4,3

We hebben een aantal aanbieders voor Perula voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Perula in het Nederlands

Niet echt een aanrader!

Willem, 11-12-2017

Begin was het wel een prima hotel we werden keurig netjes ontvangen. De kamers waren schoon maar erg klein en gehorig. Douche was prima maar daar hield het er bij op. Geen stoel op de kamer dus verplicht op je bed zitten. Uitzicht van de kamer was op een donkere muur en de kamer zelf was daardoor ook erg donker. Ontbijt was goed maar daarna ging de deur op slot en kon je van die ruimte geen gebruik maken. Dus voor de rest geen gezellige zithoek. Voor overige vragen was de vriendelijkheid ver te zoeken. ‘s Nachts dronken rumoerige gasten in het hotel waar niets van werd gezegd. Was zo gehorig leek wel of ze naast je bed stonden.

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, super ligging, helaas moeten we binnen ontbijten zonder ramen, het buffet was erg overzichtelijk en qua kwaliteit redelijk slecht.

Zeer vriendelijk personeel met uitstekende kennis van het Engels. Iedere vraag werd competent en zeer vriendelijk beantwoord. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld. De ligging is zeer goed voor een stedentrip. Jammer is, dat het hotel geen dakterras met uitzicht op de Bosporus heeft. Het ontbijtbuffet had beter gekund - maar voor 3 dagen was het prima. Het Turkse bad hebben we niet gebruikt, maar bekeken. Het zag er erg mooi en schoon uit. Evenals de kamers en de badkamer. Internet is gratis en de verbinding op de kamer was erg goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Perula voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perula in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perula scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.