Hotel Santa Ottoman

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

John, 16-10-2011

Dit hotel is uitmuntend geschikt voor mensen die willen deelnemen aan het nachtleven. Kamers zijn zeer gehorig, de auto's toeteren zeker tot 5 uur snachts. Je kan letterlijk verstaan wat er in de kamer naast je gebeurt. Er mag gerookt worden op de kamers en als dat op de kamer naast of onder je gebeurt rook je mee. Ik moet helaas nog 2 nachten, ben blij dat ik wegga en dat heb ik nooit eerder gehad. Istanbul zelf is prachtig, dat dan weer wel. Het ontbijt neem ik maar op de koop toe........

Geweldig hotel

jan257, 12-10-2011

Heerlijke bedden, schone kamers, ruime goede badkamer. Ligt vlakbij het Taksimplein, de grote winkelstraat en uitgaansgelegenheden. Prima uitvalbasis voor het bezoeken van het Aziatische gedeelte (taxi € 8.00) en 's avonds lekker eten en uitgaan in de buurt van het hotel!

Leuk hotel in drukke buurt

Bill en Mary, 26-1-2011

Het hotel heeft een echt Turkse uitstraling en ligt heerlijk centraal bij het Taksimplein. Ontbijt echt Turks, dus eenvoudig maar goed. Bedden van een zeer goede kwaliteit (Tempur??). Het uitgaansleven ligt voor de deur, allerlei bartjes en restaurants voor het hotel en of om de hoek. De bekende winkelstraat ook om de hoek. Nu even iets negatiefs: Het geluid wat het nachtleven met zich meebrengt wordt ook in de slapkamer gehoord, dus je kan maar beter met het feesten meedoen. Al met al een toch wel aanrader, maar neem oordoppen mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Ottoman voor je op een rij gezet:

Perfecte ligging, schoon en heerlijke bedden.

bartman74, 29-9-2010

Een klein, maar goed hotel, om van hieruit Istanbul te ontdekken. Schone kamers, goed uitgerust, dagelijks schone handdoeken. Goeie bedden (zacht, en ook weer niet té zacht). 1 minuut lopen van Taksim (grote plein). Indien ik nog een keer naar Istanbul zou gaan, zou ik zeker hier weer overnachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Ottoman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Ottoman in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Ottoman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Ottoman scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.