Hotel Orka Royal

143 reviews over Hotel Orka Royal in het Nederlands

Goed hotelcentraal gelegen

jokevandalen
14-10-2015

Metznvijven goed naar ons zin gehad.Schone kamer met nieuwe badkamer.Goed ontbijt.Behulpzaam personeel.Buiten wat herrie van div. Airco s.Misten alleen koffiefaciliteiten op de kamer.

Hotel Orka Royal ligt op loopafstand van de beroemde bezienswaardigheden. Wij hadden een kamer aan de voorkant. Het ligt aan een rustige smalle straat. Beneden is het restaurant en de bar. Hier kan je ook s avonds lekker eten. Er is een overdekt terras met terrasverwarming bij. De warme chocolademelk met slagroom is niet te versmaden. Het ontbijt is niet uitgebreid maar goed. De kamer is standaard maar wel met een heerlijke douche. Op het dakterras is nog een klein zwembad. Je hebt hier een geweldig mooi uitzicht. In het hotel is ook een hamam aanwezig. Hier is ook een piepklein overdekt zwembad bij.

Wij hebben het als een prettig hotel ervaren.

Let op: De bus komt niet bij het hotel. Je wordt afgezet en opgehaald bij het serkeci station. Het is gelukkig niet zover lopen, maar met bagage. Dit staat in geen een brochure vermeld

Voor herhaling vatbaar

Fam. Hendriks
24-5-2015

Het hotel ligt midden in de oude wijk van Istanbul.

Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het hotel.

Goed ontbijt.

Personeel is zeer behulpzaam bij alles wat je ze vraagt.

Zeer goede ligging.Simpel hotel

astridleo_1
5-12-2014

Ligging in het centrum.Kamers simpel en niet groot,Eerst een kamer gekregen zonder daglicht .De dag daarna naar een iets grotere kamer met wel daglicht maar vlak naast een herrie makend koelingssysteem van het hotel.Expres!!!!! .Ontbijt is matig.Weinig soorten beleg en niet te drinken koffie.8 dagen geweest en een ochtend werd er een eitje gebakken.Het hotel is super schoon..Ongezellige ba r.Kortom om op loop afstand alle attracties te bekijken prima .Kwalitatief is het hotel matig.

Wat een stad!! Zo geweldig.

yvreeml
17-11-2014

Een geweldig hotel en zo dicht bij het oude centrum.

Het ontbijt was prima. Het enige minpuntje is dat de vloerbedekking er niet zo schoon uitzag Verder zou ik er zo weer heen willen.

Prima hotel

Vincent
5-11-2014

Het hotel ligt centraal tussen alle bezienswaardigheden. trams en taxi's binnen 5 minuten.

Het hotel heeft volledige wifi dekking, op je kamer ligt de code om in te loggen. Vanaf het dakterras een mooi uitzicht. Helaas zijn de omringende gebouwen vervallen of gesloopt. Het ontbijt is er prima, brood, jam, ham, kaas en eitjes liggen er klaar voor je.

Voor het uitzicht moet je niet komen, dat is of niks of een vervallen gebouw of de airco installatie. maar dat maakt snachts niet uit. De balkondeur was goed geluid dicht, je kom wel de buren horen douchen door waterleiding lawaai. De stortdouche was heerlijk maar moet niet volledig open, dan kan de bak overstromen. De bar in het hotel was niet echt super maar prima om een drankje te doen na een lange dag. De sauna en stoombad waren heerlijk om even tot rust te komen, zwemmen moet je een badmuts hebben die je daar ook kan aanschaffen. Een prima hotel om na een dag lang door de stad lopen tot rust te komen.

Prachtig hotel met zeer fraaie, centrale ligging

patrick Kuipers
21-10-2014

Hotel Orka Royal is zeer centraal gelegen op loopafstand van de Bosporus en het prima en overzichtelijke openbaar vervoer. Het hotel heeft een luxe uitstraling en prima kamers. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en doen er alles voor om het de bezoeker naar de zin te maken. Het hotel heeft op de bovenste verdieping een fraai terras met zwembad alwaar u een zeer fraai uitzicht heeft over de Bosporus. De bezienswaardigheden ( Hagia Sofia, Blauwe Moskee, Grand Bazaar, Taksim plein etc) zijn goed te belopen maar ook prima te bezoeken met de tram en metro, de haltes van tram en metro zijn op ca. 100 meter van het hotel.

Wij vonden hotel Orka Royal een zeer fijn hotel voor onze stedentrip en willen het dan ook zeker aanraden aan lezers van deze site.

Prima Hotel, meeste TOP lokaties op loop afstand!!!!. Tram 2 minuten vanaf hotel.

Vriendelijk personeel, en nette gerenoveerde kamer met zeer snelle WIFI, Satelliet TV, kluisje en Minibar. Vanaf dakterras (horeca aanwezig) geweldig uitzicht op de Bosporus en de Gouden hoorn. Turks en Europees ontbijt zeer uitgebreid. Wij hadden aan de achterkant een kamer en hadden daardoor veel het overlast van het geluid van een generator. Sloot je de ramen af dan was er geen ventilatie .Er is wel airco, maar deze is nogal lawaaierig.

Uitstekend hotel

ygerding
22-7-2014

Geweldig hotel helemaal gerestoreerd en in prima staat. We hebben 8 dg in dit hotel gezeten en zijn zeer kritisch in het boeken van een hotel maar het is ons 100% meegevallen. De Spa is helemaal af het ziet er voortreffelijk uit! Het ontbijt is goed maar is elke dag hetzelfde, daar kan wat variatie in worden aangebracht.

De ligging is heel centraal alles is te lopen of met de tram te bereiken.Tip: Als je de straat rechts om de hoek uitloopt, de drukke straat bij de tram oversteek en rechtdoor blijf lopen kom je vanzelf in de bazars terecht. Van de kruiden bazar loop je in de grote bazar.

Enig minpunt is dat er in de omgeving wat braakterrein ligt.

Vriendelijk personeel vooral de heer Mecnun was bijzonder vriendelijk. Bedankt!

Yvonne & Carlo Gerding

Perfecte ligging maar check onderstaande zaken

fam.G.Dijkstra
6-5-2014

Voor stedentrip gekozen wegens ligging, dakterras met zwembad en haman. Ligging is echt perfect, dichtbij tram & trein & gatabrug en bezienswaardigheden, temidden van restaurantjes en winkeltjes.Hotel zit op een hoek aan straatjes zonder doorgaand verkeer. De kamers aan straatkant , bedden en sanitair zijn prima. In mei 2014 was het kleine zwembad echter dicht, geen eetgelegenheid op dakterras, werd haman (kosten rond 40 euro, massage 50-100 euro) en de hotelbar gerenoveerd en bleken er zowel voor als naast het hotel flink gebouwd te worden. Kamers aan straatkant en achterkant hotel kan hier flink last van hebben want de bouwwerkzaamheden gaan hele week door tot diep in de nacht alhoewel dat volgens receptie niet mag! Personeel is zakelijk vriendelijk maar negeerden opmerkingen over geluidsoverlast van bouwwerkzaamheden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orka Royal in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orka Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orka Royal scoort een 7.8 uit 10 op basis van 144 reviews.