Hotel Romance

16 reviews over Hotel Romance in het Nederlands

Meteen weer boeken

k_natrop
11-10-2012

Prima hotel. Bedden zijn goed, heerlijke douche met goede waterdruk, tv met nl zender, super ontbijt, perfecte ligging, aardig personeel, iedere dag prima schoongemaakt, kortom: toppertje!

citytrip

aafjes
15-5-2012

hotel is op zich prima hotel voor het bezoek aan de stad

je zit midden in het centrum op loop afstand van nagenoeg alle bezienswaardigheden

personeel was aardig en zeer behulpzaam

nadeel was de zeer kleine kamer en de druk van het water van de douche

het was druppelen in plaats van douchen, daar kwam bij dat de doecje bak bij aankomst niet erg schoon was (haren)

voor een kort verblijf prima te doen, voor een langer verblijf zou ik iets anders kiezen, dit niet vanwege het personeel maar vanwege de zeer kleine kamers

weinig negatief op aan te merken

Marnix
23-2-2012

Met z'n tweeen 3 overnachtingen in Romance gehad. We kunnen van begin tot einde enkel positief zijn. Heel vriendelijk personeel, nette kamers (piepkleine badkamer), uitgebreid ontbijt. Op wandelafstand van de belangrijkse toeristische attracties. Ook de turkse vriendelijkheid was een meevaller gedurende ons vierdaags verblijf.

oke

Linda
27-7-2010

Dit was voor ons de 2e keer in Romance hotel.

We hadden een zeer kleine kamer in vergelijking met de vorige keer.

Er zaten deze keer veel Arabische mensen in het hotel,die niet erg veel rekening hielden met mede-gasten.Wel jammer,want het hotel is erg gehorig.

Toen wij uiteindelijk de receptie gebeld hebben,kwamen ze wel gelijk naar boven.

Verder een leuke week gehad.

Een aanrader!

J.G. de Looff
13-10-2009

Een aanrader. Zeker voor een stedenbezoek. Alle culturele hoogtepunten op loopafstand. Wat een bruisende stad. De poort naar het oosten.

Ligt geweldig centraal.

Johan
13-4-2009

De belangrijkste bezienswaardigheden zijn allemaal binnen 15 minuten lopend bereikbaar.

Op de 5e verdieping kleine kamers met een groot balkon.

een aanrader

Ada Nolet-Hendrikx
4-3-2009

Ieder jaar kom ik een lang weekend in Istanbul(vriendenbezoek).

Mijn mening: prijs/kwaliteit prima.

Ligging optimaal t.o.v. zowel naar de haven als naar de Bazaar als naar de belangrijkste bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Voor een 3*** hotel uitstekend buffet-ontbijt. Kamer was ruim genoeg en op de schoonmaak niks aan te merken. Dus een echte aanrader (voor jong én oud).

Gewoontjes

Martine - Kurt - Jolien
31-10-2008

Juist terug van Hotel Romance. Is een doodgewoon hotel. Het ontbijtbuffet was niet slecht maar je hebt weinig keuze, voornamelijk als je het met andere 4 sterren hotels vergelijkt. De kamers zijn maar klein maar zijn wel goed onderhouden. De badkamer is wel heel klein, in het toilet mag er geen wc papier gegooid worden; moet in aparte emmer gedeponeerd worden.

Hotel is goed om te slapen maar daar stopt het dan ook mee.

Wij zijn in juni 1 week in dit hotel geweest.Het is ons zeer goed bevallen.Het is netjes en schoon,vriendelijk personeel,en een goed ontbijtbuffet.Ook de ligging is ideaal,met de tramhalte bijna voor de deur.Wij gaan zeker nog eens terug naar Romance Hotel.

Ligt prima centraal t

J.Cooymans-Blokhuis
13-5-2008

Ligt prima centraal t.o.v. de grote bezienswaardigheden en uitstekend bereikbaar met de tram vanaf vliegveld Ataturk

We hebben een aantal aanbieders voor Romance voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romance in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romance scoort een 7.88 uit 10 op basis van 26 reviews.