Hotel Orient Mintur

6.9Voldoende

• Sauna

27 reviews over Hotel Orient Mintur

• 1Jolanda16-10-2014

onveilige buurt en onvriendelijk personeel

Ik boekte bij touroperator een excursiereis naar Istanbul en bezocht mijn verloofde die in Istanbul werkt. Plaatselijke agent lokaal bureau. Ik kreeg een tweepersoonskamer toegewezen aangezien er geen eenpersoonskamer in het hotel is.

Een eenpersoonskamer kost 240 TL, een 2p kamer kost 300 TL en een tweepersoonskamer met extra bed kost 120 TL extra. De receptionist gaf aan dat wij 120 TL per nacht moest bijbetalen en niet zoals op het bord staat (zie bijlage) 60 TL per nacht voor een 2p kamer. Klachten: 1. Touroperator stuurt alleenreizende vrouw naar hotel in slechte buurt 2. Er wordt geen oplossing geboden 3. Mijn verloofde wordt een ezel genoemd 4. Prijsverschil kamer niet kloppend 5. Wij moesten bewijzen dat we getrouwd zijn 6. Mijn verloofde is buiten gezet met kracht en dwang, de deur werd op slot gedaan. 7. Wij mochten niet samen de koffers halen 8. Hotel bevindt zich in een buurt met veel prostitutie en drugsgebruik. 9. Niet teruggebeld worden 10. Niet bereikbaar op zondag

Alleen gereisd in oktober 2014

• 9Mestebeld03-06-2013

Goed Hotel

In tegenstelling tot vele reacties hebben wij een prima verblijf in het hotel gehad, goede kamers, goede service, vriendelijk personeel heel behulpzaam, ontbijt niet erg uitgebreid maar prima, kamer werd elke dag schoongemaakt, handdoeken werden gewisseld. Enige minpunt vonden wij de douche/bad. Het is een soort zitbad waar de douche in zit, waardoor je een hele hoge instap hebt. Het hotel ligt aan 1 zijde aan een drukke doorgaande weg, waar ze op dit moment ook aan het bouwen zijn met een nieuw metrostation. de andere zijde ligt in een rustig straatje, maar het geluid van de drukke weg hoor je wel. Het hotel ligt een beetje aan de rand van de drukte, direct tegenover het hotel zit een supermarktje en binnen een paar minuutjes lopen bevindt je je in de winkelstraten en restaurants. De grote bazaar en de blauwe moskee zijn zeker wel 20 minuten lopen.

Gereisd in mei 2013

• 5Jama16-10-2012

Gehorig en slechte bedden

De binnenkomst was alles behalve klantvriendelijk. Bedden waren erg hard, de vloerbedekking was zachter om op te liggen. Verder kon je alles van wat er in de gang gebeurde horen (thuis komende mensen, telefoon bij de receptie incl het gesprek letterlijk), maar ook de wc en douche van de kamers op de gang en een verdieping hoger. We hebben gevraagd om een andere kamer. Dit zou geregeld worden, maar bij terrugkomst aan het einde van de dag was ineens het hotel vol en kon er niet meer gewisseld worden (achteraf bleek het hotel niet vol te zijn). Volgens touroperator was het hotel op loopafstand van de grote bazaar... 20 minuten lopen bergop is voor mij niet op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Inge02-12-2011

Aanrader!

Tot moment van aankomst was accomodatie niet bekend. Dit hotel is een toppertje in prijs/kwaliteit! Eén kant van hotelkamers heeft uitzicht op Straat van Marmaris. Op loopafstand van tramhalte. Personeel uiterst vriendelijk, goed in hun talen. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Ontbijt in buffetvorm, aardig. Warme en koude gerechten.

Gereisd met partner in november 2011

• 0twinkle_lies21-10-2011

Rumoerig hotel

Door Zoover wisten we wat we konden verwachten. Desondanks een beetje tegen gevallen door zeer rumoerige Turkse families met kleine kinderen die veel huilden. Kamers erg gehorig. Lag verder buiten centrum dan verwacht, maar met metro goed te doen. Personeel wel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 7Esmee30-08-2011

Prima hotel!

Ik ben samen met een vriendin in augustus een paar nachten in dit hotel verbleven. Het is op loopafstand van de tram en metro die je overal heen kunnen brengen. Het gebruik van het openbaar vervoer is ontzettend eenvoudig. Het personeel in het hotel was erg vriendelijk en hielp ons vaak met het vinden van de goede metrolijn. Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Kamers zagen er goed uit en werden ook goed schoongemaakt. Helaas niet zulke fijne bedden maar gelukkig wel een goede en warme douche!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9familie hoorn24-06-2011

De moeite waard

het is een goed hotel met aardige service en je hebt veel restaurants in de buurt, ook ligt het niet al te ver bij de stad vandaan, ongeveer 15 min lopen dus dat is wel te doen. Zeker aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8Henny02-05-2011

Topper

Netjes en schoon hotel, prima ontbijt en altijd opgeruimde kamers. Zeker een aanrader. Bezienswaardigheden op loopafstand

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8H.van Appeldoorn-Jacobs02-05-2011

Topper

Fantastisch, schoon, vriendelijk en behulpzame mensen. Ga er beslist nog een keer naar toe

Gereisd met vrienden in april 2011

• 7Margo en Anneke09-10-2010

Margo en Anneke

Wij zijn er geweest en vonden het een prima hotel. Nette schone kamers, Ontbijt is goed geregeld en het personeel is beleefd en hulpvaardig. De ligging is aan een drukke weg maar daar heb je geen last van zolang je de ramen dicht doet. Ook qua bezienswaardigheden en eetgelegenheden een goede ligging. Een aanrader voor mensen die erop uittrekken en niet veel uren in hun hotel doorbrengen.

Gereisd met vrienden in september 2010

Hotel Orient Mintur info