Hotel Welcome Cartoon

Hotel Welcome Cartoon

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Cartoon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Welcome Cartoon in het Nederlands

Sympatiek & goedgelegen hotel

José
27-9-2011

Gelegen nabij het Taksim plein vanwaar Istanboel te verkennen is.

Het personeel is zeer gedienstig.

De kamers zijn mooi en op de service valt niets aan te merken.

Het panoramisch restaurant is gelegen op de negende verdieping te bereiken via een open buitenlift.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Cartoon in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Cartoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.