Hotel Top Hotel Aygun Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Top Hotel Aygun Plaza voor je op een rij gezet:

Laatste review

Vrij nieuw hotel in Taksim in een rustige zijstraat, meerdere andere hotels in de buurt.

Vriendelijke mensen, goed ontbijtbuffet.

2 reviews over Hotel Top Hotel Aygun Plaza in het Nederlands

2005

Vriendelijke mensen, goed ontbijtbuffet.

kben daar een weekje gebleven, hartje centrum

Unlu
11-4-2005

kben daar een weekje gebleven, hartje centrum. fijne buurt, goede beveiliging 's nachts.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Top Hotel Aygun Plaza in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Top Hotel Aygun Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.