Hotel Turkoman

HotelWeer vandaag26°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Turkoman voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Turkoman in het Nederlands

Het personeel in dit hotel was erg vriendelijk, de kamers schoon, en het hotel heeft uizicht op de Blauwe Moskee. Verder heeft het hotel een dakterras waar je je heerlijk op terug kunt trekken na een dag wandelen door de stad. Zeker een aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turkoman in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turkoman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turkoman scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.