Hotel The Marmara Taksim

Hotel The Marmara Taksim

9.4Fenomenaal

Turkije, Marmara, Istanbul

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor The Marmara Taksim voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel The Marmara Taksim

• 0john15-02-2012

Mooier en centraler kan niet

Mooi hotel in het midden van de stad, het is wel al een oud hotel maar daar merk je niets van. Het eten is perfect en de service is meer dan wat je er van verwacht. Ga lekker in het restaurant zitten en kijk naar het plein met al zijn activiteiten

Zakelijk gereisd in februari 2012

• 10Sylvia16-12-2007

Uitstekend hotel bij Taksim plein. Metro/tram op 50 meter dit is een uitstekend vervoermiddel veel verkeer taxi geen aanrader. Ontbijt gevarieerd, restaurant 120ste verdieping uitstekend. Kamers ruim en verzorgd, mooi uitzicht op Bosporus

Gereisd met partner in december 2007

• 9Roland en Astrid04-11-2007

plussen zijn: - het taximplein is het hoogste punt in het staddeel Beyoglu (ten noorden van de gouden hoorn) waardoor het 20 verdiepingen hoge hotel met panoramabar op de hoogste etage schitterende uitzichten heeft. - gelegen naast het mondaine winkelcentrum. - goede snelle goedkope tram/metroverbindingen bij overig wel heel goedkope taxi’s maar die rijden zich makkelijk vast in het verkeer. - prima hotel en bediening/service de minnen zijn: - hotel wellness (sauna en Turks bad) enkel tegen forse meerprijs (25 Euro per persoon per dag). - hotelzwembad dicht vanaf oktober wegens de winter - in winter vanaf oktober is de airco uitgeschakeld terwijl de kamertemperatuur ‘s nachts 24 graden bedraagt (buitentemperatuur 12 graden), het raam nauwelijks te openen is en daarnaast Istanbul ook ’s nachts een heel rumoerig centrum heeft. Wij hebben enkel onder de lakens geslapen.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 10Sanne10-09-2007

Mooi hotel. Uitstekende ligging. Kamers ruim en mooi uitzicht over istanbul. Restaurant 19 verdieping erg goed. Ontbijt uitgebreid. Taxirit vliegveld 26 lira zo'n 19 euro. Veel auto's in instanbul dus tram en metro is sneller en makkelijk. Kost 0,70 eurocent. Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2007

• 9Sander04-10-2006

Prachtig hotel , zeer goede kamers, gewoon vergelijkbaar met 5 * hotels in West Europa, ligging zeer centraal 1 tip ! : boek niet met onze Touroperator wij hadden voor 5 dagen betaald, vertrektijd bleek pas 00.30 op dag 2 !! Geen vergoeding gekregen hoewel we maar 3 dagen in Istanbul waren . Verder kom je aan op Aziatisch gedeelte , dus taxirit van 45 min. wat ook vrij prijzig is

Gereisd in oktober 2006

• 10Pank Seelen06-04-2006

Naar mijn mening een van Istanbul's mooiste hotels. Vooral de ligging, het uitzicht en de service maken dit hotel tot een topaccommodatie. De ligging is midden op het Taksim-plein met prachtig uitzicht op de Bosporus.

in 1 woord schitterend.

Gereisd in april 2006

• 10Johan Achterberg07-03-2006

prachtig hotel, mooie entree en lobby, zeer goede service, uitstekende restaurants en schitterende kamers... in 1 woord PERFECT

Gereisd in maart 2006

• 9Marian Groenenboom02-11-2005

Zijn juist terug van 5 dagen Istanbul. In een woord geweldig. Dit hotel heeft qua ligging en uitzicht alles mee. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, wij gaan absoluut nog een keertje terug.

Gereisd in november 2005

• 8Rik24-04-2005

Prima hotel op Taksim square. Prima kamers, gewoon vijf sterren in zijn waarde. Ten opzichte van Ciragan, Hilton e.d. betere prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd in april 2005

Hotel The Marmara Taksim info