Hotel Sehir Oldcity

Hotel Sehir Oldcity

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sehir Oldcity voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sehir Oldcity in het Nederlands

betaalbaar middelmatig hotel met centrale ligging

Clement
17-2-2016

Goede bereikbaarheid boten en toeristische plekken Goede douche Goed en vriendelijk personeel Airco zeep, naaigarnituur etc overvloedig aanwezig Redelijk ontbijt

Moskee op 50 meter en wakker worden daardoor om 6 uur! Kleine kamer van inclusief badkamer echt geen 16 M2 Klein bed van ongeveer 140cm breed

Gereisd Met partner in februari 2016

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sehir Oldcity in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sehir Oldcity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.