Hotel Sunlight

129 reviews over Hotel Sunlight in het Nederlands

Great

Katerina
6-6-2017

Schon 10 Jahre lang ist das Sunlight-Hotel für uns immer die beste Unterkunft.

Nahe am historischen Zentrum, nur wenige Minuten zu Fuß zu den meisten Sehenswürdigkeiten, zur Straßenbahn, und auch den Hafen erreicht man gut.

Die Zimmer sind einfach, aber praktisch ausgestattet, WiFi im Zimmer, Sat-TV - leider keine deutschen Sender.

Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit, Kommunikation auf Englisch ist gut möglich.

Das Frühstücksbuffet ist reichlich, landesüblich, aber für den Urlaub in Istanbul genau richtig.

Und auch im nächsten Jahr freuen wir uns auf den Aufenthalt im Sunlight.

“EXCELLENT HOTEL

Olga
6-6-2017

“EXCELLENT HOTEL IN Sultanahmet”

Lovely hotel with great service, excellent rooms, and a central location for exploring the city center. And to top it off (no pun intended),

YOU MOST GO

OLGA SOKOLOVA
8-7-2016

This hotel is five to ten minutes walk able distance from the Blue mosque, grand bazaar and other places of interest in old city of Istanbul. The staff is friendly and helpful. they can organize your tour to the city.

Prima hotel

Happy
8-5-2016

Kamer en douche prima. Leuk balkon en servicegericht personeel. We hebben het prima naar onze zin gehad. Omdat er erg weinig mensen in het hotel waren werd de eerste dag het beleg van het ontbijt op een bordje gebracht maar naar wens aangevuld met bv een gekookt ei. de volgende dagen was er wel een buffet maar ook toen gold: mocht je iets missen dan wordt het gewoon voor jou geregeld bv een omelet. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen: dichtbij openbaar vervoer en restaurantjes, de bazaar, de hamam en de topattracties met betrekking tot cultuurhistorie zoals het Topkapi Paleis, de Aya Sofia, de Blauwe Moskee en het prachtige Basilica Cisterne.

Niet meer dan 2 sterren

jhsmit
27-5-2015

Dit hotel zullen wij niemand aanbevelen. Heel wat afgereisd in ons leven maar nog nooit zo`n slechte kamer gehad.

Dit nooit meer!

Jorina van der salm
7-3-2015

Het slechtste hotel waar je naar toe kan gaan. Kussens en sprei vol vlekken. Niet alleen het bed was doorgezakt maar ook de vloer. Badkamer netjes maar pas totaal niet bij het algehele plaatje. Ontbijt slecht. Lift werkte niet (als je er al gebruik van durfde te maken). Veel geluidsoverlast van de gasten en van het verkeer. Raam was niet te openen, verwarming kon niet in kamer zelf uitgezet worden, werd centraal geregeld, resultaat bloed heet in de kamer.

Dit 3 sterren hotel ligt in Sultanameth en dus midden in de wijk waar de meeste bezienswaardigheden op loopafstand te bereiken zijn. De prijs is daarop afgestemd want zelfs voor een 3 sterren hotel is het aan de prijs, zeker als je het minimale en zeker niet toereikende ontbijt mee neemt.

De kamers zijn klein, maar schoon en ook de douche en toilet zien er keurig uit.

Prima budget hotel op centrale ligging

Martijn
30-10-2013

Hotel Sunlight ligt op loopafstand van alle belangrijkste attracties van Istanbul. Het is een net hotel, niks bijzonders, maar daar betaal je ook niet naar. De kamers zijn wat aan de kleine kant en de bedden zijn behoorlijk hard. Wij hadden een heel groot privé dakterras en als het niet zo veel had geregend, hadden we daar ook echt op gezeten (kamer 307).

Het hotel is gelegen in een rustige buurt en alleen de oproep voor gebed kan je 's ochtends uit je slaap halen. Twee straten naar boven lopen en je bent bij de tram, maar de hoofdstraat naar benden lopen en je bent al bij Haga Sophia en de Blauwe Moskee. En bij alle restaurantjes.

Het enige minpunt van het hotel is het ontbijt. Dat is echt op bedroevend laag niveau. Maar ja, een paar honderd meter de stad in en je kan overal heerlijk ontbijten.

Goede plek en alles op loopafstand

Bianca
13-10-2013

Hotel sunlight is een supergoed hotel het ontbijt is idd eenvoudig maar aangezien het hotel niet zo groot is snap ik dat wel maar ondanks dat is het ontbijt wel goed.

Ik ben hier met me vriend van 20 tot en met z24 september geweest en we hebben. Het super gehad de kamers waren niet groot maar wel erg schoon alle dingen die we wouden zien zaten op loopafstand van het hotel de blauwe moskee hagia sophia de gra nd bazaar enz. Dus superligging.

Het personeel war erg vriendelijk en sprak goed engels mochten zelfs de dag van vertrek onze spullen in het kluisje laten tot we richting luchthaven gingen zo hoefden we niet met onze paspoorten te lopen dit was erg fijn

Kortom qua prijs verhouding was dit een super hotel alles wat je nodig hebt dat was er wel dus we hebben heerlijke dagen gehad en sunlight is voor herhaling vatbaar vinden wij zo

Super hotel voor een city trip

Marije Straatman
4-6-2013

Dit is echt een aanrader als je een hotel zoekt voor een city trip. Het is dichtbij de wijk Sultanahmet (het oude centrum) en de Blauwe moskee. Dit is makkelijk te lopen, Alle kamers zijn net gerenoveerd. De bedden slapen goed en de badkamer is ook heel netjes (en nieuw!). Elke dag wordt er schoongemaakt en worden de bedden verschoond. Het personeel is ook erg vriendelijk. Kortom; ik ga hier zeker weer heen als ik weer naar Istanbul ga!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunlight voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunlight in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunlight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunlight scoort een 6.58 uit 10 op basis van 129 reviews.