Hotel Sultanahmet Palace

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Sultanahmet Palace voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Sultanahmet Palace in het Nederlands

Prachtig hotel, echt een topper!

Jeannet
22-9-2011

Sultanahmet Palace is een absolute aanrader. Prachtige tuinen en terrassen, leuke kamer en zeer vriendelijk personeel, het is superschoon en het ontbijtbuffet is prima. Het hotel ligt net achter de blauwe moskee en de Hagia Sofia bij een leuke bazar, achter het hotel is een straat vol met leuke restaurants (heerlijk gegeten)en cafés. Ik kan dit hotel iedereen aanraden en ga zeker terug.

Groetjes,

Jeannet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultanahmet Palace in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultanahmet Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.