Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
6,9

26 reviews over Hotel Orient Mintur in het Nederlands

onveilige buurt en onvriendelijk personeel

Jolanda
16-10-2014

Ik boekte bij touroperator een excursiereis naar Istanbul en bezocht mijn verloofde die in Istanbul werkt. Plaatselijke agent lokaal bureau. Ik kreeg een tweepersoonskamer toegewezen aangezien er geen eenpersoonskamer in het hotel is.

Een eenpersoonskamer kost 240 TL, een 2p kamer kost 300 TL en een tweepersoonskamer met extra bed kost 120 TL extra. De receptionist gaf aan dat wij 120 TL per nacht moest bijbetalen en niet zoals op het bord staat (zie bijlage) 60 TL per nacht voor een 2p kamer. Klachten: 1. Touroperator stuurt alleenreizende vrouw naar hotel in slechte buurt 2. Er wordt geen oplossing geboden 3. Mijn verloofde wordt een ezel genoemd 4. Prijsverschil kamer niet kloppend 5. Wij moesten bewijzen dat we getrouwd zijn 6. Mijn verloofde is buiten gezet met kracht en dwang, de deur werd op slot gedaan. 7. Wij mochten niet samen de koffers halen 8. Hotel bevindt zich in een buurt met veel prostitutie en drugsgebruik. 9. Niet teruggebeld worden 10. Niet bereikbaar op zondag

Gereisd Alleenreizend in oktober 2014

Goed Hotel

Mestebeld
3-6-2013

In tegenstelling tot vele reacties hebben wij een prima verblijf in het hotel gehad, goede kamers, goede service, vriendelijk personeel heel behulpzaam, ontbijt niet erg uitgebreid maar prima, kamer werd elke dag schoongemaakt, handdoeken werden gewisseld. Enige minpunt vonden wij de douche/bad. Het is een soort zitbad waar de douche in zit, waardoor je een hele hoge instap hebt. Het hotel ligt aan 1 zijde aan een drukke doorgaande weg, waar ze op dit moment ook aan het bouwen zijn met een nieuw metrostation. de andere zijde ligt in een rustig straatje, maar het geluid van de drukke weg hoor je wel. Het hotel ligt een beetje aan de rand van de drukte, direct tegenover het hotel zit een supermarktje en binnen een paar minuutjes lopen bevindt je je in de winkelstraten en restaurants. De grote bazaar en de blauwe moskee zijn zeker wel 20 minuten lopen.

Gereisd Anders in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gehorig en slechte bedden

Jama
16-10-2012

De binnenkomst was alles behalve klantvriendelijk. Bedden waren erg hard, de vloerbedekking was zachter om op te liggen. Verder kon je alles van wat er in de gang gebeurde horen (thuis komende mensen, telefoon bij de receptie incl het gesprek letterlijk), maar ook de wc en douche van de kamers op de gang en een verdieping hoger. We hebben gevraagd om een andere kamer. Dit zou geregeld worden, maar bij terrugkomst aan het einde van de dag was ineens het hotel vol en kon er niet meer gewisseld worden (achteraf bleek het hotel niet vol te zijn). Volgens touroperator was het hotel op loopafstand van de grote bazaar... 20 minuten lopen bergop is voor mij niet op loopafstand.

Gereisd Met partner in Fri Oct 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Inge
2-12-2011

Tot moment van aankomst was accomodatie niet bekend. Dit hotel is een toppertje in prijs/kwaliteit! Eén kant van hotelkamers heeft uitzicht op Straat van Marmaris. Op loopafstand van tramhalte. Personeel uiterst vriendelijk, goed in hun talen. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Ontbijt in buffetvorm, aardig. Warme en koude gerechten.

Gereisd Met partner in Fri Nov 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rumoerig hotel

twinkle_lies
Fri Oct 21 2011 23:14:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Door Zoover wisten we wat we konden verwachten. Desondanks een beetje tegen gevallen door zeer rumoerige Turkse families met kleine kinderen die veel huilden. Kamers erg gehorig. Lag verder buiten centrum dan verwacht, maar met metro goed te doen. Personeel wel vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Esmee
30-8-2011

Ik ben samen met een vriendin in augustus een paar nachten in dit hotel verbleven. Het is op loopafstand van de tram en metro die je overal heen kunnen brengen. Het gebruik van het openbaar vervoer is ontzettend eenvoudig. Het personeel in het hotel was erg vriendelijk en hielp ons vaak met het vinden van de goede metrolijn. Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Kamers zagen er goed uit en werden ook goed schoongemaakt. Helaas niet zulke fijne bedden maar gelukkig wel een goede en warme douche!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

De moeite waard

familie hoorn
24-6-2011

het is een goed hotel met aardige service en je hebt veel restaurants in de buurt, ook ligt het niet al te ver bij de stad vandaan, ongeveer 15 min lopen dus dat is wel te doen. Zeker aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Topper

Henny
2-5-2011

Netjes en schoon hotel, prima ontbijt en altijd opgeruimde kamers. Zeker een aanrader. Bezienswaardigheden op loopafstand

Gereisd Met vrienden in april 2011

Topper

H.van Appeldoorn-Jacobs
2-5-2011

Fantastisch, schoon, vriendelijk en behulpzame mensen. Ga er beslist nog een keer naar toe

Gereisd Met vrienden in april 2011

Margo en Anneke

Margo en Anneke
9-10-2010

Wij zijn er geweest en vonden het een prima hotel. Nette schone kamers, Ontbijt is goed geregeld en het personeel is beleefd en hulpvaardig. De ligging is aan een drukke weg maar daar heb je geen last van zolang je de ramen dicht doet. Ook qua bezienswaardigheden en eetgelegenheden een goede ligging. Een aanrader voor mensen die erop uittrekken en niet veel uren in hun hotel doorbrengen.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orient Mintur in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orient Mintur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.