Hotel Royal

Hotel Royal
6,2

42 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

veel te zien in de omgeving, anders is de tram op loopafstand beschikbaar

in een zeer gezellige buurt

Hellen en Ard van der Kolk
24-5-2012

Hotel ligt in een super gezellige buurt waar heel veel levendigheid is van winkeltjes en kebap zaakjes. het hotel ligt ook prima tov de bezienswaardiheden is te lopen naar de Grand Bazaar en de tram stopt om de hoek.

De hotelkamer was prima goeie bedden. Ontbijt is ook goed met yoghurt, turks brood ei, worst kaas etc. Het avond eten is matig tot redelijk zou ik er niet bij boeken wij waren met een reisgezelschap en hadden half/pension. Zou er zo weer naar toe gaan.

Voor ooglseren waren wij met een grote groep in dit hotel. Het hotel is pas gerenoveerd (november 2010). De kamers in het hoofdgebouw die wij kregen, waren prima. Het ontbijt is goed. Dineren in het hotel is niet aan te bevelen aangezien in de buurt veel restaurants zijn voor ieders wil. Dit hotel is wel prijzig als je hem als particulier boekt (€120 per kamer). De meeste kamers worden door touroperators

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Mooi hotel, geen goede ligging

miep
    28-11-2010

Mooi hotel, alleen is de ligging niet goed. Het ligt dicht bij de Grand Bazaar.

Goede service van het hotel.

Zeer slecht

Tim
    13-12-2009

Ik kan niets positief bedenken. Het ontbijt was slecht. De kamer matig. Het avondeten was zo slecht dat wij van onze organisatie geld kregen om ergens anders te dineren. Internet werkte alle dagen niet. Ik heb 10 keer een opmerking gemaakt, maar er werd niets aan gedaan.

geen aanrader

ii.van A P
    27-10-2009

Een hotel met verschillende kwaliteit kamers .( grote en kleine )

Op de bovenverdiepingen te kleine kamers die ook niet echt schoon zijn

Een gammele lift !!!!!!!

Aan de achterzijde heel veel geluids overlast van het straatje

Moet je raam dicht houden tot de disco voorbij is ( 4.00 s'nachts )

Ontbijt was prima en personeel ook vriendelijk

Het hotel ligt in een hoerenbuurt en de omgeving voelt niet altijd prettig en veilig aan als je erdoorheen loopt

Oud versleten hotel. Was 4 sterren waard, nu 3!

Wittevrongel
    11-8-2009

Verbleef er in maart voor 4 dagen.

Hotel was toen ok. (Geen airco nodig)

Verbleef er in juli voor 6 dagen. Slecht.

Airco werkt helemaal of niet naar behoren. Personeel zei dat het in heel het hotel zo was maar belangrijke groepen werden naar lagere verdiepingen gebracht waar blijkbaar wel alles ok was.

Belangrijk detail 25 poskaarten gepost in het hotel geen enkele is aangekomen. Ik vermoed hier dus fraude8

goede keuze

Leyla
    5-1-2009

Hotel Orsep Royal is een goed en schoon hotel. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt in open buffet vorm met voldoende mogelijkheden. Het hotel is centraal gelegen en dichtbij de bezienswaardigheden. Voor gezinnen met kinderen is er vlakbij het hotel een tramhalte. Wij zijn er 5 dagen geweest en waren erg tevreden.

Kleine kamer, wel netjes. leuk zwembadje

Carla Korfker
    21-12-2008

We hadden een 3-persoonskamer. Helaas had het meer weg van een kleine 2-persoonskamer met een bed ertussen gewrongen. Dat viel erg tegen. De ligging vlak bij alle bezienswaardigheden maakte veel goed, want daar kwamen we toch voor! Het ontbijt was trouwens best aardig

zeer slecht hotel!!!

Abrahamse
    18-10-2008

Wat een tegenvaller: dit is echt geen vier sterren hotel. je doet er geen oog dicht door het constante geluid van verbouwingen in de buurt of de airco die niet te regelen is.

Het personeel is niet vriendelijk, het onbijt niet vers en erg saai. Het zwembad en de whirpool zijn ijskoud, dus relaxen zit er ook niet in. het zwembad op het dak is mini. de bedden zijn kei hard en de douche doet zijn eigen zin: warm, koud, warm....

Enkel de ligging is goed, midden in het oude gedeelte, op 5 minuten van de grootste moskee.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 6.24 uit 10 op basis van 44 reviews.