer te reserveren...die zijn ruim en de badkamer is ook heel netjes met ligbad. Perfecte uitvalsbasis voor de belangrijkste bezienswaardigheden. De tram stopt bijna voor de deur en eventueel is alles tevoet ook bereikbaar.

Gereisd met partner in september 2010

• 10N.H.Alessie01-09-2010

Een aanrader

Wij zijn voor en na onze cruise 2 dagen in dit hotel geweest en hebben van dit verblijf als genoten. De kamer was perfect en het ontbijt subliem. Mijn vrouw moest gebruik maken van een rolstoel en daarbij werden wij fantastisch geholpen door het personeel. De entree met veel trappen was geen enkel probleem,via een zijdeur was er een goede manier om binnen te komen.Die deur was altijd op slot maar zodra men ons zag aankomen werd er direct actie ondernomen

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Patrick26-07-2010

Redelijk maar zeker geen 5 sterren waard

Voor 5 sterren is dit hotel qua prijs kwaliteitverhouding aan de magere kant. We hadden bijvoorbeeld een kleine kamer, geen bad en een lekkage vanuit de douche.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Ben09-07-2010

de plek om de slapen in Istanboel

Zeer centraal gelegen, rustig maar toch overal dichtbij. De tram om de hoek brengt je overal voor een halve Euro. De 4e etage is niet te bereiken met lift en er zijn overal trapjes. slecht ter been niet doen dus. Let op dat je geen hoekkamer krijgt op de 4e etage

Gereisd met partner in juni 2010

• 8aad27-04-2010

je moet niet bang zijn om trappen te beklimmen

Mooi hotel gunstig gelegen,linksaf de hoek om en je loopt zo naar de bazaar en de beide grote moskeeen. Wij vonden het personeel heel erg saai,maar de bar is wel te doen. Het eten wat in het restaurant wordt geserveerd is van zeer hoge kwaliteit.[ dus niet het ontbijt e.d. ] Vraag om een kamer niet al te hoog,lift gaat naar 3 hoog en sommige kamers liggen op 4 en zijn erg klein. De badkamers zijn ook erg krap en kijk uit voor kamers boven de ontbijtzaal, dan ben je vanaf 7 uur klaar wakker. Wees blij dat de koffers worden gedragen, om bij de receptie te komen moet je 3 flinke trappen beklimmen.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9Gerben27-03-2010

Superluxe tophotel in hartje Instanbul

Het CPIOC is een super-de-luxe hotel met goede service en dienstverlening. Let op waar je boekt, je kunt hier heel voordelig verblijven! Het hotel heeft tramhalte (Universite/Laleli) dichtbij (200 meter lopen) Haghia Sophia/Blauwe moskee is 4 haltes verder. Grote Bazaar is 1 tramhalte verder (goed te lopen) Kamer ontzettend ruim, 2 flat-TV's (ook NL! BNR), minibar, riante schone badkamer, zithoekje, bureau en veel kastruimte. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, in basis dagelijks hetzelfde, maar wisseling in warme gerechten, beleg, broodjes en zoetigheden. Centrale hal/lounge is prachtig en imposant! (wel niveauverschil/traptreden!) Dagelijks 2 nieuwe flesjes water op de kamer (gratis) + thee/koffie zetten op de kamer (gratis). Drankjes hotel bar duur (wijn/bier rond E 5/6 p/st) maar hier kies je zelf voor. Health-centre met oa gym/zwembad/hamam ook in hotel (inpandig). Gebruik OV ipv taxi van/naar vliegveld Ataturk, dit scheelt zo E50 per rit! Heerlijk hotel voor op en top genieten!!!

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Johan Heijboer11-11-2009

Mooi hotel met een zeer goede uitstraling.

Hotel ligt heel gunstig, mooie kamers en heel betaalbaar.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Robert28-10-2009

Super centrale ligging, geweldige lobby

Nieuw / gerenoveerd hotel. Uitstraling van het hotel is verzorgd, kamers in prima staat en schoon. Wij hadden een standaard kamer met 2 aparte bedden. Zitje op de kamer, flatscreen en koffie/thee faciliteiten. Het ontbijt is wat rumoerig doordat de eetzaal een hoge ruimte is. Tijdens ons verblijf waren er net groepen aangekomen. Tja als die allemaal tegelijk gaan eten dan is het even druk en lawaaierig bij het ontbijt. Zwembad klein maar lekker om even na een dag in de stad rondlopen van te genieten. De hamam behandeling in het hotel is een belevenis. Heerlijke massage.

Allergrootste plus van dit hotel is de ligging. Slechts 3 haltes met de tram die bijna voor de deur stopt en voor 0,75 cent sta je in 10 minuten voor de Aya Sophia. Istanbul is een geweldige stad. Sfeervol, vriendelijke mensen en veel te zien. Hotel en stad zijn een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Hotel Wyndham Istanbul Old City info