Hotel Sultania

Met vrienden

zeer Goed Hotel op een mooi centrale plek

Nathalie
5-6-2015

Het hotel bevind zich op loop afstand van veel bezienswaardigheden, zeker de aya sofia, blauwe moskee en het topkapi paleis liggen om de hoek! Nette unieke kamers en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed te doen, al zullen de niet moslims misschien wat missen zoals ham en spek, verder niks te klagen!

super mooi, gezellig hotel

ingrid
27-7-2012

hotel ligt op een fantastische plek, alle bezienswaardigheden liggen rondom. prima buurt. lekker restaurantje e rtegenover, Dejavu (aanrader).

Personeel zeer aardig en behulpzaam. Ontbijt hotel fantastisch.

Niets dan goeds. prijs is behoorlijk, maar wel in verhouding met kamers en service.

Geweldig hotel

6-7-2012

Voor een citytrip Istanbul zijn wij hier 6 dagen verbleven. De ligging is ideaal. Om de hoek liggen vrijwel alle grote toeristische trekpleisters. Ook liggen er vele leuke restaurantjes in de directe omgeving. Doordat het een autovrije straat betreft is het ook lekker rustig. De kamer is helemaal geweldig. Comfortabel en vrij groot. Alleen de badkamer/toilet is een beetje raar. Wel is het slim ingericht. Het ontbijt is geweldig. Er hing zelfs honingraat, heerlijk! Het personeel is ook erg vriendelijk. Voor een citytrip Istanbul is dit een ideal hotel.

Aanrader!

Moedersss
19-11-2011

Modern hotel met zeer vriendelijk en service gericht personeel. Hotel zag er nieuw uit. Zeer modern en van alle gemakken voorzien. Stille airco op de kamer, wifi. Zeer uitgebreid en vers ontbijt. Diner: geen ervaring mee.

Tophotel

lien
22-6-2011

Zeer centraal gelegen, prachtige ruime kamers met schilderingen van de vrouwen van de Sultan, heerlijk uitgebreid ontbijt met verse jus en honingraad (dat vind je bijna nergens in een boetiekhotel). Prijzen zeer gunstig en alles is op loopafstand te doen (aya sophia, blauwe moskee, cistern en de grand bazaar). 50 meter van Gulhane tramstation en 100 meter van busstation.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultania in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.