FamiliehotelWeer vandaag33°23°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Istanbul Old City voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Wyndham Istanbul Old City in het Nederlands

Verzorgd hotel

gertm
24-7-2011

Wij verbleven hier in februari 2011 voor 2 nachten. Hotel ligt buiten het centrum, maar vlak bij het hotel is een tramhalte. De kamer die wij hadden was groot en had een ruime badkamer. De kamer was gelegen op een hoek. Er drong wel geluid van buiten naar binnen. Echter (voor ons) niet hinderlijk. De kamerprijs was een aanbieding. Daardoor een gunstige prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in februari 2011

Goed hotel, goed ontbijt, ruime kamers

roos.damen
7-10-2010

Prima hotel, zeer ruime kamers, let wel op dat je geen kamer aan de moskee zijde hebt! Lekkere bedden, prima tramverbinding naar het oude centrum.

Gereisd Met partner in januari 2010

Heel goed hotel!

Karien
21-9-2010

Voor een citytrip naar Istanbul is dit een echte aanrader! Probeer een hoekkamer te reserveren...die zijn ruim en de badkamer is ook heel netjes met ligbad. Perfecte uitvalsbasis voor de belangrijkste bezienswaardigheden. De tram stopt bijna voor de deur en eventueel is alles tevoet ook bereikbaar.

Gereisd Met partner in Wed Sep 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader

N.H.Alessie
1-9-2010

Wij zijn voor en na onze cruise 2 dagen in dit hotel geweest en hebben van dit verblijf als genoten. De kamer was perfect en het ontbijt subliem. Mijn vrouw moest gebruik maken van een rolstoel en daarbij werden wij fantastisch geholpen door het personeel. De entree met veel trappen was geen enkel probleem,via een zijdeur was er een goede manier om binnen te komen.Die deur was altijd op slot maar zodra men ons zag aankomen werd er direct actie ondernomen

Gereisd Met partner in augustus 2010

Redelijk maar zeker geen 5 sterren waard

Patrick
26-7-2010

Voor 5 sterren is dit hotel qua prijs kwaliteitverhouding aan de magere kant. We hadden bijvoorbeeld een kleine kamer, geen bad en een lekkage vanuit de douche.

Gereisd Met partner in juli 2010

de plek om de slapen in Istanboel

Ben
9-7-2010

Zeer centraal gelegen, rustig maar toch overal dichtbij. De tram om de hoek brengt je overal voor een halve Euro. De 4e etage is niet te bereiken met lift en er zijn overal trapjes. slecht ter been niet doen dus. Let op dat je geen hoekkamer krijgt op de 4e etage

Gereisd Met partner in juni 2010

je moet niet bang zijn om trappen te beklimmen

aad
27-4-2010

Mooi hotel gunstig gelegen,linksaf de hoek om en je loopt zo naar de bazaar en de beide grote moskeeen. Wij vonden het personeel heel erg saai,maar de bar is wel te doen. Het eten wat in het restaurant wordt geserveerd is van zeer hoge kwaliteit.[ dus niet het ontbijt e.d. ] Vraag om een kamer niet al te hoog,lift gaat naar 3 hoog en sommige kamers liggen op 4 en zijn erg klein. De badkamers zijn ook erg krap en kijk uit voor kamers boven de ontbijtzaal, dan ben je vanaf 7 uur klaar wakker. Wees blij dat de koffers worden gedragen, om bij de receptie te komen moet je 3 flinke trappen beklimmen.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Superluxe tophotel in hartje Instanbul

Gerben
27-3-2010

Het CPIOC is een super-de-luxe hotel met goede service en dienstverlening. Let op waar je boekt, je kunt hier heel voordelig verblijven! Het hotel heeft tramhalte (Universite/Laleli) dichtbij (200 meter lopen) Haghia Sophia/Blauwe moskee is 4 haltes verder. Grote Bazaar is 1 tramhalte verder (goed te lopen) Kamer ontzettend ruim, 2 flat-TV's (ook NL! BNR), minibar, riante schone badkamer, zithoekje, bureau en veel kastruimte. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, in basis dagelijks hetzelfde, maar wisseling in warme gerechten, beleg, broodjes en zoetigheden. Centrale hal/lounge is prachtig en imposant! (wel niveauverschil/traptreden!) Dagelijks 2 nieuwe flesjes water op de kamer (gratis) + thee/koffie zetten op de kamer (gratis). Drankjes hotel bar duur (wijn/bier rond E 5/6 p/st) maar hier kies je zelf voor. Health-centre met oa gym/zwembad/hamam ook in hotel (inpandig). Gebruik OV ipv taxi van/naar vliegveld Ataturk, dit scheelt zo E50 per rit! Heerlijk hotel voor op en top genieten!!!

Gereisd Met partner in maart 2010

Mooi hotel met een zeer goede uitstraling.

Johan Heijboer
11-11-2009

Hotel ligt heel gunstig, mooie kamers en heel betaalbaar.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Super centrale ligging, geweldige lobby

Robert
28-10-2009

Nieuw / gerenoveerd hotel. Uitstraling van het hotel is verzorgd, kamers in prima staat en schoon. Wij hadden een standaard kamer met 2 aparte bedden. Zitje op de kamer, flatscreen en koffie/thee faciliteiten. Het ontbijt is wat rumoerig doordat de eetzaal een hoge ruimte is. Tijdens ons verblijf waren er net groepen aangekomen. Tja als die allemaal tegelijk gaan eten dan is het even druk en lawaaierig bij het ontbijt. Zwembad klein maar lekker om even na een dag in de stad rondlopen van te genieten. De hamam behandeling in het hotel is een belevenis. Heerlijke massage.

Allergrootste plus van dit hotel is de ligging. Slechts 3 haltes met de tram die bijna voor de deur stopt en voor 0,75 cent sta je in 10 minuten voor de Aya Sophia. Istanbul is een geweldige stad. Sfeervol, vriendelijke mensen en veel te zien. Hotel en stad zijn een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 22 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Istanbul Old City in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Istanbul Old City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.