Hotel Orient Mintur

6.9Voldoende

• Sauna

27 reviews over Hotel Orient Mintur

• 7B Pattisahusiwa19-04-2008

goed hotel service uitstraling prima ontbijt kamersgoed verzorgd elke dag bedden opgemaakt schone handdoeken

Gereisd met partner in april 2008

• 7C. Koeman02-04-2008

Fijn hotelletje wanneer je voor een paar dagen naar Istanbul gaat. Goed uitgebreid ontbijt, lopend naar het centrum of met de tram. Dekens op het 2 persoonsbed wat klein als je gewend bent aan aparte dekbedden. Verder prima hotel met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7E. Visser17-03-2008

Prima hotel met schone complete kamer. Beetje gehorig maar niet goed kunnen beoordelen door de lage bezetting. Ontbijt was een goed begin van de dag in dit hotel.

Alleen gereisd in maart 2008

• 8Fam. van der Heide19-06-2006

Mijn vrouw en ik zijn er 4 dagen geweest, en zeer tevreden. Bij aankomst worden je koffers aangenomen en naar je kamer gebracht.Op mijn verzoek of we 2 hoofdkussens extra mochten werd er gelijk op de bel gedrukt en werd er iemand naar boven gestuurd om dat te regelen.Telefoon op je kamer waar je ook op gebeld kan worden.tegenover het hotel staan ook ongeveer 10 telefooncellen.Eten is ook goed, 19 lira voor vooraf diner en toetje(8 euro).Ook bij het vertrek brengen ze de koffers naar de bus.De bedden en handdoeken worden dagelijks verschoont.Als je in de badkamer staat hoor je inderdaad als men boven de wc doortrekt het water lopen.Maar als je het rooster van de koker dichtdoet hoor je niets.Ook het verkeer buiten veel lawaai maar als je het raam dichtdoet hoor je echt niets meer en voor de airco kan je het raam ook beter dicht doen.Het bad is een zitbad en daarbij een douce.

Gereisd in juni 2006

• 8sung04-05-2006

ik ben met mijn 3vriendinnen in orient mintur gaan verblijven. de personeel is zeer vriendelijk de kamers worden elke ochtend goed geschoont. met elke dag nieuwe handdoeken. enkel de nacht is een ramp, vooral als je buren naar toilet gaan, hoor je die waterspoeling een half uur later nog steeds. ligt niet zo zeer in een goeie buurt, als je weet wat natasjas zijn! voor de rest valt de hotel heel goed mee als je andere hotels ook al heb genomen is deze tot nu toe goed meegevallen. Een aanrader, vele groetjes margriet,tasja, laura en Yasmine.

Gereisd in mei 2006

• 7Mirjam van Mourik25-08-2005

Ik vond het een vrij prijzig hotel in verhouding met wat je er voor service kreeg. Ik had voor 2 personen een 3-persoonskamer geboekt en kwam uiteindelijk terecht in een erg kleine 2-persoonskamer. Het ontbijt was wel goed. Niet erg uitgebreid, maar dat is vaak zo in Turkije.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Orient Mintur info