Hotel The Madison

Anders

Net hotel

Eric
27-12-2009

Gelegen nabij Taksim. Erg lekker als je de echte touristen wilt ontwijken.

Eenvoudig ontbijtbuffet. Prima sauna en Hamman in de kelder

To do: Ga naar een wedstrijd van Besiktas.

Prima hotel voor citytrip

12-7-2009

The Madison is een prima hotel om tijdens een citytrip naartoe te gaan. Kamers waren prima in orde, goede badkamer en rustig terwijl je vlak naast het bruisende hart van Istanbul zit.

2008

Prima hotel,5 minuten van Taksimsquare,bushalte en metro om de hoek.Rustig geslapen want lag midden in de hotelwijk dus geen autoverkeer.Zeer vriendelijk personeel.

fantastische ligging! ruim hotel

22-1-2008

fantastische ligging! ruim hotel. nononsense. Lekker ontbijt. ruime en schone kamer.

2007

Onvriendelijk tot ronduit onhebbelijk personeel, groeten niet, spreken niet of nauwelijks engels, gebruik tv heel duur, gebruik zwembad 5 EURO per keer, toilet tweemaal kapot, receptionist weet geen informatie te geven over openbaar vervoer naar het centrum of dichtsbijzijnde bank. Kortom: waar die vier sterren vandaan komen?

2006

Echt een perfect hotel , nog geen 5 minuten van het Taksim sqaure verwijderd. Goede service, perfecte roomservice. ECHT een aanrader....!

ik ga al sinds 1998 naar Istanbul tijdens mijn vakantie's. Dit is echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Service was zeer slecht. Je voelt je er gewoon niet op je gemak. Zeer onveilige buurt, onveilige hotel. Ze gaan zomaar je kamer in om schoon te maken, terwijl je daar niet om gevraagd hebt enz.enz. Absolute afrader. Onveilig hotel.

Prima hotel, Op een absolute toplocatie 2 min lopen van het Taxim plein. Erg veilige buurt. Inderdaad iets verder van het oude gedeelte maar daar wil je echt niet in een hotel zitten. Ik ben al meerdere malen in Istanbul geweest en ben erg te spreken over dit hotel. Je bent van 09:00 tot 23:00 in de stad en voor die paar uur wil je lekker naar huis kunnen wandelen, lekker rustig kunnen slapen en lekker ontbijten. Ik was hier 5 dagen met Touroperator voor 250 euro pp !!! ABSOLUUT EEN AANRADER

Een zeer mooi hotel

Mahdieh
21-3-2006

Een zeer mooi hotel. Schone kamers. Zeer mooie en ligging bij de winkelcentra. Gelegen in een straatje zonder autoverkeer.

Ligging is prima, in het uitgaanscentrum, vlakbij een grote winkelstraat en bij een busstation vanwaar bussen overal naar toe gaan. Kamers erg warm, eenvoudig maar netjes. Personeel wat stug.

We hebben een aantal aanbieders voor The Madison voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Madison in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Madison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.