Hotel Royal

Turkije, Marmara, Istanbul

6.8Voldoende

44 reviews over Hotel Royal

• 7joop27-12-2012

Goed hotel voor mensen met niet teveel eisen

veel te zien in de omgeving, anders is de tram op loopafstand beschikbaar

Gereisd met partner in september 2012

• 7Hellen en Ard van der Kolk24-05-2012

in een zeer gezellige buurt

Hotel ligt in een super gezellige buurt waar heel veel levendigheid is van winkeltjes en kebap zaakjes. het hotel ligt ook prima tov de bezienswaardiheden is te lopen naar de Grand Bazaar en de tram stopt om de hoek. De hotelkamer was prima goeie bedden. Ontbijt is ook goed met yoghurt, turks brood ei, worst kaas etc. Het avond eten is matig tot redelijk zou ik er niet bij boeken wij waren met een reisgezelschap en hadden half/pension. Zou er zo weer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Jan25-01-2011

Op loopafstand van bezienswaardigheden

Voor ooglseren waren wij met een grote groep in dit hotel. Het hotel is pas gerenoveerd (november 2010). De kamers in het hoofdgebouw die wij kregen, waren prima. Het ontbijt is goed. Dineren in het hotel is niet aan te bevelen aangezien in de buurt veel restaurants zijn voor ieders wil. Dit hotel is wel prijzig als je hem als particulier boekt (€120 per kamer). De meeste kamers worden door touroperators

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7miep28-11-2010

Mooi hotel, geen goede ligging

Mooi hotel, alleen is de ligging niet goed. Het ligt dicht bij de Grand Bazaar. Goede service van het hotel.

Gereisd met vrienden in december 2005

• 3Tim13-12-2009

Zeer slecht

Ik kan niets positief bedenken. Het ontbijt was slecht. De kamer matig. Het avondeten was zo slecht dat wij van onze organisatie geld kregen om ergens anders te dineren. Internet werkte alle dagen niet. Ik heb 10 keer een opmerking gemaakt, maar er werd niets aan gedaan.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 5ii.van A P 27-10-2009

geen aanrader

Een hotel met verschillende kwaliteit kamers .( grote en kleine ) Op de bovenverdiepingen te kleine kamers die ook niet echt schoon zijn Een gammele lift !!!!!!! Aan de achterzijde heel veel geluids overlast van het straatje Moet je raam dicht houden tot de disco voorbij is ( 4.00 s'nachts )

Ontbijt was prima en personeel ook vriendelijk Het hotel ligt in een hoerenbuurt en de omgeving voelt niet altijd prettig en veilig aan als je erdoorheen loopt

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 3Wittevrongel11-08-2009

Oud versleten hotel. Was 4 sterren waard, nu 3!

Verbleef er in maart voor 4 dagen. Hotel was toen ok. (Geen airco nodig) Verbleef er in juli voor 6 dagen. Slecht. Airco werkt helemaal of niet naar behoren. Personeel zei dat het in heel het hotel zo was maar belangrijke groepen werden naar lagere verdiepingen gebracht waar blijkbaar wel alles ok was. Belangrijk detail 25 poskaarten gepost in het hotel geen enkele is aangekomen. Ik vermoed hier dus fraude8

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Leyla05-01-2009

goede keuze

Hotel Orsep Royal is een goed en schoon hotel. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt in open buffet vorm met voldoende mogelijkheden. Het hotel is centraal gelegen en dichtbij de bezienswaardigheden. Voor gezinnen met kinderen is er vlakbij het hotel een tramhalte. Wij zijn er 5 dagen geweest en waren erg tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 6Carla Korfker21-12-2008

Kleine kamer, wel netjes. leuk zwembadje

We hadden een 3-persoonskamer. Helaas had het meer weg van een kleine 2-persoonskamer met een bed ertussen gewrongen. Dat viel erg tegen. De ligging vlak bij alle bezienswaardigheden maakte veel goed, want daar kwamen we toch voor! Het ontbijt was trouwens best aardig

Gereisd met oudere kinderen in juni 2008

• 2Abrahamse18-10-2008

zeer slecht hotel!!!

Wat een tegenvaller: dit is echt geen vier sterren hotel. je doet er geen oog dicht door het constante geluid van verbouwingen in de buurt of de airco die niet te regelen is. Het personeel is niet vriendelijk, het onbijt niet vers en erg saai. Het zwembad en de whirpool zijn ijskoud, dus relaxen zit er ook niet in. het zwembad op het dak is mini. de bedden zijn kei hard en de douche doet zijn eigen zin: warm, koud, warm.... Enkel de ligging is goed, midden in het oude gedeelte, op 5 minuten van de grootste moskee.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Royal info