Hotel Sunlight

Hotel Sunlight
6,6

5 tips over Hotel Sunlight

Bert, 12-11-2013
Als je rechtsreeks boekt kunnen zij ook de transfers naar en van het hotel verzorgen 15 euro pp naar Sabiha Gokcen Airport
Martijn , 30-10-2013
Zorg dat je zo snel mogelijk aan een Istanbul kaart komt. Dit is de kaart voor het Openbaar Vervoer en daarmee kan je makkelijk opwaarderen en spotgoedkoop met de tram door de stad crossen.
L putman, 20-4-2013
Hoe hoger je zit des te mooier is je uitzicht van de bosporus

We hebben een aantal aanbieders voor Sunlight voor je op een rij gezet:

Caroline Boeyum , 10-10-2012
Probeer Kamer 505 te boeken. Dat is de enige kamer die al is gerenoveerd
Kelly, 21-2-2012

Ga is Lissabon gewoon rondlopen zonder kaart. Loop gewoon links rechts steegjes in. Zo vind je de leuke plekjes en winkeltjes.

Uitgaan in Lissabon is niet super in mijn ogen. Of een barretje of een disco met ENORM harde muziek.

Schuin tegen over het hotel zit een barretje :Why not. Zee vriendelijke mensen en hier dan ook vaak gezeten savonds. Lekker eten en zeer lekkere tomaten soep, soep van de dag

We hebben een aantal aanbieders voor Sunlight voor je op een rij gezet: