Hotel Olimpiyat

7.5Goed

29 reviews over Hotel Olimpiyat

• 8Sanne01-02-2013

Perfecte locatie in Istanbul

Goed hotel, heel centraal gelegen. Wij hebben alles lopend bezocht, van de grote bazaar tot aan het winkelcentrum in Taksim. Het lijkt op de kaart een redelijke afstand maar als je goed te been bent goed te doen. Onderweg heb je genoeg leuke straatjes, winkeltjes en uitzichten die ervoor zorgen dat het een aangename wandeling is.

Hotel is simpel maar goed in verhouding met de prijs. Bedden liggen heerlijk, voldoende kussens en een heerlijke douche. Ontbijt is prima verzorgd, genoeg keuze. Tram hoor je inderdaad in het hotel maar dit hebben wij niet als een last ervaren. Je zit in de stad en daardoor heb je te maken met stadse geluiden.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8rinaldo06-01-2013

zeer goed hotel op perfecte locatie

afgelopen kerst in dit hotel geweest. Hotel is simpel maar wel netjes, geen overbodige luxe maar gewoon een goede nette kamer met schoon toilet en douche. De bedden liggen werkelijk waar fantastisch. de kamer werd elke dag schoongemaakt. het ontbijt was simpel maar wel lekker, vers brood, beleg en super gemotiveerd personeel in de eetzaal. In de eetzaal dien je wel aan te schuiven bij andere. Sommige zullen dit verschrikkelijk vinden maar ik vond het juist een prachtige aanvulling. wat betreft de ligging die is helemaal fantastisch, de meeste bezienswaardigheden liggen echt op nog geen 3 minuten loop afstand. wil je toch naar een wat verder afgelegen stuk zoals het dolmabache paleis of de grote bazaar, dan pak je de tram die op de hoek stopt. er zit eigenlijk maar 1 nadeel aan dit hotel en dat is wat ook genoemd is als voordeel, de tram. die maakt behoorlijk veel herrie maar daar kan het hotel niets aan doen. al bij al, ga je naar istanboel kun je dit met een gerust hart boeken.

Gereisd met partner in december 2012

• 9RietenJohn25-10-2011

Uitstekende lokatie, hele goede kamers en bedden.

Uitstekend hotel. Goede, centrale en toch rustige ligging. Prima bedden en de kamer is van alle gemakken voorzien. Sommige kamers zijn aan de kleine kant. Heerlijke douche. Heel goed ontbijt. Verse broodjes. Goed beleg. Enige minpuntje is dat je met andere gasten aan tafel moet schuiven.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7ajschreuder02-10-2011

Prima voor citytrip!

Het hotel ligt op loopafst. van meerdere topbezienswaardigheden. Wij hebben tijdens ons verblijf niet eens het op. vervoer hoeven te gebruiken. Hotel is "gewoon goed" Kamers zijn niet te groot maar voldoende en kamers hebben airco. Zeer behulpzaam personeel, spreken engels. Ontbijt is goed. Het vermelde dakterras is er niet. Wel aan overzijde. (zelfde hotelgroep). De restaurantjes zijn er in overvloed en er is goed te onderhandelen over de prijs van een lekkere maaltijd. Wel word je tijdens een wandeling door zo'n gezellig straatje een beetje flauw van het continu gezeur om maar vooral bij "hun" te komen eten/drinken.. Topkapipaleis: apart betalen voor het harem gedeelte is jammer. Keukens waren ook gesloten. Bij Galatabrug heel druk, maar gezellig. Enorm schommelende keukenboot voor broodje vis was een attractie op zich. Je kunt voor een biertje/wijntje overal wel terecht, maar niet te dicht bij een moskee, want dan alc.vrij. Grand bazaar: loop eerst even rond. Eerste winkels duurder

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Carlanne03-12-2008

Geweldig hotel, centraal gelegen

Wij zijn net 5 dagen in dit hotel geweest en hebben het uitstekend gehad. Ligt heel centraal dus veel bezienswaardigheden, supermarkt, bazaar, restaurants etc., naast de deur of op loopafstand. De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk. Onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in december 2008

• 8Chan21-05-2008

Vriendelijk personeel, ontbijt matig, ligging gunstig t.o.v. bezienswaardigheden en restaurant. Tramhalte bijna voor de deur. Goed prijs/kwaliteits verhouding. Grote plus: gratis Wifi beschikbaar (neem dus je laptop mee!)

Gereisd met partner in mei 2008

• 8R.Mens14-05-2008

goed en leuk hotel, zeer centraal gelegen en alle hoogtepunten binnen loopafstand; aanrader

Gereisd met familie in mei 2008

• 8J.P. Ouwens07-05-2008

Eetzaal aan de kleine kant. Kamer schoon en netjes.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Jorien06-05-2008

Zeer goede ligging, kamers zijn niet heel groot maar wel netjes en schoon. Hele goede service in het hotel, er is een shuttleservice terug naar het vliegveld. Zeer uitgebreid ontbijt dat op de tafels wordt geserveerd. Geen grote ontbijtruimte dus niet tijdens de "spits" ontbijten, voor acht uur is er ruimte genoeg.

Gereisd met partner in mei 2008

• 6H Haasen12-03-2008

het hotel ligt heerlijk centraal. Vlakbij Aya Sofia en Blauwe Moskee. Maar het is erg gehorig en bij een aantal kamers is er geen goed zicht naar buiten.

Gereisd met partner in maart 2008

Hotel Olimpiyat info