Hotel Polat Renaissance Istanbul

Hotel Polat Renaissance Istanbul

Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Polat Renaissance Istanbul voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Polat Renaissance Istanbul in het Nederlands

Zeer goed en luxe hotel, top niveau

Mo
26-6-2016

Klasse hotel met fantastische bedden en badkamer! Heb hier vele nachten doorgebracht. Standaardkamers zijn aan de kleine kant maar goed uitgerust en van hoge kwaliteit. Jammer dat voor Wifi betaald moet worden als je geen frequent user bent. Voor een hotel op dit niveau zeker wat betreft de kamerprijzen is dit niet goed. Ontbijt is van hoge kwaliteit, kosten zijn voor een dergelijk hotel natuurlijk ook aan de maat. Hoofdgerecht porties zijn matig, voorgerecht nemen is noodzakelijk of natuurlijk ergens anders eten. Aanrader is: Hatay Medeniyetler Sofrası aan de Istiklal Cd., vanaf het Taksim plein naar beneden 300 mtr, links. Hotel ligt niet kortbij de toeristische trekpleisters maar met bus en dan tram is alles snel te bereiken (kosten zijn laag). In zembad moet badmuts gedragen worden. Klein sauna gedeelte met beperkt zitplaatsen c.q. ligbedden (3 stuks). Fitness ruimte is prima.

Gereisd Zakelijk in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, goede ligging t.o.v. vliegveld

Sandra van Haastert
10-6-2012

Bij aankomst werden wij ontzettend goed geholpen. Wij waren hier al om 9.00 uur s' ochtends en na ons ontbijtbuffet konden we direct naar onze kamer. Kamer is groot en van alle gemakken voorzien. Groot kingsize bed. Ontbijtbuffet is niet goedkoop(20,- pp) maar wel heerlijk. Groot zwembad met genoeg ligbedden. 's Avonds in het visrestaurant gegeten. Konden zelf onze vis uitzoeken die de kok voor ons klaar ging maken. Voorgerecht + hoofdgerecht 2 personen € 50,- totaal. Taxirit naar vliegveld kost € 13,- en duurde ongeveer 10 minuten.

Gereisd Met partner in juni 2012
2008

Goed en mooi hotel

irene
28-4-2008

Goed en mooi hotel. Alles wat je van een zaken hotel verwacht.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Prima zakenhotel met een fantastisch zwembad (geen maar

rob
30-12-2005

Prima zakenhotel met een fantastisch zwembad (geen speelbad maar olympisch zwembad). Goed eten, leuke bar. Makkelijk naar Airport, redelijk dichtbij centrum (20 turkse taxi minuten)

Gereisd Anders in december 2005

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Polat Renaissance Istanbul in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Polat Renaissance Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.