Hotel Rouge Noire

• Onvoldoende: 1 - 5

Een nachtmerrie

Angie
25-6-2013

Mocht het nog kunnen annuleer dan je reis. Alles, maar dan ook alles is vies in dit hotel. Verder heb ik er geen woorden voor.

nooit meer

Hans45
25-3-2013

ligging hotel in rosse wijk hele nacht tot in de vroege uurtjes geluidsoverlast van disco direct onder hotel gelegen.

pasjes voor de kamer passen op iedere kamer.

badkamer een grote ramp zonder kaplaarsen niet te doen ondanks het elke dag bouwen van een dijkje met de aanwezige handdoeken niet droog te houden hier werd niets aan gedaan.

kamer verder wel ruim en schoon.

personeel wel vriendelijk maar verstaan nauwelijks engels en komen niet achter de balie vandaan.

ontbijt wel goed maar kom op tijd anders zijjn de eieren op.

taxichauffeurs kunnen hotel, niet vinden of hebben hier veel moeite mee daarom ook verschillende tariefen naar het centrum van 14 euro tot 29 euro

waren via touroperator dus weten niet wat er voor is betaald vermoedelijk weinig dus zal prijs/kwaliteit wel in overeenstemming zijn

Laat maar aan je voorbij gaan.

Adri
8-11-2012

Oud, vies, gehorig hotel. Gelegen in een van de rosse buurten van Istanbul met de overlast die hierbij "hoort". Gillende vrouwen, schreeuwende mannen, taxi's en de dreunende "disco" die tot in de vroege morgen overal in het hotel te horen en te voelen is.

We hebben een aantal aanbieders voor Rouge Noire voor je op een rij gezet:

ogh, voor de overnachting ..

Geert
    25-4-2012

Je weet wat je in Turkije kunt krijgen voor een hotel met 3 sterren. Het zijn de basis faciliteiten en dan houdt het zo ongeveer wel op. Ook in Rouge Noir. We waren met zijn zessen (drie stellen), we hebben dus ook goed kunnen vergelijken. En de ene kamer is ruimer de ander kleiner. Overal waren goede bedden. Op de kamers is TV aanwezig. De tram is dichtbij. Het ontbijt was 3 Turkse sterren, telkens hetzelfde, maar goed te eten en een geweldig uitzicht over het water. De douche was goed, voldoende warm water, maar de 'badkamer' werd wel erg nat. Wij waren tevreden.

eenvoudig hotel

Karel
    26-4-2011

Rouge Noir is een basic hotel, schoon en niet al te grote kamers

Dit nooooooit meer

de boer
    29-3-2011

Slecht hotel,

Sanitair groep was een vergrote kast met daarin gepropt een WC-wasbak en een klein ligbad ,je kon met moeite je wassen .

Niet meer dan 1 persoon .

Het hele hotel is vrij oud en vies.

Hotel bevind zich in een prostitutie vreemd gebied ,ver buiten het centrum.

Dit hotel is nog minder dan een 0 ster.

Hotel om terug te komen.

fam.vd Boogaard
    13-3-2011

Wij zijn tevereden over dit hotel met 3 sterren. Personeel vriendelijk.

Goede bedden op ruime kamers, met kluis en tv. Klein stukje lopen (300-400 m) voor tram en 4 haltes verder en 1,75 euro sta je bij de Blauwe Moskee.

Ontbijt elke ochtend hetzelfde, maar daar hebben wij geen moeite mee, er is voldoende keus. Het bad staat los boven een gat, waar het water in moet stromen. Dus een stukje van de badkamer wordt wel nat voordat het water het putje inloopt. Geen stank. Wij hebben geen stop voor het bad gevonden.

Wij zijn wel tevreden naar huis gegaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Rouge Noire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rouge Noire in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rouge Noire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rouge Noire scoort een 5.25 uit 10 op basis van 7 reviews.