Hotel Sumengen

Hotel Info

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Sumengen

• 8hotel Sumengen27-03-2011

Zeer net hotel met goede service

We waren aangenaam verrast dat we mochten plaatsnemen in de grootste kamer. (met zitkamer ensuite). Daarnaast zijn we prima geholpen. Mijn vriendin heeft coeliaki en moet glutenvrij eten. Omdat ze turkse is kon ze de problemen die dat met zich meebrengt goed communiceren en zijn we uiterst attent geholpen met apart bereide saladetjes en omeletten. (Brood hadden we zelf mee)

De ligging is achter blauwe moskee en haghia sophia. Centraal maar 's avonds moet je wel even door het park. Kamers zijn schoon en onze vooral groot.

Volgende keer weer! Hoewel mijn vriendin liever naar de wijk Taksim gaat. Daar is de sfeer wat minder toeristisch en wat ontspannender.

Al met al aanrader.

• 7fam Bomas13-03-2010

prima hotel

wij zaten van 6 t/m 12 maart 2010 in het summengen hotel. Prachtig gelegen in het oude gedeelte in een voormalig ottomaans huis. Kamers zijn wel gehorig en de matrassen erg hard. Prima hotel om vanuit daar een stadstocht te beginnen Alles binnen korte tijd te belopen en allerlei winkeltjes en restaurants in de buurt. Istanbul voelt ook als een veilige stad aan en de mensen zijn er ook erg ardig We zaten in kamer 402 met zicht op de bosporus. Vanaf het terras op de vijfde verdieping helemaal een prachtig uitzicht op de zeestraat. Personeel ook erg aardig en spreekt redelijk engels. Bij aankomst krijg je een kop koffie of thee aangeboden Het ontbijt is goed en genoeg. Al met al een prima hotel voor een paar dagen in Istanbul. Alleen jammer dat het wer niet meewerkte.

Fam Bomas

• 9Maartje17-05-2008

Wij waren de eerste gasten na een grote renovatie van het Hotel. De kamers zijn veel groter geworden dan voorheen, prachtig ingericht voorzien van alle luxe en comfort. Perfecte ligging t.o.v. alle touristische must sees. Heerlijk ontbijt op het dakterras met prachtig uitzicht. Dit hotel is zeker een aanrader!!

• 7Marleen Oostdijk06-11-2007

Prima hotel met aardig personeel. Leuke locatie nabij grote bezienswaardigheden. Nadeel is kleine kamer en badkamer, harde bedden (schijnt echter normaal te zijn daar) en het was vrij benauwd in het hotel. Ontbijt prima, mooi uitzicht over Bosphorus en vlakbij de Arasta Bazaar (1 straat met echt prachtige winkeltjes).

• 7Michiel Huisjes06-05-2006

Uitstekende ligging, 2 min. lopen naar blauwe moskee, Aghia Sophia en tram verbinding naar uitgaanscentrum en ferries.

We hadden wel drie dagen 's ochtends lauw/koud water tijdens ons 7 nachten verblijf toen het hotel vol was. Op klachten werd niet adequaat gereageerd.

Ontbijt is goed met vrij uitzicht op de zee, Bosphorus of blauwe moskee.

Al met al voor Istanbul een goede prijs/kwaliteit verhouding voor 60 euro per kamer.

Anders

• 8F en E15-08-2005

Wij zijn net terug van een paar dagen Istanbul, we hebben eel erg leuke tijd gehad. Istanbul is echt een aanrader. Dit hotel is erg mooi,en authentiek ingericht in een Barok stijl Het ontbijt is gevarieerd, maar wordt soms wat laat bijgevuld. Verder is de ligging prima. Het ligt in Sultan Ahmet, vlakbij de blauwe moskee, en uitzicht over de bosporus

Anders

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats