Hotel Topkapi Inter Istanbul

Hotel Topkapi Inter Istanbul

7.1Goed

Turkije, Marmara, Istanbul

Op vakantie geweest naar Topkapi Inter Istanbul?

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Topkapi Inter Istanbul voor je op een rij gezet:

• Sauna

4 reviews over Hotel Topkapi Inter Istanbul

• 2019
    7J.Bailly20-06-2019

Topper ,voor ons.

Mooie groene omgeving ,wandelen ,fietsen, een beetje cultuur.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

7Govert5425-10-2015

Jammer dat de kamers naar rook stinken!

Wanneer u een rookvrije hotel wilt bezoeken moet u Niet naar dit hotel gaan! Wanneer u met zijn tweeën bent en twee één persoonskamers geboekt heeft, zal men trachten u beiden in een twee persoonskamer te krijgen. Voet bij stuk houden en uw boeking bij u hebben is het enige wat dan werkt!

Verder is de service en het onderhoud van dit hotel prima, het ontbijt uitgebreid maar Turks, de ontbijtzaal is in het zwembad. Tram station is 5 minuten lopen vanaf het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Marco31-07-2014

Super service

Na een zeer lange reis met het openbaar vervoer naar Istanbul, waren we heel vroeg in de ochtend aangekomen in de stad. We zijn toen naar het hotel gaan zoeken om onze baggage achter te kunnen laten, maar tot onze verbazing konden we om 8u 's ochtends het hotel al in. We mochten zelfs nog mee doen met het ontbijt als we wilden. De mensen aan de bali stonden verder 24 uur per dag voor je klaar. De kamer was netjes en goed schoon en het zwembad was lekker. Het ontbijt was niet bijzonder, maar dat is het hotel vergeven door de verdere nette service. Verder is het nog wel een eindje weg van het centrum, dus houdt rekening met wat reistijd in de tram.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7Cinderella04-05-2012

Leuk Hotel maar afgelegen

Hotel TopKapi inter is een leuk en netjes hotel, je word er vriendelijk ontvangen en het ontbijt is ook te doen niet al te uitgebreid maar ze hebben er wel vanalles, zoals broodjes, olijven, vleeswaren, koffie thee vruchten enz. je moet er niet al teveel van verwachten ook de locatie van het ontbijt is niet zo top, ze hebben bij het binnen zwembad wat tafels neergezet. De kamers zijn netjes. Dit hotel ligt buiten het centrum en bezienswaardigheden maar met de tram ben je er zo. Voor een paar dagen is het goed te doen.

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Topkapi Inter Istanbul info